W profilu produkcyjnym stoczni CRIST S.A.
znajdują się obecnie:
• jednostki rybackie, promy,
• jednostki transportowe (statki morskie),
• konstrukcje morskie i jednostki typu „offshore”,
• pełnomorskie barki i pontony transportowe,
• jednostki specjalistyczne,
• konstrukcje stalowe nabrzeży portowych,
• konstrukcje hydrotechniczne,
• konstrukcje stalowe lądowe,
• elementy konstrukcji wież wiatrowych.
Stocznia Crist współpracuje z armatorami i stoczniami z Polski, Holandii, Niemiec, Norwegii, Danii, Francji, Finlandii, Belgii, Islandii i Stanów Zjednoczonych.
Zakład Nr 1 w Gdańsku: o powierzchni 10,5 ha posiada bezpośredni dostęp do nabrzeży i kanału Martwej Wisły.
Obejmuje dwunawową halę montażową, wyposażoną w odpowiednie urządzenia do prefabrykacji konstrukcji stalowych, obróbki mechanicznej lekkiej i ciężkiej. W przybudówce hali znajduje się pełen węzeł socjalno-biurowy.
Poza halą znajduje się tam również obszar produkcyjny z:
• 2 pochylniami – bramową i otwartą,
• 7 żurawiami KONE, o udźwigu od 50 do 150 T i wysięgu od 55 do 63 m.,
• 4 łożami prefabrykacyjno – montażowymi,
• 2 kratownicami,
• 2 komorami do śrutowania i malowania.
Zakład Nr 2 w Gdyni (tereny byłej Stoczni Gdynia): o powierzchni łącznej 28,1 ha wraz z pełnym
wyposażeniem produkcyjnym obejmuje:
• Suwnicę Bramową o rozpiętości 153 m i udźwigu 1000 ton (największa w rejonie Morza Bałtyckiego),
• Suchy Dok o wym. wew. 379 x 70 x 8 m, miejsce końcowego montażu kadłubów statków,
• 5 żurawi KONE o udźwigu po 150 ton,
• 4 hale obróbki blach i profili okrętowych oraz prefabrykacji sekcji płaskich i przestrzennych kadłuba statku
wyposażonych w 61 suwnic i żurawi o udźwigu od 5 ton do 120 ton,
• ciąg technologiczny obróbki materiału zwierający:
– linię czyszczenie i konserwacji blach i profili,
– 10 maszyn do cięcia gazowego i plazmowego blach,
– Walce o długości roboczej do 12 mb,
– 3 prasy hydrauliczne o nacisku 400-1000 ton,
– 2 giętarki do profili okrętowych.
• ciąg prefabrykacji sekcji okrętowych składa się z linii montażu i spawania płatów (profile i usztywnienia
ramowe),
• platformę samojezdną o udźwigu 320 ton, do transportu poziomego sekcji i bloków okrętowych.
Oferujemy: statki rybackie, budowę i remonty kadłubów, remonty klasowe, konstrukcje stalowe, systemy rurowe i obróbka lini wałów, gięcie i walcowanie blach do 32 mm , dokumentacje warsztatowe , dokumentacje traserskie. PRZERÓB około 4 000 ton
CRIST S.A. - OUR SHIPYARD
Wodowanie nowoczesnego statku polarnego C 325 Pirou w stoczni CRIST
Innowacyjna
Z krajobrazu Gdyni znika napis z legendarnej suwnicy
Hybrydowy prom ze stoczni Crist wypływa na próby morskie
Wyposażanie doku do budowy osiedla w Monako w agregaty prądotwórcze
Stocznia Crist SA na targach Baltexpo 2013
Innowacyjny statek VIDAR ze stoczni CRIST przekazany do służby
CRIST - próby morskie jednostki Artic Fjell
CRIST - uroczyste przekazanie armatorowi jednostki B69/2 Artic Fjell
CRIST wodowawanie nowoczesnego statku serwisowego
Innovation by CRIST
budowa statków, offshore, przemysł offshore, remonty statków . konserwacja statków, polska stocznia, stocznia, stocznie, remonty kadłubów, budowa kadłubów, trasowanie, dokumentacje traserskie, systemy rurowe, walcowanie, stocznia crist, stocznia gdynia