Interaktywna makieta stoczni CRIST

Nakieruj na obiekt, który Cię interesuje

  • Plac składowy

  • Suwnica bramowa.
    Q = 1000 t
    Rozpiętość: 153 m
    Wysokość: 106 m

  • Prefabrykacja G-503 - 8 941,2 m²

  • Hala produkcyjna G-502 - 13 617 m²

  • Prefabrykacja G-06 - 8 604m²

  • Dwie malarnie każda o wymiarach:
    120 m x 13,5m

  • Biuro Zarządu

  • Hala produkcyjna G-08 - 13 036 m²

  • Suchy dok 380m x 70m
    (Możliwość rozdzielenia doku na trzy komory
    o następujących długościach: 123 m ,93,5m, 156,4 m)

  • Brama główna

    Show directions

  • Plac montażowy

Mamy duże możliwości

28 ha

Powierzchnia stoczni

30 tys.t

Roczna masa przerobionej
stali

8 tys. t

Wydajność linii do produkcji rur wielkogabarytowych

3

Prasy hydrauliczne

10

Urządzeń do cięcia blach i profili

158 tys.t

Roczne zużycie farby

150 t

Udźwig każdego z naszych dzwigów Kone

106 m

Wysokość suwnicy bramowej

10

Urządzeń do cięcia blach i profili

153 m

Rozpiętość suwnicy bramowej

380 m

Długość suchego doku

Jakość i niezawodność

Crist należy do grona firm wyróżniających się innowacyjnością, niszowymi produktami i dobrą organizacją łańcucha dostaw. Firma współpracuje z klientami z Polski, Niemiec, Norwegii, Danii, Finlandii, Islandii, Francji, Belgii, Holandii i Szkocji. Naszym priorytetem jest zapewnianie usług i produktów, które nie tylko spotykają się z akceptacją, ale także wykraczają poza oczekiwania i wymagania Klientów.

W naszych realizacjach skupiamy się na niezawodności. Dbamy o najwyższą jakość, która zawsze jest kontrolowana i certyfikowana przez światowe organizacje klasyfikacyjne i techniczne.

Siła CRIST

Ponad 30-letnie doświadczenie pozwoliło nam wypracować profesjonalizm, który wciąż rozwijamy w myśl zasady, że „kto stoi w miejscu, ten się cofa”. Nasz potencjał to przede wszystkim wykwalifikowana kadra inżynierska oraz kompetencje techniczne na najwyższym poziomie

Wyróżniają nas również ogromne zasoby produkcyjne - między innymi Dok Suchy o wymiarach 379 m długości, 70 m szerokości i 8 m głębokości przeznaczony do montażu końcowego obiektów pływających, a także suwnica bramowa - jedna z największych na wybrzeżu Morza Bałtyckiego (1000 ton udźwigu i 153 m rozpiętości). Naszą siłą jest również podejście do Klienta, który zawsze jest dla nas najważniejszy. Dlatego staramy się nie tylko sprostać jego oczekiwaniom, ale nawet je przewyższyć, oferując zawsze najnowsze technologie i dopasowane rozwiązania.

Europejski lider

Ponad

300

ukończonych projektów

1500

pracowników i inżynierów

Wyspecjalizowane

linie produkcyjne

Realizacja najnowszych

technologii

Możliwość przerobu stali do

50 000

ton rocznie

Potencjał projektowy

Stocznia CRIST wraz z partnerami zrealizowała dziesiątki projektów jednostek pływających.

StoGda jest biurem projektowym, które aktywnie działa zarówno na rynku morskim, realizując projekty statków oraz obiektów offshorowych, jak i na rynku lądowym, projektując konstrukcje i instalacje przemysłowe oraz stacje sprężenia gazów.

Firma została założona w 1997 roku przez byłych pracowników Biura Projektowego Stoczni Gdańskiej i w 2022 roku obchodziła 25-lecie swojego istnienia.

Dotychczas StoGda zrealizowała kontrakty z partnerami ze wszystkich kontynentów, a statki i obiekty zaprojektowane przez StoGda można spotkać na całym świecie. StoGda ceni najwyżej jakość, terminowość, innowacyjność oraz uczciwość biznesową. Firma przywiązuje dużą wagę do atmosfery panującej w biurze, a współpraca z kontrahentami opiera się na wzajemnym zaufaniu.

StoGda świadczy szeroko rozumiane usługi projektowe, w pełnym zakresie i dla wszystkich dyscyplin, w następujących obszarach:

  • okrętownictwo – tankowce, chemikaliowce, promy, statki pasażerskie, samochodowce, kontenerowce, holowniki, itp.
  • statki i obiekty offshorowe – jednostki typu jack-up do stawiania farm wiatrowych, CTV, SOV, statki dostawcze, barki, pontony itp.
  • konstrukcje offshorowe – konstrukcje platform wiertniczych i platform wydobywczych
  • pływające obiekty techniczne – doki do produkcji kesonów, obiekt do budowy autostrady na morzu, obiekty wykorzystywane do budowy tunelu podwodnego
  • obiekty lądowe – konstrukcje i instalacje przemysłowe, stacje sprężania gazów
  • inne – projekty specjalne i nietypowe.


StoGda brała udział w projektowaniu czterech statków instalacyjnych typu jack-up do budowy morskich farm wiatrowych na morzu. Projekty takich statków powstają tylko w nielicznych biurach projektowych na świecie. Jeden z projektów StoGdy, Vidar, otrzymał kilka nagród, w tym w kategorii za Innowacyjny Projekt.

StoGda realizuje również projekty nowoczesnych i technicznie zaawansowanych jednostek, między innymi promów z napędem elektrycznym lub hybrydowym, jak również ekonomicznych i ekologicznych chemikaliowców.

StoGda ze stocznią Crist współpracuje nieprzerwanie od 2007 roku. Wspólnie z sukcesem zrealizowaliśmy następujące projekty:

  • Jack-up Barge „Thor”
  • Jack-up Vessel „Innovation”
  • Jack-up Vessel ”Vidar” (now “Vole au Vent”)
  • Floating Dock „Marco Polo”
  • Jack-up Barge „Zourite”
  • Battery Double Ended Ferry „Elektra”
  • Baterry RoRo Passenger Ferry „Heljolfur”
  • Battery Double Ended Ferry „Altera” • Battery Double Ended Ferry “L-317”
  • Mega-blocks for a cruise passenger vessels for the Chantiers de l’Atlantique.
  • Immersion Pontoons (IP)
  • Multi Purpose Ponton (MPP)


Więcej informacji o StoGda

Kliknij, aby powiększyć projekt

Seatech Engineering Sp. Z o.o. to zespół wykwalifikowanych oraz doświadczonych inżynierów i architektów morskich, specjalizujący się w projektach realizowanych na potrzeby przemysłu stoczniowego. Firma założona w 2003 roku posiada główną siedzibą w Gdańsku oraz filię w Rumii. Ze stocznią CRIST związana od 2004 roku, jako jedno z wiodących biur projektowych na Pomorzu.

Podstawowa działalność Seatech Engineering koncentruje się na projektach średniej wielkości jednostek pływających dla szeroko rozumianego przemysłu morskiego. Biuro projektuje m.in. statki badawcze, jednostki offshore’owe, pogłębiarki, statki pasażerskie oraz okręty wojenne NATO. Firma od lat specjalizuje się w projektach statków i instalacji związanych z tzw. Small Scale LNG, mając największe na polskim rynku doświadczenie oraz portfolio takich projektów dla branży morskiej. Ponadto, w związku z dynamicznym rozwojem sektora morskiej energetyki wiatrowej, firma intensyfikuje swoje działania w obszarze jednostek CTV oraz SOV.

Biuro poza realizacją projektów własnych, współpracujemy ze stoczniami podczas procesów produkcji nowych jednostek, a także wspiera stocznie remontowe w procesie modernizacji statków.

Zakres działania Seatech Engineering obejmuje, między innymi:

  • Koncepcje oraz projekty klasyfikacyjne,
  • Dokumentację produkcyjną dla stoczni,
  • Projektowanie konstrukcji kadłubów stalowych i aluminiowych,
  • Projektowanie systemów rurarskich, wentylacyjnych i klimatyzacji,
  • Nadzory konstrukcyjne i zarządzanie próbami morskimi,
  • Zarządzanie i nadzór nad projektami,
  • Projektowanie niestandardowych obiektów budowlanych dla stoczni, portów oraz lądowego przemysłu naftowego.


Projekty realizowane przez Seatech Engineering spełniają najwyższe standardy nowoczesnych jednostek pływających przy jednoczesnym poszanowaniu tradycji architektury i sztuki morskiej, potwierdzonych certyfikatem ISO 9001:2015 wydanym przez Bureau Veritas. Dokumentacja projektowa opracowywana jest przy użyciu wiodących w branży narzędzi programowych, w tym Nupas-Cadmatic, Aveva, 3DExperience, NAPA i Rhinoceros. Współpraca z biurem charakteryzuje się jednak dużą elastycznością w obszarze dostosowania do innych formatów zgodnych z wymaganiami klienta, zapewniając tym samym płynną integrację i optymalne wyniki dla każdego projektu.


Więcej informacji o Seatech

Kliknij, aby powiększyć projekt

Współpracujemy z Centrum Techniki Okrętowej

CTO pełni istotną rolę w wspieraniu Stoczni CRIST w procesie budowy
statków i innych konstrukcji i obiektów poprzez dostarczanie różnorodnych usług badawczych. CTO wykorzystuje zaawansowane technologie i metody badawcze, takie jak badania modelowe, analizy CFD i FEM, pomiary w próbach morskich
i wiele innych. Dodatkowo Stocznia CRIST korzysta z podwykonawców, którzy przeprowadzają badania i certyfikacje wyrobów budowlanych i wyposażenia morskiego w CTO.