P 317  / L-317

Długość całkowita L [m] ​ 70,2 ​
Szerokość max. B[m] - 13,9 [m]
Wysokość do pokładu głównego H [m] - 3,7 [m]
Dostarczono: 2023

B-493 MS Viking Queen

Wymiary główne

Długość całkowita: 92,20 m
Szerokość: 21.00 m
Wysokość boczna: 9,60 m

Dostaczono: 2007

Rodzaj statku: statek zaopatrzeniowy

Pojemność brutto: 6111
Maszyny główne: 4 silniki wysokoprężne Wärtsilä 6L32DF
Moc: 8040 kW

Pokaż szczegóły

F 34 / MSC Bellissima (bloki pływające)

Długość całkowita L [m] 38 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 19 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 12
Dostarczono bloki: 2017

Typ statku Statek pasażerski

Blok dziobowy statku pasażerskiego. Statek składa się z ponad 300 000 części stalowych o łącznej masie ponad 35 000 ton. MSC Meraviglia ma pojemność brutto 167 600 oraz 2246 kabin.

Pokaż szczegóły

NB 392 / Cuxhaven (kadłub)

Długość całkowita L [m] Lc = 80 Lpp = 74,4 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 16 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 6,50
Dostarczono kadłub: 2016

Typ statku Trawler

Statek rybacki (TBN Cuxhaven) przystosowany do połowu ryb zarówno za pomocą włoków dennych, jak i pelagicznych. Na statku znajdują się 23 kabiny dla maks. 35 osób załogi. Na statku znajduje się linia technologiczna do obróbki mechanicznej ryb (oprawiania / patroszenia, filetowania, usuwania łusek, odskórzania, etc.). Jednostka została wykonana z 41 sekcji i zmontowana z sześciu głównych bloków.

Pokaż szczegóły

ZKS FERRUM 

Długość całkowita L [m]72,04
​Szerokość konstrukcyjna B [m] 8 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu 10,2
Dostarczono: 2021

Typ statku 5 x Zbiornik magazynowy na ciekły propylen

Zbiorniki ciśnieniowe do magazynowania ciekłego propylenu o pojemności całkowitej 3485m3 każdy (5 sztuk). Zbiorniki na potrzeby projektu "Polimery Police" realizowanego przez Grupę Azoty Poliolefins. Zadaniem zbiorników jest magazynowanie produktu instalacji odwodornienia propanu (PDH) – propylenu. Propylen będzie magazynowany w zbiornikach w celu zapewnienia ciągłości pracy instalacji do produkcji polipropylenu – końcowego produktu instalacji Polimerów Police.

Pokaż szczegóły

​NB 369 / Polar Empress (kadłub)

Długość L [m] ​112,6
​Szerokość B [m] 21,5 ​
Wysokość H [m] ​9,0 do pokładu głównego
Dostarczono kadłub: 2014

Typ statku ​Seismic Survey Vessel

Statek sejsmiczny przeznaczony do badań sejsmicznych dna morskiego w poszukiwaniu złóż ropy naftowej. Jednostka mierząca 112,6 m długości i 21,5 m szerokości badarozchodzące się fale sejsmiczne na obszarach szelfu, co umożliwiają kilkukilometrowe kable z czujnikami zwanymi hydrofonami. Kable te zostają nawinięte na blisko 20 bębnów, które przez prowadnice wędrują do specjalistycznych pneumatycznych dział, napędzanych przez kompresory sejsmiczne działające pod wpływem powietrza o ciśnieniu 230 barów. Wystrzelone z dział kable opierają się o slipy, czyli pewnego rodzaju „ślizgawki” na rufie statku, który to w czasie badań musi poruszać się dokładnie po wyznaczonej wcześniej trajektorii i co ważne – musi być w ciągłym ruchu, aby śruba nie uszkodziła przewodów (ich wartość pieniężna jest równa wartości kadłuba jednostki!). Wystrzały z dział powodują powstanie fali dźwiękowej rozchodzącej się w wodzie i gruncie, po czym odbija się od kolejnych warstw i powraca do czujników umieszczonych na dnie. Nadajniki sygnałów - "działa powietrzne" (air guns) wysyłają fale sejsmiczne. Następnie mierzony jest czas i kierunek, w jakim odbite fale powracają do źródła. Przewody z odbiornikami (hydrofonami) czy też tzw. streamer'ami (czyli streamer cables) rozwijane są nawet na kilka kilometrów za statkiem. Analiza odebranych sygnałów pozwala określić, czy w danej lokalizacji warto w ogóle próbować przeprowadzać poszukiwawcze odwierty naftowe.

Pokaż szczegóły

​NB272 / MFV SIRIUS​ (kadłub)

Długość całkowita (bez Helidecku) L [m] 45,10 m
​Szerokość konstrukcyjna B [m] 10,60 m ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] 4,10 m do pokładu głównego
Dostarczono kadłub: 2016

Multi Function Vessel

Statek wielofunkcyjny przeciwpożarowy służący również do rozstawiania oraz obsługi boi, akcji ratowniczych oraz poszukiwawczych, kontroli oraz wsparcia dla jednostek rybackich i prac hydrograficznych.

Pokaż szczegóły

NB 310 / Windea Laibnitz (kadłub)

Długość: 88,0 m
Szerokość: 18,0 m
Wysokość: 8,0 m

Dostarczono: 2016

Typ statku SOW (Service Offshore Vessel)

Statek do obsługi i serwisowania farm wiatrowych na morzu. NB 310 to prototypowy statek, w którym zastosowano zarówno unikatowy kształt dziobu typu X-Bow, jak i innowacyjny kształt rufy X-stern. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom statek może pracować zarówno dziobem i rufą w kierunku wiatru, fal i prądów morskich, co ma niemały wpływ na wykonywanie prac przy bieżącej obsłudze morskich farm wiatrowych. Statek może pomieścić 60 osób w pojedynczych kabinach (lub w sumie 109 osób), z czego 40 miejsc jest przeznaczonych dla serwisantów.

Pokaż szczegóły

NB 309 (kadłub)

Długość: 88,0 m
Szerokość: 18,0 m
Wysokość: 8,0 m

Dostarczono: 2015

Typ statku : SOW (Service Offshore Vessel)​

Statek do obsługi i serwisowania farm wiatrowych na morzu. NB 309 to prototypowy statek, w którym zastosowano zarówno unikatowy kształt dziobu typu X-Bow, jak i innowacyjny kształt rufy X-stern. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom statek może pracować zarówno dziobem i rufą w kierunku wiatru, fal i prądów morskich, co ma niemały wpływ na wykonywanie prac przy bieżącej obsłudze morskich farm wiatrowych. Statek może pomieścić 60 osób w pojedynczych kabinach (lub w sumie 109 osób), z czego 40 miejsc jest przeznaczonych dla serwisantów.



Pokaż szczegóły

NB 358 - SANCO SWORD - SEISMIC (kadłub)

Długość L [m] dł. całk 96,15 ​
Szerokość B [m] szerokość na owrężu 21,50
szerokość na pawęży 23,00
​Wysokość H [m] 8,80 (do pokładu głównego)

Dostarczono – 2013

Typ - ST 324 CD
Projekt - Skipsteknisk AS

Pokaż szczegóły

MPP ( NB 131) konstrukcja do budowy tunelu zatapialnego łączącego Danię z Niemcami

B 307 Ocean Endurance (kadłub)

Wymiary:

długość całkowita – 73,40 m
Szerokość – 16,6 m
Wysokość boczna – 7,60 m

Data dostarczenia : 2005

P 315 /"ALTERA"

Długość całkowita L[m] - 104,0 [m] ​
Szerokość max. B[m] - 16,5 [m] ​
Wysokość do pokładu głównego H [m] - 5.10 [m]
Dostarczono: 2022

V 34 (bloki pływające)

Długość całkowita L [m] 142 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 43
​Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) blok pływający- około 9, z blokami luzem- około 25m
Dostarczono bloki: 2021

NB 314 / Nexans Aurora (kadłub)

Długość całkowita L [m] 149,9
​Szerokość konstrukcyjna B [m] 31 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 12,80
Dostarczono kadłub: 2020

SS7-R

Długość całkowita L [m]
Średnica Main reel - 32m
Średnica AUX reel - 17m
​Szerokość konstrukcyjna B [m]
Main reel - 15m AUX reel - 10,5m
Dostarczono: 2019

P 308 (kadłub)

Długość całkowita L [m] 44,86 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 11 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 5,1
Dostarczono kadłub: 2019

NB 315 / WINDEA (kadłub)

Długość całkowita L [m] 93,4 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 18
​Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 7,6
Dostarczono kadłub: 2019

NB SC 75/2 / Aqua Kvaløy (kadłub)

NB 70 HERJÓLFUR

WYMIARY​​

​Długość całkowita L [m] 71,78​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15,5 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 5,100 (pokład główny)

Dostarczenie : 2019

Typ statku Car and passenger ferry

Statek o napędzie hybrydowym z możliwością ładowania batteri z lądu. Posiadający unoszone hydraulicznie rampy na pokładach samochodowych, z możliwością ładowania samochodów od rufy oraz od dziobu. Statek pomieści 550 pasażerów. Prom NB 70 "Herjólfur" będzie obsługiwał trasę pomiędzy Landeyjahöfn a Vestmannaeyjar - wyspami leżącymi w archipelagu Westmana.

Pokaż szczegóły

H 34 (bloki pływające)

Długość całkowita L [m] 124,4 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 43
​Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 9,2
Dostarczono bloki: 2019

Kontenerowiec „BREMER ANNA"

Długość - 90 m
Szerokość - 15 m

DWT - 4300 t
Zanurzenie (max) - 5,2 m

Pokaż szczegóły

NB 100 IP IVY

 Długość całkowita L[m] - 105,5

Szerokość max. B[m] - 42

​ Wysokość do pokładu głównego H [m] - 40

Dostarczono: 2024

Statek o numerze konstrukcyjnym NB100 rozpoczął swoją podróż ceremonią cięcia stali w sierpniu 2022 r. Znaczenie NB100 podkreśla jego elastyczna konstrukcja, dostosowana do różnorodnych konfiguracji elementów tunelu. Wyposażony w system kratownic dźwigowych, wciągarki, windy i szereg specjalistycznych urządzeń, statek zapewnia płynną koordynację dużych i małych elementów tunelu. Dzięki długości kadłuba wynoszącej 105,5 metra stanowi podstawę usprawnienia operacji, co czyni go niezbędnym atutem projektu tunelu Fehmarnbelt. Statek będzie zintegrowany z 22 wyspecjalizowanymi modułami pontonowymi, które zwiększą jego nośność. Ta zdolność adaptacji okaże się kluczowa dla precyzyjnego pozycjonowania elementów tunelu, nawet na głębokościach do 40 metrów poniżej poziomu morza. Finezja operacyjna będzie zależeć od solidnego systemu cumowniczego. Składający się z 64 krążków prowadzących, niektóre wyposażone w monitorowanie obciążenia w czasie rzeczywistym, wsparty licznymi prowadnicami i solidnymi linami, system ten zapewni precyzję i stabilność manewrów. Obsługiwany przez 58 specjalnie zaprojektowanych wciągarek, statek będzie dysponował zarówno mocą, jak i precyzją. Dzięki niezwykłemu maksymalnemu udźwigowi wynoszącemu 1500 kN (150 ton) wciągarki te odegrają kluczową rolę w dokładnym umieszczaniu elementów tunelu. Most kratownicowy to kratownica z rur łączących pontony, zapewniająca podstawowe wsparcie dla elementów tunelu. W projekcie pojawią się dwie z tych konstrukcji. Każdy zespół waży około 780 ton. Rama podnosząca będzie wyposażona w specjalistyczne urządzenia ułatwiające precyzyjne pozycjonowanie elementów tunelu na dnie morskim. Zespół wyposażenia ramy obejmuje siłowniki i urządzenia do pomiaru obciążenia. Cała rama wraz z wyposażeniem przystosowana jest do prac podwodnych. Wspólnie NB100 i NB131 odegrają transformacyjną rolę w tworzeniu stałego połączenia Fehmarnbelt, 18-kilometrowego tunelu łączącego porty Puttgarden w Niemczech i Rødbyhavn na duńskiej wyspie Lolland. Ta monumentalna budowla płynnie połączy autostradę i linię kolejową, znacznie skracając czas podróży pomiędzy Hamburgiem a Kopenhagą.

Pokaż szczegóły

NB 56 MARCO POLO

Długość całkowita L[m] - 61,05 [m]​

Szerokość max. B[m] - 51,70 [m]​

Wysokość do pokładu głównego H [m] - 25,4 [m]

Dostarczono: 2017

Specjalistyczny dok pływający do budowy kesonów o masie do 12 000 t. 

Dzięki specjalistycznej jednostce, możliwa będzie budowa osiedla apartamentów w Księstwie Monako w miejscu, gdzie dziś znajduje się zatoka. Dzięki temu powierzchnia Monako ma powiększyć się o ok. 6 ha. Mają tam powstać m.in. luksusowe apartamenty, promenada i parki. Osiedle ma stać się atrakcją turystyczną, a jego nietypowe położenie ma przyciągać nowych inwestorów.

Pokaż szczegóły

NB 131 MPP MAYA

Główne wymiary:

Długość całkowita : 139 m 
Szerokość : 48 m 
Wysokość konstrukcyjna: 37,5 

Dostarczono: 2023 

Specjalistyczny ponton służący do usypywanie podłoża żwirowego pod podwodny tunel mający połączyć wyspy Lolland oraz Fehmarn. Na pokładzie jednostki znajdują się dwie zasobnie, każda o  ładowności do 7000 ton żwiru. Zdalnie sterowane narzędzie do zrzutu, układanie żwiru (SDT) będzie opuszczane spod kadłuba jednostki do głębokości 46 m. poniżej linii wodnej. Tam bedą precyzyjnie układane fundamenty w postaci podsypki żwirowej pod zatapialny tunel. Połączenie wysokiego poziomu automatyzacji i najnowocześniejszych technologii pozycjonowania zapewni dokładne ułożenie fundamentów żwirowych. 

Pokaż szczegóły

COMBI DOCK i trzy siostrzane statki

B-165/1 - COMBI DOCK I

Wymiary główne

Długość całkowita: 160,70 m
Szerokość: 25,40 m
Wysokość boczna: 13,00 m

Dostarczono: 2007


B-165/2 - COMBI DOCK II

Wymiary główne

Długość całkowita: 160,70 m
Szerokość: 25,40 m
Wysokość boczna: 13,00 m

Dostarczono: 2008


B-165/3 - COMBI DOCK III

Dostarczono: 2008


B-165/4 - COMBI DOCK IV

Dostarczono: 2009

Typ statku: ro-ro / dok / ciężarowiec

COMBI DOCK I

Pojemność brutto: 17 341
Maszyny główne: 2 silniki wysokoprężne MAN 9L32/40
Moc: 9000 kW

COMBI DOCK II

Pojemność brutto: 17 341
Maszyny główne: 2 silniki wysokoprężne MAN 9L32/40
Moc: 9000 kW


Pokaż szczegóły

Forth Crossing Bridge Constructors - K 30 / Caissons​

WYMIARY​​

Średnica D [m] S1 - 32,80
ST - 32,00
NT - 27,80

​Wysokość H [m] Permanent : S1 - 21,10
ST - 30,00
NT - 23,10

Temporary: S1 - 11,00
ST - 11,00
NT - 11,00

Dostarczenie: 2012

Typ projektu Kesony mostowe

Konstrukcje kesonów pod most w Szkocji w miejscowości Rosyth. Łącznie 6 kesonów. 3 kesony na stałe wbijane w dno morskie zaś 3 (charakteryzujące się falistymi ścianami) tymczasowo na czas budowy mostu ustawiane były na stałych kesonach. Każdy z kesonów miał inne wymiary i masę. Możemy wyróżnić kesony pemanent S1, ST i NT oraz temporary S1, ST, NT.

Pokaż szczegóły

NB 272 Multi Function Vessel

Masa: 294,5 t
Długość: 45,10 m
Szerokość: 10,60 m

Rok: 2016

Typ statku Multi Function Vessel

Statek wielofunkcyjny przeciwpożarowy służący również do rozstawiania oraz obsługi boi, akcji ratowniczych oraz poszukiwawczych, kontroli oraz wsparcia dla jednostek rybackich i prac hydrograficznych.

Pokaż szczegóły

M/S “RUBIN”

Długość całkowita : 69,70 m
Szerokość konstrukcyjna : 15,00 m
Zanurzenie projektowe : 6,00 m
Zanurzenie letnie : 6,50 m
Zanurzenie maksymalne : 6,745 m
Wysokość od stępki do szczytu masztu: 26,88 m


Typ Statku: Statek towarowy ogólnego użytku
Port Macierzysty : Tromsø
Bandera: Norweska
Znaki wywoławcze: LFTQ
Nr IMO: 9674036
Waga brutto : 2750 GRT
Klasyfikacja : Det Norske Veritas+1A1,General Cargo Carrier ,ICE C,EO.

Prędkość : 13 węzłów

Silnik główny: Jeden silnik nienawrotny, 4-ro suwowy, średnio-obrotowy, turbodoładowany z chłodnicą pow. doładowującego
Model: ABB AMG 560 M8
Max. prędkość silnika przy MCR: 1000 obr/min.
Typ silnika: W9L20

Przekładnia: FINNOY GEAR & PROPELLER AS
Model: GXU600F
Redukcja: 1,58:1*3,42:1=5,39

Śruba napędowa: FINNOY GEAR & PROPELLER AS
Model: P78.26.320.4
CPP - Controllable Pitch Propeller – Śruba nastawna
Rotacja: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara

Główne agregaty: 2x silniki pomocnicze wysokoprężne Baudouin typ 12M26.2
Każdy z agregatów zawiera 3-fazowy generator synchroniczny
Leroy Sommer typ LSAM49.1L9 o mocy wyjściowej 875 kVA

Prądnica wałowa: 1x STAMFORD POWER GENERATION typ HCM434F o mocy wyjściowej 300kVA

Maszynka sterowa: Rolls-Royce steering gear SR622 FCP, DNV – ICE-1C – DP1
Stery strumieniowe: Dwa stery strumieniowe (dziobowy i rufowy)
Brunvoll typ FU-63-LTC-1750
Napęd: silnik elektryczny ABB typ M3BP 400 LB 6
Napięcie: 3x440V 60Hz 500kW

Suwnica bramowa do pokryw ładowni 10T-SWL
Żurawik towarowy: 2 T/12 metrów

Ładownia towarowa nr 1 zamykana jest 10 pokrywami.
Objętość brutto ładowni nr 1: 4723,61 m3

Ładownia towarowa nr 2 zamykana jest pokrywą hydrauliczną.
Objętość brutto ładowni nr 2: 204,91 m3

W ładowni towarowej nr 1 można zainstalować 5 niezależnych zbiorników na towar luźny.
Jednostka będzie użytkowana głównie z zainstalowanymi zbiornikami niezależnymi.

Statek wyposażony jest w system rozładunku towaru luźnego ze zbiorników niezależnych firmy Fjordveis.
System pozycjonowania dynamicznego : DP1

Pokaż szczegóły

B 77/1 and 2 - Purse seiner / Pelagic trawler (kadłub)

WYMIARY​​

​Długość L [m] 77,0 ​
Szerokość B [m] 16,6 ​
Wysokość H [m] 10,05 do shelter deck

Dostarczenie : 2012

Typ statku ​Pelagic Trawler / Purse Seiner

Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).

Pokaż szczegóły

B47 / Straumberg (kadłub)

WYMIARY​​ ​

Długość L [m] 46,5 ​
Szerokość B [m] 12,00
​Wysokość H [m] 4,5 do pokładu głównego

Dostarczenie : 2013

Typ statku Trawler / Purse Seiner

Statek rybacki posiadający 9 kajut, które są w stanie zmieścić łącznie 12 osób. Statek tego typu przystosowany jest do połowu ryb dennych za pomocą włoków dennych (ciągnionych po dnie) lub włoków pelagicznych (służących do połowu na pełnym morzu, na dużych głębokościach).

Trawlery mają silnik dużej mocy, śrubę napędową o dużej średnicy i mocną budowę kadłuba. Pomimo stosunkowo niedużych rozmiarów dopuszczone są do żeglugi nieograniczonej. Ryby łowione mogą być z trawlera w stary sposób z burty lub w nowszy, z rufy.

Pokaż szczegóły

NB 312 / National Geographic Endurance (kadłub)

Długość całkowita L [m] 124,4
​Szerokość konstrukcyjna B [m] 21 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego)7,5 (do pokładu głównego)
24,9 (całkowita wysokość)
Dostarczono kadłub: 2019

B-76/1 – L 349 GITTE HENNING (kadłub)

Wymiary główne

Długość całkowita: 75,40 m
Szerokość: 15,60 m
Wysokość boczna: 10,00 m

Dostarczono - Maj 2008

Rodzaj statku: trawler rybacki

Pojemność brutto: 2967
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Caterpillar MaK 6M43
Moc: 6000 kW

Pokaż szczegóły

B-72 – RO FJORD (kadłub)

Wymiary główne

Długość całkowita: 71,93 m
Szerokość: 15,00 m
Wysokość boczna: 6,90 m

Dostarczono - Maj 2009

Rodzaj statku: statek do transportu żywej ryby

Pojemność brutto: 2310
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Moc: 1980 kW
Caterpillar MaK 6M25

Pokaż szczegóły

B-71 – CHRIS ANDRA

Wymiary główne

Długość całkowita: 71,20 m
Szerokość: 14,40 m
Wysokość boczna: 6,80 m

Rok budowy: 2006

Rodzaj statku: trawler rybacki

Pojemność brutto: 2247
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Moc: 6000 kW
Bergen Engines B32 40V12

Pokaż szczegóły

B-73 – H-9-AV KNESTER

Wymiary główne

Długość całkowita: 71,10 m
Szerokość: 14,40 m
Wysokość boczna: 9,50 m

Dostarczono - Listopad 2006

Rodzaj statku: trawler rybacki

Pojemność brutto: 2263
skala 1:500
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Bergen C32: 40L9P
Moc: 4500 kW

Pokaż szczegóły

Trzy bramy dla śluzy w Bremerhaven

Główne wymiary:
Długość - 57 m
Szerokość - 11,78 m
Wysokość - 21 m

Dostarczono: 2010

Zakres prac:
Konstrukcje stalowe
System rurociągów
Zamontowanie pomp

Pokaż szczegóły

Jacht - P42

Główne wymiary:
Długość - 45,87 m
Szerokość - 8,89 m

H-15 Harbor Tug

Wymiary :

Długość całkowita : 14,95 m
Szerokość : 5,50 m
Wysokość boczna : 6,85 m

Rok dostarczenia : 2005


Platforma Mieszkalna

Platforma ta uważana jest za pływające laboratorium, centrum logistyczno-dowodzące, jak również zakwaterowanie dla pracowników z morskiego przemysłu wydobywczego.
Łączna waga - 2 x 1200 t

AHTS - ANCHOR HANDLING TUG / SUPPLY VESSELS

B 322 - Rem Odin
NB 324 - Rem Viking

Długość - 78,40 m
Szerokość - 17,20 m

Dostarczono: 2016

Prędkość - 17,40 węzłów
Silnik główny - 2 x 6000 kW
Generator na wale - 2 x 3000 kVA
Wciągany ster azymutalny - 883 kW
Boczny ster strumieniowy - 4 x 883 kW

Pokaż szczegóły

JACK-UP BARGE B392 – THOR

Wymiary główne

Długość całkowita: 92,77 m
Szerokość: 40,00 m
Wysokość boczna: 6,00 m
Zanurzenie maksymalne: 7,50 m
Wymiary nog: wysokość 82,00 m, średnica 3.70 m, średnica stóp 8.50 m, wysokość stóp 3,60 m

Dostarczono: 2010

Rodzaj statku: barka samopodnośna

Pojemność brutto: 6831
Nośność: 3300 t
Klasa: Germanischer Lloyd 100 A5 Self Elevating Unit
Napęd: 4 pędniki azymutalne
Moc: 3000 kW
Silniki pomocnicze: Cummins KTA 19, 38 i 50
Moc elektrowni okrętowej: 5010 kW
Wyposażenie pokładowe: 4 windy o uciągu 30 T każda (prędkość unoszenia platformy do 1.2 m/min): dźwig Liebherr typu BOS 14 000 o udźwigu 500 t przy wysięgu 20 m, maksymalny wysięg 51 m; platforma dla śmigłowca
Liczba miejsc załogowych: 48

Pokaż szczegóły

NB 355 – SANCO SWIFT (kadłub)

Nazwa - SANCO SWIFT

Długość L [m] dł. całk 96,15 ​
Szerokość B [m] szerokość na owrężu 21,50
szerokość na pawęży 23,00
​Wysokość H [m] 8,80 (do pokładu głównego)

Dostarczono: 2013

Typ statku Seismic Survey Vessel​

Bliźniacze jednostki mierzące 96,15 m długości i 21,5 m szerokości, których przeznaczeniem jest badanie rozchodzących się fal sejsmicznych na obszarach szelfu, co umożliwiają kilkukilometrowe kable z czujnikami zwanymi hydrofonami. Kable te są nawinięte na blisko 20 bębnów, które przez prowadnice wędrują do specjalistycznych pneumatycznych dział, napędzanych przez kompresory sejsmiczne działające pod wpływem powietrza o ciśnieniu 230 barów. Wystrzelone z dział kable opierają się o slipy, czyli pewnego rodzaju „ślizgawki” na rufie statku, który to w czasie badań musi poruszać się dokładnie po wyznaczonej wcześniej trajektorii i co ważne – musi być w ciągłym ruchu, aby śruba nie uszkodziła przewodów (ich wartość pieniężna jest równa wartości kadłuba jednostki!). Wystrzały z dział powodują powstanie fali dźwiękowej rozchodzącej się w wodzie i gruncie, po czym odbija się od kolejnych warstw i powraca do czujników umieszczonych na dnie.

Pokaż szczegóły

B47 - Purse Seiner/ Trawler (kadłub)

Długość całkowita - 46,55m
Szerokość - 12,0m
Wysokość do pokładu głównego - 4,5m
Dostarczono – 2013

Projekt – Skipskompetanse SK-3100V

Pomieszczenie dla 12 osób w 9 kajutach
Tow. Klas. - DNV

Pokaż szczegóły

B 77/2 / KINGS BAY

Length: 77.5 m
Beam: 16.6 m
Height to Main Deck: 7.5 m

Delivered: 2012

Typ statku Pelagic Trawler / Purse Seiner

Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).

Pokaż szczegóły

NB 142 INNOVATION

Wymiary podstawowe:
Długość całkowita: 147,50m
Szerokość: 42m
Wysokość burty: 11m

Dostarczono: 2012

Typ statku: Statek samo-podnośny to budowy farm wiatrowych na morzu.

Warunki środowiskowe w czasie operacji podnoszenia i pracy dźwigu:

Maksymalna głębokość akwenu: 50m (możliwość do 65m przy wydłużonej konstrukcji nóg).
Max. wysokość fali przy operacji podnoszenia: 2m
Max. siła wiatru przy operacji dźwigiem: 18m/s
Zanurzenie serwisowe: 7,33m
System pozycjonowania: System DP2 wg. notacji Germanisher Lloyds

System podnoszenia:
Ilość nóg: 4
Konstrukcja nóg: kratownica
System podnoszenia: w pełni automatyczny system oparty na 96-ciu przekładniach (każda z własnym silnikiem elektrycznym).
Prędkość podnoszenia: 1m/min
Maksymalny udźwig systemu: 30 000 ton

Część mieszkalna:
Nadbudówka spełnia najwyższe standardy komfortu i wykończenia.
Jest przeznaczona dla 100 osób (załoga + grupa instalacyjna).
Możliwość umieszczenia do 180-ciu osób na burcie.

Lądowisko helikoptera:
Rozmiar lądowiska: D=20.88m przystosowana to typu śmigłowca: Sikorsky S92, z Maksymalną Masa Startową (MTOW - ang. Maximum Take-off Weight) =12.8 t.

Napęd:
Pędniki azymutalne: 4 x 3500 kW
Stery strumieniowe: 3 x 2.800 kW
Prędkość serwisowa: 12 węzłów

Dźwigi:
Dźwig główny: dopuszczalne obciążenie robocze: 1 500 ton przy wychyleniu 35m
Dźwig pomocniczy: dopuszczalne obciążenie robocze: 40 ton

Maksymalny tonaż załadunku:
8 000 ton.

Pokaż szczegóły

B 77/1 EROS (kadłub)

Długość całkowita - 77,5m
Szerokość - 16,6m
Wysokość do pokładu głównego - 7,5m
Dostarczono – 2012

Pelagic Trawler / Purse Seiner

Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).

Pokaż szczegóły

NB 353 – EVITA

Wymiary główne

Długość całkowita: 85,00 m
Szerokość: 20,00 m
Wysokość boczna: 8,60 m

Dostarczono - 2012

Rodzaj statku: statek zaopatrzeniowy

Pojemność brutto: 4258
Maszyny główne: 4 silniki wysokoprężne Warsila
Moc: 6660 kW

Pokaż szczegóły

NB 331 Fur Ferry - Double ended, drive-through Ro-Ro passenger ferry

Nazwa statku: MJØLNER-FUR

Wymiary główne:
- długość całkowita z rampami - 55,00m
- długość pokładu - 42,37 m
- szerokość konstrukcyjna - 13,50 m
- wysokość konstrukcyjna – pokład samochodowy - 3,60 m
- letnie zanurzenie konstrukcyjne - 2,45 m

Rok budowy: 2011

CRIST zbudował częściowo wyposażony (wszystko bez napędu – silników, agregatów i pędników) dla stoczni Assens Dania
Armator: Skive Kommune
Nr Assens Skibsvaerft A/S: ASV-331
IMO Number: 9635327

Ładowność:
Całkowita ilość pasażerów – lato /zima - 98/147
Samochody osobowe - 10t
Samochody ciężarowe – 150t

Pokaż szczegóły

B-43 – H-15 AV ABELONA MOGSTER (KADŁUB)

Wymiary główne

Długość całkowita: 42,90 m
Szerokość: 12,00 m
Wysokość boczna: 5,00 m

Rodzaj statku: trawler pelagiczny

Pojemność brutto: 906
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Yanmar 6EY22
Moc: 750 kW

Pokaż szczegóły

Przebudowa 4 pontonów

Przebudowa 4 pontonów

1000 ton każdy

Dostarczono: 2011

VIDAR

Główne wymiary:
Długość: 140.40 m
Szerokość: 41.00 m
Wysokość: 9.50 m

Dostarczono: 2013

Nogi i spud cans:
Długość: 90 m
Średnica: 4,80 m
Powierzchnia Spudcanu : 125.00m2

Warunki operacyjne:
Zanurzenie: 6,30 m
Głębokość: do 50.00 m
Ładowność: do 6,500 t

Jacking system:
Udźwig: 24,500 t
Prędkość podnoszenia: do 0,83 m/min

Główny dźwig:

Offshore crane Liebherr CAL 45000 1200 Litronic
Udźwig: 1,200 t/27.50 m

Moc i napęd:
Łączna moc: 24,000 kW diesel-electric
Generator awaryjny: 781 kW
Prędkość: 10,2 knots
Zakwaterowanie: 90 osób

Pokaż szczegóły

PONTOON P493- KURT

Wymiary główne

Długość całkowita: 49,90 m
Szerokość: 22,15 m
Wysokość boczna: 3,25 m

Dostarczono: 2010

Rodzaj statku: ponton

Pojemność brutto: 974
Maszyny główne: bez napędu

Pokaż szczegóły

B-34/3 – N-20-MS BERNT OSKAR

Wymiary główne

Długość całkowita: 33,90 m
Szerokość: 9,25 m
Wysokość boczna: 3,85 m

Dostarczono: 2010

Rodzaj statku: statek rybacki - sejner

Pojemność brutto: 466
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Yanmar 8N21A-EN
Moc: 1324 kW

Pokaż szczegóły

B 76/2 - N 905 Voyager (kadłub)

WYMIARY​​ ​

Długość całkowita L [m] 75,4 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15,6 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego)
10 - do pokładu 1
7,2 - do pokładu 2

Dostarczenie: 2009

Typ statku trawler rybacki

Statek rybacki przystosowany do połowu ryb dennych przy pomocy włoków dennych i pelagicznych (do połowu w toni) ciągniętych za statkiem. Posiada silnik dużej mocy (Catepillar C32 MGS: 2x910 kW;Catepillar C9: 215 kW), śrubę napędową o dużej średnicy i mocną budowę kadłuba. Pomimo stosunkowo niedużych rozmiarów dopuszczony jest do żeglugi nieograniczonej. Ryby łowione mogą być z trawlera w stary sposób z burty lub w nowszy, z rufy.

Pokaż szczegóły

PSV - PLATFORM SUPPLY VESSELS

NB-319 "Seven Sisters"

Długość - 103,70 m
Szerokość - 19,70 m

Dostarczono: 2008

Prędkość - 16,0 węzłów
Generator główny - 4 x 2160 kW
Boczny ster strumieniowy - 2 x 1500 kW
Ster azymutalny - 1 x 880 kW

Pokaż szczegóły

Container vessel

B-34/1 (KADŁUB) – N-110-L SLETTHOLMEN

Wymiary główne

Długość całkowita: 33,90 m
Szerokość: 9,25 m
Wysokość boczna: 3,85

Dostarczono: 2008

Typ statku: statek rybacki - sejner

Pojemność brutto: 466
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Yanmar 8N21A-EN
Moc: 1324 kW

Pokaż szczegóły

B-34/2 (KADŁUB)- F-10-H SOLVAERSKJAER

WYMIARY​​ ​

Długość L [m] 34,99
​Szerokość B [m] 9,25
​Wysokość H [m] 3,85

Data dostarczenia : 2008

Typ statku Fishing vessel (Statek rybacki)


Pokaż szczegóły

Statek badawczy „IMOR”

Główne wymiary:

Długość całkowita : 32,50 m
Długość m.p : 29,36 m
Szerokość : 10,5 m
Wysokość boczna : 3,50 m
Zanurzenie maksymalne : 2,25 m

Dostarczono: 2005

Typ statku: statek badawczy

Pojemność brutto: 321
Klasa: PRS KM RESEARCH SHIP I AUT DP 1
Pędniki: 2 azymutalne Schottel
Silniki główne: 3 silniki wysokoprężne Volvo Penta TAMD 155A, 163A, 102A
Napęd: spalinowo-elektryczny
Moc: 951 kW Prędkość: 12 w.
Stery strumieniowe: 2 dziobowe
Wyposażenie pokładowe: dźwig pokładowy o wysięgu 12 m, wysięgnik trójkątny typu A (kozioł) o udźwigu 3,6 t; wciągarka oceanograficzna o uciągu 60 KN
Załoga: 6 miejsc
Ekipa naukowa: 11 miejsc

Zamówiony we wrześniu 1998 roku przez Instytut Morski w Gdańsku w Damen Shipyards Gdynia jako następca statku badawczego Dr Lubecki. Statek badawczy przystosowany do badań strefy przybrzeżnej i płytkich wód zalewowych. Zakres zadań:

  • pomiary dna morskiego;
  • inwentaryzacja złóż kopalin morskich;
  • oceanograficzne badania toni wodnej i powierzchni morza oraz badania przywodnej warstwy atmosfery;
  • badania ekologicznych skutków oddziaływania form działalności człowieka na środowisko i biocenozę akwenów morskich.

Układ kadłuba: katamaran. Szeroka nadbudówka zabudowana prawie na całej długości kadłubów (za wyjątkiem części rufowej) pozwalała na wydzielenie pomieszczeń mieszkalnych na pokładzie głównym oraz laboratorium mokrego i poboru próbek. Na pokładzie nadbudówki umieszczono sterówkę i laboratorium suche z układem dynamicznego pozycjonowania statku, a także laboratorium elektroniczne z serwerami oraz urządzeniami integrującymi system geofizyczny Ograniczenia warunków żeglugowych do stanu morza 5 (fale do wysokości 3 metrów) i siły wiatru do 8 w skali Beauforta. Wyposażony w system pozycjonowania dynamicznego

Po zbudowaniu i częściowym wyposażeniu kadłuba prace zostały wstrzymane z powodu braku finansowania. Kadłub pozostawał ustawiony na pirsie przy Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych do 2003 roku, kiedy to stocznia otrzymała wynagrodzenie za wykonane prace. Wobec braku klarownych perspektyw dalszego finansowania budowy DSG odstąpiła od wykonania kontraktu. Mimo braku gwarancji finansowych dokończenia budowy podjął się CRIST. Jednostka otrzymała numer budowy B-325 (część numeryczna oznaczała długość statku w decymetrach). Stocznia postrzegana była na rynku jako efektywny dostawca kadłubów i potrzebowała referencji w obszarze wyposażania statków.

Projekt ukończenia statku przygotowało biuro konstrukcyjne Nava w Gdańsku. Zakres prac obejmował zakończenie prac kadłubowych, próby szczelności, montaż brakującego wyposażenia oraz zmiany umożliwiające nadanie klasy PRS KM RESEARCH SHIP LAUT DP 1. Wymiany wymagało 20% okablowania, a około 50% rurociągów wymagało demontażu i przeróbki.

Inwestycja otrzymała współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Statek w dniu wyjścia ze stoczni otrzymał nazwę Imor, a do eksploatacji został wprowadzony w pierwszych dniach lutego 2006 roku. Po wejściu do służby statek rozpoczął badania na wodach Zatoki Gdańskiej, otrzymuje też zlecenia na przybrzeżnych wodach Niemiec, gdzie wykonuje badania hydrograficzne geofizyczne na potrzeby lokalizowanych farm wiatrowych.

Pokaż szczegóły

RESEARCH VESSEL C329

WYMIARY​​ ​

Długość całkowita L [m] 20,4 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 6,7

Dostarczono : 2017

Typ statku Scientific research Vessel

Wielozadaniowa jednostka, oznaczana w oficjalnych informacjach jako BHO2M (Bâtiment Hydro-Océanographique Multi-Missions) ma realizować zadania hydrograficzne i oceanograficzne i inne, takie, jak patrolowe, pomocy humanitarnej, platform dla sił specjalnych lub nurków, poszukiwawczo-ratownicze i ochrony środowiska.

BHO2M to najnowsza generacja naukowo-badawczego okrętu wyposażonego w systemy pozwalające na przeprowadzanie badań topograficznych zgodnie ze standardami International Hydrographic Organization (IHO).

Projekt tego okrętu stanowi rozwinięcie jednostki wielozadaniowej (multi-missions vessel) B2M budowanej ostatnio w Concarneau dla Marynarki Francuskiej (Marine Nationale).

Okręt wyposażony m.in. w dwie wielowiązkowe echosondy oraz dwa rejony VERTREP - pionowego transferu zaopatrzenia (ze śmigłowca).

Projektanci i budowniczowie zapewniają o wysokiej dzielności morskiej oraz dużej autonomiczności jednostki typu BHO2M.

Pokaż szczegóły

Trafostacja BLADT

Dostarczono: 2016

NB 313 / Acta Centaurus ( kadłub)

Długość całkowita L [m] 93,4
​Szerokość konstrukcyjna B [m] 18 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego)7,6
Dostarczono kadłub: 2018

NB 311 / Color Hybrid (kadłub)

Długość całkowita L [m] 160 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 27,1
​Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 9,10
Dostarczono kadłub: 2018

NB SC 75/1 / Aqua Tromøy (kadłub)

G 34 (bloki pływające)

Długość całkowita L [m]124,4 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 43 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 9,2
Dostarczono bloki: 2018

P 310 / Elektra

Długość całkowita L [m] 70,225 /97,92 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15,2 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 16,95
Dostarczono: 2017

Trafostacja Bladt Hornsea

Dostarczono: 2017

NB 394 / Gitte Genning (kadłub)

Długość całkowita L [m] 90,45
​Szerokość konstrukcyjna B [m] 17,8 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 10,30 up to 1-deck
Dostarczono kadłub: 2017

NB 308 / Acta Auriga

Długość całkowita L [m] 93,4 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 18
​Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 7,6
Dostarczono: 2017

​NB105 ZOURITE 

WYMIARY PODSTAWOWE:
Długość całkowita: 106,5 m
Szerokość: 49 m
Zanurzenie: 5,95 m

Dostarczono: 2016

TYP STATKU: Statek samo-podnośny do budowy wiaduktu wzdłuż wyspy La Reunion

WARUNKI OPERACYJNE I UDŹWIGOWIENIE:
Maksymalny tonaż załadunku: 4790 t
Windy z automatycznym uciągiem pracujące w DP1
Suwnice pokładowe: udźwig 2 x 2400 t
4 silniki główne (diesel electric)

JACKING SYSTEM:
8 x RCP Continous Jacking System
Prędkość podnoszenia: 30 m/s
Wysokość nóg: 55 m

Pokaż szczegóły

Container vessel

​NB 617 / Shellfish Dredger „Noordland”

NB 302 / ISLAND VENTURE (kadłub)

Długość L [m] 159,8
​Szerokość B [m] 30 ​
Wysokość H [m] 12 do pokładu głównego
Dostarczono kadłub: 2015

NB 69/1 / Rubin

Długość całkowita : 69,70 m
Szerokość konstrukcyjna : 15,00 m
Zanurzenie projektowe : 6,00 m
Zanurzenie letnie : 6,50 m
Zanurzenie maksymalne : 6,745 m
Wysokośc od stępki do szczytu masztu: 26,88 m
Prędkość : 13 węzłów

NB 69/2 Artic Fjell

​NB 303 / Blue Storm (kadłub)

Długość L [m] L.O.A. (dlugość całkowita) 83,4
L.P.P (dlugość pomiędzy pionami) 76,5
​Szerokość B [m] 18 ​
Wysokość H [m] do pokładu głównego: 8
Dostarczono kadłub: 2014

​NB 304 / Blue Viking (kadłub)

Długość L [m] L.O.A. (długość całkowita): 83,4 [m]
L.P.P (długość pomiędzy pionami): 76,5 [m] ​
Szerokość B [m] 18
Wysokość H [m] do pokładu głównego: 8
Dostarczono kadłub: 2014

NB 305 / Blue Queen (kadłub)

Długość L [m] L.O.A. (długość całkowita): 83,4
L.P.P. (długość pomiędzy pionami): 76,5 ​
Szerokość B [m] 18
​Wysokość H [m] do pokładu głównego: 8
Dostarczono kadłub: 2014

NB 306 / Blue King (kadłub)

Długość L [m] L.O.A. (długość całkowita): 83,4
L.P.P. (długość pomiędzy pionami): 76,5 ​
Szerokość B [m] 18 ​
Wysokość H [m] do pokładu głównego: 8
Dostarczono kadłub: 2014

​NB 116 / Ceona Amazon

Główne wymiary:
Długość całkowita 199.4 [m]
Szerokość 32.2 [m]

Dostarczono: 2014

Zanurzenie konstrukcyjne 7.5 [m]
Zanurzenie maksymalne 8.0 [m]
Wyporność dla zanurzenia konstrukcyjnego 37500 [mt]
Wyporność dla zanurzenia maksymalnego 40300 [mt]

Średnia prędkość (max zanurzenie)
Moonpool otwarty – prędkość podczas prób/podczas pracy 13.4/13.0 [w]
Moonpool zakmknięty – prędkość podczas prób/podczas pracy 14.1/13.6 [w]

Ładowność przy zanurzeniu konstrukcyjnym 14850 [mt]
Ładowność przy zanurzeniu maksymalnym 18850 [mt]

Informacje ogólne
Załoga + pracownicy 200
Klasyfikacja systemu dynamicznego pozycjonowania DP2
Liczba systemów ROV 2

Moc napędu
Silniki główne 6 x 4.4 [MW]

Pędniki Pędniki na rufie 3 x 3.5 [MW]
Stery azymutalne na dziobie 3 x 2.4 [MW]
Ster strumieniowy na dziobie 1 x 1.8 [MW]

Pojemności (szacunkowe)
Olej napędowy 3650 [m³]
Woda słodka 900 [m³]
Woda słodka do celów technicznych 1000 [m³]
Woda balastowa 12000 [m³]

Pokaż szczegóły

Wszystkie projekty

Projekty zrealizowane od początku działalności CRIST do dziś.

Wybierz datę i sprawdź projekty

2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
0
Projekt Właściciel Kraj

NB 100 IP IVY

FLC (Femern Link Contractors)

S. 719 ( Cruise Ship- bloki )

MEYER WERFT

P 317  / L-317

FINFERRIES

A 35 2nd CdA/ RCCL ( Cruise Ship- sectors and floating block)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

MPP ( NB 131) konstrukcja do budowy tunelu zatapialnego łączącego Danię z Niemcami

FLC ( Femern Link Constractors)

S. 716 ( Cruise Ship- bloki )

MEYER WERFT

P 315 /"ALTERA"

FINFERRIES

S. 717 ( Cruise Ship - bloki )

MEYER WERFT

NB 518 ( Cruise Ship - bloki )

HELSINKI SHIPYARD OY

M 34 ( Cruise Ship- bloki )

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

NB 400 ( Cruise Ship- bloki)

MEYER TURKU

Zbiornik Propylen

FERRUM/HUNDAY/Grupa AZOTY Police

S705 - (Cruise Ship - bloki)

MEYER WERFT

NB 400 - (Cruise Ship - bloki)

MEYER TURKU

S716 - (Cruise Ship - bloki)

MEYER WERFT

S397 - (Cruise Ship - bloki)

MEYER WERFT

V 34 (bloki pływające)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

ZKS FERRUM 

NB 314 / Nexans Aurora (kadłub)

ULSTEIN

S709 - (Cruise Ship - bloki)

MEYER WERFT

L34 CdA (Cruise Ship - sekcje i pływający blok)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

NB 316 - (Cruise Vessel - kadłub)

ULSTEIN

NB 6003 (kadłub)

RAUMA MARINE CONSTRUCTIONS OY

P713 (Cruise Ship - blocks)

MEYER WERFT

NB 312 / National Geographic Endurance (kadłub)

ULSTEIN

H 34 (bloki pływające)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

NB 70 HERJÓLFUR

VEGAGERDIN

NB SC 75/2 / Aqua Kvaløy (kadłub)

ARTIC SHIPPING

NB 315 / WINDEA (kadłub)

ULSTEIN

NB 913 - (DOUBLE ENDED FERRY - hull)

VARD

P 308 (kadłub)

SOCARENAM

C34 CdA/ RCCL (Cruise Ship - sections and floating block)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

SS7-R

NOV

C 334 Piriou Multi-Purpose Vessel (hull)

Chantiers Piriou

G 34 (bloki pływające)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

FSG 775/776 (sections)

Holm

NB SC 75/1 / Aqua Tromøy (kadłub)

ARTIC SHIPPING

NB 311 / Color Hybrid (kadłub)

ULSTEIN

K34 (Cruise Ship - sections and block)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

NB 313 / Acta Centaurus ( kadłub)

ULSTEIN

RESEARCH VESSEL C329

NB 308 / Acta Auriga

Ulstein

NB 394 / Gitte Genning (kadłub)

KLEVEN

NB 396 Stern trawler (kadłub)

KLEVEN

NB 393 Stern Trawler (kadłub)

KLEVEN

NB 386 AHTS (blok rufowy)

KLEVEN

NB 380 Live Fish trawler (blok rufowy)

KLEVEN

Johan Sverdrup - (modules and grillage)

KVERNER

NB 395 (Stern trawler - hull)

KLEVEN

NB 387 (AHTS - stern block)

KLEVEN

Trafostacja Bladt Hornsea

BLADT

P 310 / Elektra

Finferries

F 34 / MSC Bellissima (bloki pływające)

NB 56 MARCO POLO

Bouygues

Trafostacja BLADT

BLADT Industries

​NB105 ZOURITE 

VINCI Construction Grands Projets

NB 372 Cable Laying Vessel (sections)

Kleven Verf AS/ABB

NB 375 Live Fish Carrier

Kleven Verft AS

NB 310 / Windea Laibnitz (kadłub)

Ulstein Verft A/S

​NB272 / MFV SIRIUS​ (kadłub)

NB 392 / Cuxhaven (kadłub)

AHTS - ANCHOR HANDLING TUG / SUPPLY VESSELS

NB 272 Multi Function Vessel

Socarenam

NB 373 - Offshore Construction Vessel (grand blocks)

Kleven

NB 379 - Multi Purpose Survey Vessel (grand blocks)

Kleven

NB 428 - Multi Purpose Vessel (hull)

Karstensen

NB 302 / ISLAND VENTURE (kadłub)

Ulstein Verft A/S

​NB 617 / Shellfish Dredger „Noordland”

Maaskant Shipyard

NB 381 - Subsea mining (grand block)

Kleven

Seafastening remove of two barges

Aarself Bilfinger Berger

NB 309 (kadłub)

​NB 116 / Ceona Amazon

CEONA SHIP 1 LIMITED

one (1) Seismic NB 614

Maaskant Shipyards Stellendam

one (1) Seismic NB 613

Maaskant Shipyards Stellendam

one (1) Seismic NB 612

Maaskant Shipyards Stellendam

NB 306 / Blue King (kadłub)

Ulstein Verft AS

NB 305 / Blue Queen (kadłub)

Ulstein Verft AS

​NB 304 / Blue Viking (kadłub)

Ulstein Verft AS

​NB 303 / Blue Storm (kadłub)

Ulstein Verft AS

NB 69/2 Artic Fjell

ARTIC COMBISHIP I A/S

NB 69/1 / Rubin

SJØTRANSPORT ROTSUND A/S

​NB 369 / Polar Empress (kadłub)

sections OCV NB 363

Kleven Verft AS

sections MPOV NB 362

Kleven Verft AS

sections OCV NB 301

Ulstein Verft AS

sections MPOV NB 364

Kleven Verft AS

sections HV 152

NAUTA

B47 - Purse Seiner/ Trawler (kadłub)

Larsnes Mek. Verksted AS

NB 355 – SANCO SWIFT (kadłub)

Myklebust Verft AS / Sanco Shipping AS

VIDAR

Naviera Trans Wind S.L. Operated by Hochtief Solutions AG

NB 358 - SANCO SWORD - SEISMIC (kadłub)

Myklebust Verft AS / Sanco Shipping AS

B47 / Straumberg (kadłub)

LARSNES MEK. VERKSTED AS / Straumberg AS

NB 353 – EVITA

Myklebust Verft AS

B 77/1 EROS (kadłub)

Larsnes Mek. Verksted AS

nineteen (19) Foundations for transportation of Wind Farm Elements

Hochtief Solution AG

NB 142 INNOVATION

HGO InfraSea Solutions

three (3) Pontoons P90/ 1, 2, 3

Hochtief Construction

one (1) Support Seismic Vessel B40/1

Maaskant Shipyards Stellendam

one (1) Support Seismic Vessel B40/2

Maaskant Shipyards Stellendam

B 77/2 / KINGS BAY

Larsnes Mek. Verksted AS

B 77/1 and 2 - Purse seiner / Pelagic trawler (kadłub)

Larsnes Mek. Verksted AS

Forth Crossing Bridge Constructors - K 30 / Caissons​

Rząd Szkocji

Conversion WŁA 31, WŁA 71

ZPUH Necfish s.j.

one (1) Conversion Hepso HAV

Alkor

one (1) Conversion H/V Boen - Trawler

Boen AS

Przebudowa 4 pontonów

Aarsleff London

Conversion Johan Feyer - Fishing vessel

Feyer AS

B-43 – H-15 AV ABELONA MOGSTER (KADŁUB)

Larsnes Mek. Verksted AS

one (1) Ferry B124

Hvide Sande

NB 331 Fur Ferry - Double ended, drive-through Ro-Ro passenger ferry

Scan Group

one (1) Jack Up Barge B75

Perenco

one (1) Research vessel B32

Karstensens Skibsvaerft A/S

one (1) Trawler / Seiner B67/1

Karstensens Skibsvaerft A/S

B-34/3 – N-20-MS BERNT OSKAR

Larsnes Mek. Verksted AS

Shiprepair Kambr

Petrobaltic

PONTOON P493- KURT

Bilfinger Berger

JACK-UP BARGE B392 – THOR

Hochtief Construction

one (1) Gate No 3

Arge Kaiserschluese

Trzy bramy dla śluzy w Bremerhaven

lengthening of M/V Zephyr

Alkor Shipyard

lengthening of M/V Antares

Alkor Shipyard

rebuilding of M/V Johan Berg

Alkor Shipyard

steel block

STX

steel blocks

Simek

B 76/2 - N 905 Voyager (kadłub)

Karstensen Shipyard

two (2) Gates No 1 and 2

Arge Kaiserschluese

one (1) offshore vessel type VS 490/3

Karmsund Maritime

two (2) offshore vessels type AHTS B491/1 and B491/2

Kleven Verft

one (1) heavy lift vessel M/V Combi Dock

Lloyd Werft

B-72 – RO FJORD (kadłub)

Larsnes Mek. Verksted

B-34/2 (KADŁUB)- F-10-H SOLVAERSKJAER

Larsnes

B-34/1 (KADŁUB) – N-110-L SLETTHOLMEN

Larsnes Mek. Verksted

one (1) offshore vessel type VS 490/2

Karmsund Maritime

one ( 1 ) double ended ferry

Piriou Shipyard

Container vessel

Nessewerft

one ( 1 ) fishing trawler for Karstensen Shipyard (Denmark)

Karstensen Shipyard

PSV - PLATFORM SUPPLY VESSELS

Kleven Yard

two ( 2 ) heavy lift vessels M/V Combi Dock I and MV Combi Dock II

Lloyd Werft

steel block

Aker Yard

steel blocks

Meyer Werft

steel blocks

Simek

two ( 2 ) fishing trawlers

Maaskant

two ( 2 ) fishing vessels

Larsnes

B-76/1 – L 349 GITTE HENNING (kadłub)

Karstensens Skibsværft

one ( 1 ) sail yacht

Sport Club "Wigry"

one ( 1 ) motor yacht

Aarhus Yard

one ( 1 ) offshore vessel type VS 482

Flekkefjord Shipyard

COMBI DOCK I

Lloyd Werft

one ( 1 ) offshore vessel type VS 493

Westcon Shipyard

three ( 3 ) rescue vessels

Maaskant

steel sections

Meyer Werft

steel sections

Aker Yard

two ( 2 ) fishing trawlers

BP Shipping

one ( 1 ) offshore vessel type VS 495

Flekkefjord Shipyard

B-493 MS Viking Queen

Westcon

COMBI DOCK i trzy siostrzane statki

Lloyd Werft

one ( 1 ) PSV offshore vessel

Eidsvik

one ( 1 ) AHTS offshore vessel

Flekkefjord Shipyard

two ( 2 ) fishing trawlers

BP Shipping

one ( 1 ) fishing trawlers

Maaskant

four ( 4 ) fishing trawlers

Alustal

steel sections

Aker Yard

steel sections

Meyer Werft

one ( 1 ) fishing trawler

Westcon Yard

two ( 2 ) PSV offshore vessels

Kleven Yard

one ( 1 ) trawler

Baltic Marine

one ( 1 ) beam trawler

Maaskant

B-73 – H-9-AV KNESTER

Eidsvik Skipsbyggeri

B-71 – CHRIS ANDRA

Westcon

one (1) TUG Sturla Haldorsson

Port of Isafjordur

blocks for passenger vessel

Meyer Verft

Statek badawczy „IMOR”

Instytut Morski

one ( 1 ) beam trawler

Maaskant Shipyard

one ( 1 ) mussel dredger

Maaskant shipyard B.V.

two ( 2 ) platform supply vessel

Kleven Yard

two ( 2 ) boiler units - recovery tankers systems

HKSE

three ( 3 ) shiploaders

Agrico

one ( 1 ) pilot boat "Pirol"

MWB

blocks for passenger vessel

Meyer Verft

one ( 1 ) mussel dredger

Alustal

two ( 2 ) trawlers

P/F Torshavnar Skipasmija

one ( 1 ) beam trawler

Maaskant Shipyard

three ( 3 ) trawlers

Alustal

two ( 2 ) tuna catcher

Chantiers Piriou

three ( 3 ) trawler vessel

Chantiers Piriou

two ( 2 ) boiler units - recovery tankers systems

HKSE

one ( 1 ) platform supply vessel

Westcon

one ( 1 ) platform supply vessel

Flekkefjord Slip

one ( 1 ) mussel dredger

Maaskant Shipyard

two ( 2 ) living platform quarters

Leirvik

two ( 2 ) beam trawler

Maaskant Shipyard

two ( 2 ) beam trawler

Hoekman Yard

two ( 2 ) mussel dredger

Maaskant Shipyard

two ( 2 ) fishing trawler

Icelandic Owner

Container vessel

Bodewes Yard

two ( 2 ) mussel dredger

Danish Owner

one ( 1 ) fishing vessel

Flekkefjord Slip

one ( 1 ) fishing trawler

Danish Owner

one ( 1 ) roll reduction tank

Westcon

one (1) pelagic trawler

Flekkefjord Slip

two (2) mussel dredger

Danish Owner

one (1) fishing trawler

Danish Owner

two (2) fishing trawler

Icelandic Owner

one (1) mussel dredger

UK Owner

four (4) fishing trawler

Greenland Owner

one (1) fishing trawler

Icelandic Owner

one (1) research vessel

Flekkefjord Slip

one (1) bow section with unloading ramp

Mac Gregor

one (1) fishing trawler

Danish Owner

two (2) bow section with unloading ramp

Mac Gregor

H-15 Harbor Tug

steel section for KVITEBJORN platform

subcontractor to Mostostal S.A. Gdańsk

hull blocks

Gdynia Shipyard

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

two (2) sets Mac Gregor equipment

Danish Owner

two (2) beam trawler

Maaskant Shipyard

one (1) twin-rig trawler partly equipped

Maaskant Shipyard

one (1) fishing trawler partly equipped

Alustal

hull blocks

Umoe Sterkoder

hull blocks

Gdynia Shipyard

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

one (1) fishing trawler

Danish Owner

one (1) fishing trawler

Maaskant Shipyard

two (2) mussel dredgers

Maaskant Shipyard

one (1) fishing trawler partly equipped

Icelandic Owner

four (4) beam trawlers partly equipped

Belgium owners

two (2) fishing trawlers partly equipped

Denish Owners

new superstructure and wheelhouse

Cyprus Owner

one (1) hull of ferry boat

Icelandic Owner

one (1) beam trawler partly equipped

Belgium Owner

three (3) mussel dredgers partly equipped

Maaskant Shipyard

one (1) fishing vessel fully equipped "Turn key"

Icelandic Owner

three (3) fishing vessels partly equipped

Icelandic Owners

two (2) beam trawlers partly equipped

Maaskant Shipyard

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

steel section of drilling crude oil platform - Assgard project - KVERNER GAS OIL CO

subcontractor to Mostostal S.A. Gdańsk

two (2) fishing boats partly equipped

Danish Owner

one (1) coastal ferry partly equipped

Icelandic Authority

one (1) beam trawler

Belgium Owner

two (2) mussel dredgers partly equipped

Maaskant Shipyard

four (4) fishing vessels partly equipped

Icelandic Owner

parts of steel platforms

off shore industry in Norway

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

two (2) partly equipped fishing vessels

Maaskant Shipyard

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

two (2) reconditioning of fishing vessels

Icelandic Owners

one (1) partly equipped vessel

Norwegian Owner

one (1) partly equipped hull

Icelandic Owner

hull blocks

Sietas Shipyard Hamburg

one (1) partly equipped fishing vessel

German Owner

complete overhaul of river dredger

Polish Owner

hull blocks

Sietas Shipyard Hamburg

one (1) fishing trawler for Norwegian owner in co-operation with Nauta Shipyard

Norwegian owner

one (1) stancarrier vessel partly equipped

Damen Shipyard (Owner - Tunisian Coast Guard)

reconditioning of fishing vessel

Icelandic Owner

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

two (2) fishing beam trawlers partly equipped in co-operation with Northern Yard

Maaskant Shipyard

six (6) push boats partly equipped

Damen Shipard

two (2) fishing vessels partly equipped

Norwegian Owners

hull blocks of container vessels

Sietas Shipyard in Hamburg

two (2) fishing vessels partly equipped

Damen Shipyard

hull blocks of container vessels

Sietas Shipyard in Hamburg

B 307 Ocean Endurance (kadłub)

Platforma Mieszkalna

Jacht - P42

Kontenerowiec „BREMER ANNA"

M/S “RUBIN”

NB 131 MPP MAYA

FLC ( Femern Link Contractors )