P 317 / L-317
Długość całkowita L [m] 70,2
Szerokość max. B[m] - 13,9 [m]
Wysokość do pokładu głównego H [m] - 3,7 [m]
Dostarczono: 2023
B-493 MS Viking Queen
Wymiary główne
Długość całkowita: 92,20 m
Szerokość: 21.00 m
Wysokość boczna: 9,60 m
Dostaczono: 2007
Rodzaj statku: statek zaopatrzeniowy
Pojemność brutto: 6111
Maszyny główne: 4 silniki wysokoprężne Wärtsilä 6L32DF
Moc: 8040 kW
F 34 / MSC Bellissima (bloki pływające)
Długość całkowita L [m] 38
Szerokość konstrukcyjna B [m] 19
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 12
Dostarczono bloki: 2017
Typ statku Statek pasażerski
Blok dziobowy statku pasażerskiego. Statek składa się z ponad 300 000 części stalowych o łącznej masie ponad 35 000 ton. MSC Meraviglia ma pojemność brutto 167 600 oraz 2246 kabin.
NB 392 / Cuxhaven (kadłub)
Długość całkowita L [m] Lc = 80 Lpp = 74,4
Szerokość konstrukcyjna B [m] 16
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 6,50
Dostarczono kadłub: 2016
Typ statku Trawler
Statek rybacki (TBN Cuxhaven) przystosowany do połowu ryb zarówno za pomocą włoków dennych, jak i pelagicznych. Na statku znajdują się 23 kabiny dla maks. 35 osób załogi. Na statku znajduje się linia technologiczna do obróbki mechanicznej ryb (oprawiania / patroszenia, filetowania, usuwania łusek, odskórzania, etc.). Jednostka została wykonana z 41 sekcji i zmontowana z sześciu głównych bloków.
ZKS FERRUM
Długość całkowita L [m]72,04
Szerokość konstrukcyjna B [m] 8
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu 10,2
Dostarczono: 2021
Typ statku 5 x Zbiornik magazynowy na ciekły propylen
Zbiorniki ciśnieniowe do magazynowania ciekłego propylenu o pojemności całkowitej 3485m3 każdy (5 sztuk). Zbiorniki na potrzeby projektu "Polimery Police" realizowanego przez Grupę Azoty Poliolefins. Zadaniem zbiorników jest magazynowanie produktu instalacji odwodornienia propanu (PDH) – propylenu. Propylen będzie magazynowany w zbiornikach w celu zapewnienia ciągłości pracy instalacji do produkcji polipropylenu – końcowego produktu instalacji Polimerów Police.
NB 369 / Polar Empress (kadłub)
Długość L [m] 112,6
Szerokość B [m] 21,5
Wysokość H [m] 9,0 do pokładu głównego
Dostarczono kadłub: 2014
Typ statku Seismic Survey Vessel
Statek sejsmiczny przeznaczony do badań sejsmicznych dna morskiego w poszukiwaniu złóż ropy naftowej. Jednostka mierząca 112,6 m długości i 21,5 m szerokości badarozchodzące się fale sejsmiczne na obszarach szelfu, co umożliwiają kilkukilometrowe kable z czujnikami zwanymi hydrofonami. Kable te zostają nawinięte na blisko 20 bębnów, które przez prowadnice wędrują do specjalistycznych pneumatycznych dział, napędzanych przez kompresory sejsmiczne działające pod wpływem powietrza o ciśnieniu 230 barów. Wystrzelone z dział kable opierają się o slipy, czyli pewnego rodzaju „ślizgawki” na rufie statku, który to w czasie badań musi poruszać się dokładnie po wyznaczonej wcześniej trajektorii i co ważne – musi być w ciągłym ruchu, aby śruba nie uszkodziła przewodów (ich wartość pieniężna jest równa wartości kadłuba jednostki!). Wystrzały z dział powodują powstanie fali dźwiękowej rozchodzącej się w wodzie i gruncie, po czym odbija się od kolejnych warstw i powraca do czujników umieszczonych na dnie. Nadajniki sygnałów - "działa powietrzne" (air guns) wysyłają fale sejsmiczne. Następnie mierzony jest czas i kierunek, w jakim odbite fale powracają do źródła. Przewody z odbiornikami (hydrofonami) czy też tzw. streamer'ami (czyli streamer cables) rozwijane są nawet na kilka kilometrów za statkiem. Analiza odebranych sygnałów pozwala określić, czy w danej lokalizacji warto w ogóle próbować przeprowadzać poszukiwawcze odwierty naftowe.
NB272 / MFV SIRIUS (kadłub)
Długość całkowita (bez Helidecku) L [m] 45,10 m
Szerokość konstrukcyjna B [m] 10,60 m
Wysokość konstrukcyjna H [m] 4,10 m do pokładu głównego
Dostarczono kadłub: 2016
Multi Function Vessel
Statek wielofunkcyjny przeciwpożarowy służący również do rozstawiania oraz obsługi boi, akcji ratowniczych oraz poszukiwawczych, kontroli oraz wsparcia dla jednostek rybackich i prac hydrograficznych.
NB 310 / Windea Laibnitz (kadłub)
Długość: 88,0 m
Szerokość: 18,0 m
Wysokość: 8,0 m
Dostarczono: 2016
Typ statku SOW (Service Offshore Vessel)
Statek do obsługi i serwisowania farm wiatrowych na morzu. NB 310 to prototypowy statek, w którym zastosowano zarówno unikatowy kształt dziobu typu X-Bow, jak i innowacyjny kształt rufy X-stern. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom statek może pracować zarówno dziobem i rufą w kierunku wiatru, fal i prądów morskich, co ma niemały wpływ na wykonywanie prac przy bieżącej obsłudze morskich farm wiatrowych. Statek może pomieścić 60 osób w pojedynczych kabinach (lub w sumie 109 osób), z czego 40 miejsc jest przeznaczonych dla serwisantów.
NB 309 (kadłub)
Długość: 88,0 m
Szerokość: 18,0 m
Wysokość: 8,0 m
Dostarczono: 2015
Typ statku : SOW (Service Offshore Vessel)
Statek do obsługi i serwisowania farm wiatrowych na morzu. NB 309 to prototypowy statek, w którym zastosowano zarówno unikatowy kształt dziobu typu X-Bow, jak i innowacyjny kształt rufy X-stern. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom statek może pracować zarówno dziobem i rufą w kierunku wiatru, fal i prądów morskich, co ma niemały wpływ na wykonywanie prac przy bieżącej obsłudze morskich farm wiatrowych. Statek może pomieścić 60 osób w pojedynczych kabinach (lub w sumie 109 osób), z czego 40 miejsc jest przeznaczonych dla serwisantów.
NB 358 - SANCO SWORD - SEISMIC (kadłub)
Długość L [m] dł. całk 96,15
Szerokość B [m] szerokość na owrężu 21,50
szerokość na pawęży 23,00
Wysokość H [m] 8,80 (do pokładu głównego)
Dostarczono – 2013
Typ - ST 324 CD
Projekt - Skipsteknisk AS
MPP ( NB 131) konstrukcja do budowy tunelu zatapialnego łączącego Danię z Niemcami
B 307 Ocean Endurance (kadłub)
Wymiary:
długość całkowita – 73,40 m
Szerokość – 16,6 m
Wysokość boczna – 7,60 m
Data dostarczenia : 2005
P 315 /"ALTERA"
Długość całkowita L[m] - 104,0 [m]
Szerokość max. B[m] - 16,5 [m]
Wysokość do pokładu głównego H [m] - 5.10 [m]
Dostarczono: 2022
V 34 (bloki pływające)
Długość całkowita L [m] 142
Szerokość konstrukcyjna B [m] 43
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) blok pływający- około 9, z blokami luzem- około 25m
Dostarczono bloki: 2021
NB 314 / Nexans Aurora (kadłub)
Szerokość konstrukcyjna B [m] 31
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 12,80
Dostarczono kadłub: 2020
SS7-R
Długość całkowita L [m]
Średnica Main reel - 32m
Średnica AUX reel - 17m
Szerokość konstrukcyjna B [m]
Main reel - 15m
AUX reel - 10,5m
Dostarczono: 2019
P 308 (kadłub)
Długość całkowita L [m] 44,86
Szerokość konstrukcyjna B [m] 11
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 5,1
Dostarczono kadłub: 2019
NB 315 / WINDEA (kadłub)
Szerokość konstrukcyjna B [m] 18
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 7,6
Dostarczono kadłub: 2019
NB SC 75/2 / Aqua Kvaløy (kadłub)
NB 70 HERJÓLFUR
WYMIARY
Długość całkowita L [m]
71,78
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15,5
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 5,100 (pokład główny)
Dostarczenie : 2019
Typ statku Car and passenger ferry
Statek o napędzie hybrydowym z możliwością ładowania batteri z lądu. Posiadający unoszone hydraulicznie rampy na pokładach samochodowych, z możliwością ładowania samochodów od rufy oraz od dziobu. Statek pomieści 550 pasażerów. Prom NB 70 "Herjólfur" będzie obsługiwał trasę pomiędzy Landeyjahöfn a Vestmannaeyjar - wyspami leżącymi w archipelagu Westmana.
H 34 (bloki pływające)
Długość całkowita L [m] 124,4
Szerokość konstrukcyjna B [m] 43
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 9,2
Dostarczono bloki: 2019
Kontenerowiec „BREMER ANNA"
Długość - 90 m
Szerokość - 15 m
DWT - 4300 t
Zanurzenie (max) - 5,2 m
NB 100 IP IVY
Długość całkowita L[m] - 105,5
Szerokość max. B[m] - 42
Wysokość do pokładu głównego H [m] - 40
Dostarczono: 2024
Statek o numerze konstrukcyjnym NB100 rozpoczął swoją podróż ceremonią cięcia stali w sierpniu 2022 r. Znaczenie NB100 podkreśla jego elastyczna konstrukcja, dostosowana do różnorodnych konfiguracji elementów tunelu. Wyposażony w system kratownic dźwigowych, wciągarki, windy i szereg specjalistycznych urządzeń, statek zapewnia płynną koordynację dużych i małych elementów tunelu. Dzięki długości kadłuba wynoszącej 105,5 metra stanowi podstawę usprawnienia operacji, co czyni go niezbędnym atutem projektu tunelu Fehmarnbelt. Statek będzie zintegrowany z 22 wyspecjalizowanymi modułami pontonowymi, które zwiększą jego nośność. Ta zdolność adaptacji okaże się kluczowa dla precyzyjnego pozycjonowania elementów tunelu, nawet na głębokościach do 40 metrów poniżej poziomu morza. Finezja operacyjna będzie zależeć od solidnego systemu cumowniczego. Składający się z 64 krążków prowadzących, niektóre wyposażone w monitorowanie obciążenia w czasie rzeczywistym, wsparty licznymi prowadnicami i solidnymi linami, system ten zapewni precyzję i stabilność manewrów. Obsługiwany przez 58 specjalnie zaprojektowanych wciągarek, statek będzie dysponował zarówno mocą, jak i precyzją. Dzięki niezwykłemu maksymalnemu udźwigowi wynoszącemu 1500 kN (150 ton) wciągarki te odegrają kluczową rolę w dokładnym umieszczaniu elementów tunelu. Most kratownicowy to kratownica z rur łączących pontony, zapewniająca podstawowe wsparcie dla elementów tunelu. W projekcie pojawią się dwie z tych konstrukcji. Każdy zespół waży około 780 ton. Rama podnosząca będzie wyposażona w specjalistyczne urządzenia ułatwiające precyzyjne pozycjonowanie elementów tunelu na dnie morskim. Zespół wyposażenia ramy obejmuje siłowniki i urządzenia do pomiaru obciążenia. Cała rama wraz z wyposażeniem przystosowana jest do prac podwodnych. Wspólnie NB100 i NB131 odegrają transformacyjną rolę w tworzeniu stałego połączenia Fehmarnbelt, 18-kilometrowego tunelu łączącego porty Puttgarden w Niemczech i Rødbyhavn na duńskiej wyspie Lolland. Ta monumentalna budowla płynnie połączy autostradę i linię kolejową, znacznie skracając czas podróży pomiędzy Hamburgiem a Kopenhagą.
NB 56 MARCO POLO
Długość całkowita L[m] - 61,05 [m]
Szerokość max. B[m] - 51,70 [m]
Wysokość do pokładu głównego H [m] - 25,4 [m]
Dostarczono: 2017
Specjalistyczny dok pływający do budowy kesonów o masie do 12 000 t.
Dzięki specjalistycznej jednostce, możliwa będzie budowa osiedla apartamentów w Księstwie Monako w miejscu, gdzie dziś znajduje się zatoka. Dzięki temu powierzchnia Monako ma powiększyć się o ok. 6 ha. Mają tam powstać m.in. luksusowe apartamenty, promenada i parki. Osiedle ma stać się atrakcją turystyczną, a jego nietypowe położenie ma przyciągać nowych inwestorów.
NB 131 MPP MAYA
Główne wymiary:
Długość całkowita : 139 m
Szerokość : 48 m
Wysokość konstrukcyjna: 37,5
Dostarczono: 2023
Specjalistyczny ponton służący do usypywanie podłoża żwirowego pod podwodny tunel mający połączyć wyspy Lolland oraz Fehmarn. Na pokładzie jednostki znajdują się dwie zasobnie, każda o ładowności do 7000 ton żwiru. Zdalnie sterowane narzędzie do zrzutu, układanie żwiru (SDT) będzie opuszczane spod kadłuba jednostki do głębokości 46 m. poniżej linii wodnej. Tam bedą precyzyjnie układane fundamenty w postaci podsypki żwirowej pod zatapialny tunel. Połączenie wysokiego poziomu automatyzacji i najnowocześniejszych technologii pozycjonowania zapewni dokładne ułożenie fundamentów żwirowych.
COMBI DOCK i trzy siostrzane statki
B-165/1 - COMBI DOCK I
Wymiary główne
Długość całkowita: 160,70 m
Szerokość: 25,40 m
Wysokość boczna: 13,00 m
Dostarczono: 2007
B-165/2 - COMBI DOCK II
Wymiary główne
Długość całkowita: 160,70 m
Szerokość: 25,40 m
Wysokość boczna: 13,00 m
Dostarczono: 2008
B-165/3 - COMBI DOCK III
Dostarczono: 2008
B-165/4 - COMBI DOCK IV
Dostarczono: 2009
Typ statku: ro-ro / dok / ciężarowiec
COMBI DOCK I
Pojemność brutto: 17 341
Maszyny główne: 2 silniki wysokoprężne MAN 9L32/40
Moc: 9000 kW
COMBI DOCK II
Pojemność brutto: 17 341
Maszyny główne: 2 silniki wysokoprężne MAN 9L32/40
Moc: 9000 kW
Forth Crossing Bridge Constructors - K 30 / Caissons
WYMIARY
Średnica D [m] S1 - 32,80
ST - 32,00
NT - 27,80
Wysokość H [m]
Permanent :
S1 - 21,10
ST - 30,00
NT - 23,10
Temporary:
S1 - 11,00
ST - 11,00
NT - 11,00
Dostarczenie: 2012
Typ projektu Kesony mostowe
Konstrukcje kesonów pod most w Szkocji w miejscowości Rosyth. Łącznie 6 kesonów. 3 kesony na stałe wbijane w dno morskie zaś 3 (charakteryzujące się falistymi ścianami) tymczasowo na czas budowy mostu ustawiane były na stałych kesonach. Każdy z kesonów miał inne wymiary i masę. Możemy wyróżnić kesony pemanent S1, ST i NT oraz temporary S1, ST, NT.
NB 272 Multi Function Vessel
Masa: 294,5 t
Długość: 45,10 m
Szerokość: 10,60 m
Rok: 2016
Typ statku Multi Function Vessel
Statek wielofunkcyjny przeciwpożarowy służący również do rozstawiania oraz obsługi boi, akcji ratowniczych oraz poszukiwawczych, kontroli oraz wsparcia dla jednostek rybackich i prac hydrograficznych.
M/S “RUBIN”
Długość całkowita : 69,70 m
Szerokość konstrukcyjna : 15,00 m
Zanurzenie projektowe : 6,00 m
Zanurzenie letnie : 6,50 m
Zanurzenie maksymalne : 6,745 m
Wysokość od stępki do szczytu masztu: 26,88 m
Typ Statku: Statek towarowy ogólnego użytku
Port Macierzysty : Tromsø
Bandera: Norweska
Znaki wywoławcze: LFTQ
Nr IMO: 9674036
Waga brutto : 2750 GRT
Klasyfikacja : Det Norske Veritas+1A1,General Cargo Carrier ,ICE C,EO.
Prędkość : 13 węzłów
Silnik główny: Jeden silnik nienawrotny, 4-ro suwowy, średnio-obrotowy, turbodoładowany z chłodnicą pow. doładowującego
Model: ABB AMG 560 M8
Max. prędkość silnika przy MCR: 1000 obr/min.
Typ silnika: W9L20
Przekładnia: FINNOY GEAR & PROPELLER AS
Model: GXU600F
Redukcja: 1,58:1*3,42:1=5,39
Śruba napędowa: FINNOY GEAR & PROPELLER AS
Model: P78.26.320.4
CPP - Controllable Pitch Propeller – Śruba nastawna
Rotacja: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Główne agregaty: 2x silniki pomocnicze wysokoprężne Baudouin typ 12M26.2
Każdy z agregatów zawiera 3-fazowy generator synchroniczny
Leroy Sommer typ LSAM49.1L9 o mocy wyjściowej 875 kVA
Prądnica wałowa: 1x STAMFORD POWER GENERATION typ HCM434F o mocy wyjściowej 300kVA
Maszynka sterowa: Rolls-Royce steering gear SR622 FCP, DNV – ICE-1C – DP1
Stery strumieniowe: Dwa stery strumieniowe (dziobowy i rufowy)
Brunvoll typ FU-63-LTC-1750
Napęd: silnik elektryczny ABB typ M3BP 400 LB 6
Napięcie: 3x440V 60Hz 500kW
Suwnica bramowa do pokryw ładowni 10T-SWL
Żurawik towarowy: 2 T/12 metrów
Ładownia towarowa nr 1 zamykana jest 10 pokrywami.
Objętość brutto ładowni nr 1: 4723,61 m3
Ładownia towarowa nr 2 zamykana jest pokrywą hydrauliczną.
Objętość brutto ładowni nr 2: 204,91 m3
W ładowni towarowej nr 1 można zainstalować 5 niezależnych zbiorników na towar luźny.
Jednostka będzie użytkowana głównie z zainstalowanymi zbiornikami niezależnymi.
Statek wyposażony jest w system rozładunku towaru luźnego ze zbiorników niezależnych firmy Fjordveis.
System pozycjonowania dynamicznego : DP1
B 77/1 and 2 - Purse seiner / Pelagic trawler (kadłub)
WYMIARY
Długość L [m] 77,0
Szerokość B [m] 16,6
Wysokość H [m] 10,05 do shelter deck
Dostarczenie : 2012
Typ statku Pelagic Trawler / Purse Seiner
Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).
B47 / Straumberg (kadłub)
WYMIARY
Długość L [m] 46,5
Szerokość B [m] 12,00
Wysokość H [m] 4,5 do pokładu głównego
Dostarczenie : 2013
Typ statku Trawler / Purse Seiner
Statek rybacki posiadający 9 kajut, które są w stanie zmieścić łącznie 12 osób. Statek tego typu przystosowany jest do połowu ryb dennych za pomocą włoków dennych (ciągnionych po dnie) lub włoków pelagicznych (służących do połowu na pełnym morzu, na dużych głębokościach).
Trawlery mają silnik dużej mocy, śrubę napędową o dużej średnicy i mocną budowę kadłuba. Pomimo stosunkowo niedużych rozmiarów dopuszczone są do żeglugi nieograniczonej. Ryby łowione mogą być z trawlera w stary sposób z burty lub w nowszy, z rufy.
NB 312 / National Geographic Endurance (kadłub)
Długość całkowita L [m] 124,4
Szerokość konstrukcyjna B [m] 21
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego)7,5 (do pokładu głównego)
24,9 (całkowita wysokość)
Dostarczono kadłub: 2019
B-76/1 – L 349 GITTE HENNING (kadłub)
Wymiary główne
Długość całkowita: 75,40 m
Szerokość: 15,60 m
Wysokość boczna: 10,00 m
Dostarczono - Maj 2008
Rodzaj statku: trawler rybacki
Pojemność brutto: 2967
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Caterpillar MaK 6M43
Moc: 6000 kW
B-72 – RO FJORD (kadłub)
Wymiary główne
Długość całkowita: 71,93 m
Szerokość: 15,00 m
Wysokość boczna: 6,90 m
Dostarczono - Maj 2009
Rodzaj statku: statek do transportu żywej ryby
Pojemność brutto: 2310
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Moc: 1980 kW
Caterpillar MaK 6M25
B-71 – CHRIS ANDRA
Wymiary główne
Długość całkowita: 71,20 m
Szerokość: 14,40 m
Wysokość boczna: 6,80 m
Rok budowy: 2006
Rodzaj statku: trawler rybacki
Pojemność brutto: 2247
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Moc: 6000 kW
Bergen Engines B32 40V12
B-73 – H-9-AV KNESTER
Wymiary główne
Długość całkowita: 71,10 m
Szerokość: 14,40 m
Wysokość boczna: 9,50 m
Dostarczono - Listopad 2006
Rodzaj statku: trawler rybacki
Pojemność brutto: 2263
skala 1:500
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Bergen C32: 40L9P
Moc: 4500 kW
Trzy bramy dla śluzy w Bremerhaven
Główne wymiary:
Długość - 57 m
Szerokość - 11,78 m
Wysokość - 21 m
Dostarczono: 2010
Zakres prac:
Konstrukcje stalowe
System rurociągów
Zamontowanie pomp
Jacht - P42
Główne wymiary:
Długość - 45,87 m
Szerokość - 8,89 m
H-15 Harbor Tug
Wymiary :
Długość całkowita : 14,95 m
Szerokość : 5,50 m
Wysokość boczna : 6,85 m
Rok dostarczenia : 2005
Platforma Mieszkalna
Platforma ta uważana jest za pływające laboratorium, centrum logistyczno-dowodzące, jak również zakwaterowanie dla pracowników z morskiego przemysłu wydobywczego.
Łączna waga - 2 x 1200 t
AHTS - ANCHOR HANDLING TUG / SUPPLY VESSELS
B 322 - Rem Odin
NB 324 - Rem Viking
Długość - 78,40 m
Szerokość - 17,20 m
Dostarczono: 2016
Prędkość - 17,40 węzłów
Silnik główny - 2 x 6000 kW
Generator na wale - 2 x 3000 kVA
Wciągany ster azymutalny - 883 kW
Boczny ster strumieniowy - 4 x 883 kW
JACK-UP BARGE B392 – THOR
Wymiary główne
Długość całkowita: 92,77 m
Szerokość: 40,00 m
Wysokość boczna: 6,00 m
Zanurzenie maksymalne: 7,50 m
Wymiary nog: wysokość 82,00 m, średnica 3.70 m, średnica stóp 8.50 m, wysokość stóp 3,60 m
Dostarczono: 2010
Rodzaj statku: barka samopodnośna
Pojemność brutto: 6831
Nośność: 3300 t
Klasa: Germanischer Lloyd 100 A5 Self Elevating Unit
Napęd: 4 pędniki azymutalne
Moc: 3000 kW
Silniki pomocnicze: Cummins KTA 19, 38 i 50
Moc elektrowni okrętowej: 5010 kW
Wyposażenie pokładowe: 4 windy o uciągu 30 T każda (prędkość unoszenia platformy do 1.2 m/min):
dźwig Liebherr typu BOS 14 000 o udźwigu 500 t przy wysięgu 20 m, maksymalny wysięg 51 m; platforma dla śmigłowca
Liczba miejsc załogowych: 48
NB 355 – SANCO SWIFT (kadłub)
Nazwa - SANCO SWIFT
Długość L [m] dł. całk 96,15
Szerokość B [m] szerokość na owrężu 21,50
szerokość na pawęży 23,00
Wysokość H [m] 8,80 (do pokładu głównego)
Dostarczono: 2013
Typ statku Seismic Survey Vessel
Bliźniacze jednostki mierzące 96,15 m długości i 21,5 m szerokości, których przeznaczeniem jest badanie rozchodzących się fal sejsmicznych na obszarach szelfu, co umożliwiają kilkukilometrowe kable z czujnikami zwanymi hydrofonami. Kable te są nawinięte na blisko 20 bębnów, które przez prowadnice wędrują do specjalistycznych pneumatycznych dział, napędzanych przez kompresory sejsmiczne działające pod wpływem powietrza o ciśnieniu 230 barów. Wystrzelone z dział kable opierają się o slipy, czyli pewnego rodzaju „ślizgawki” na rufie statku, który to w czasie badań musi poruszać się dokładnie po wyznaczonej wcześniej trajektorii i co ważne – musi być w ciągłym ruchu, aby śruba nie uszkodziła przewodów (ich wartość pieniężna jest równa wartości kadłuba jednostki!). Wystrzały z dział powodują powstanie fali dźwiękowej rozchodzącej się w wodzie i gruncie, po czym odbija się od kolejnych warstw i powraca do czujników umieszczonych na dnie.
B47 - Purse Seiner/ Trawler (kadłub)
Długość całkowita - 46,55m
Szerokość - 12,0m
Wysokość do pokładu głównego - 4,5m
Dostarczono – 2013
Projekt – Skipskompetanse SK-3100V
Pomieszczenie dla 12 osób w 9 kajutach
Tow. Klas. - DNV
B 77/2 / KINGS BAY
Length: 77.5 m
Beam: 16.6 m
Height to Main Deck: 7.5 m
Delivered: 2012
Typ statku Pelagic Trawler / Purse Seiner
Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).
NB 142 INNOVATION
Wymiary podstawowe:
Długość całkowita: 147,50m
Szerokość: 42m
Wysokość burty: 11m
Dostarczono: 2012
Typ statku: Statek samo-podnośny to budowy farm wiatrowych na morzu.
Warunki środowiskowe w czasie operacji podnoszenia i pracy dźwigu:
Maksymalna głębokość akwenu: 50m (możliwość do 65m przy wydłużonej konstrukcji nóg).
Max. wysokość fali przy operacji podnoszenia: 2m
Max. siła wiatru przy operacji dźwigiem: 18m/s
Zanurzenie serwisowe: 7,33m
System pozycjonowania: System DP2 wg. notacji Germanisher Lloyds
System podnoszenia:
Ilość nóg: 4
Konstrukcja nóg: kratownica
System podnoszenia: w pełni automatyczny system oparty na 96-ciu przekładniach (każda z własnym silnikiem elektrycznym).
Prędkość podnoszenia: 1m/min
Maksymalny udźwig systemu: 30 000 ton
Część mieszkalna:
Nadbudówka spełnia najwyższe standardy komfortu i wykończenia.
Jest przeznaczona dla 100 osób (załoga + grupa instalacyjna).
Możliwość umieszczenia do 180-ciu osób na burcie.
Lądowisko helikoptera:
Rozmiar lądowiska: D=20.88m przystosowana to typu śmigłowca: Sikorsky S92, z Maksymalną Masa Startową (MTOW - ang. Maximum Take-off Weight) =12.8 t.
Napęd:
Pędniki azymutalne: 4 x 3500 kW
Stery strumieniowe: 3 x 2.800 kW
Prędkość serwisowa: 12 węzłów
Dźwigi:
Dźwig główny: dopuszczalne obciążenie robocze: 1 500 ton przy wychyleniu 35m
Dźwig pomocniczy: dopuszczalne obciążenie robocze: 40 ton
Maksymalny tonaż załadunku:
8 000 ton.
B 77/1 EROS (kadłub)
Długość całkowita - 77,5m
Szerokość - 16,6m
Wysokość do pokładu głównego - 7,5m
Dostarczono – 2012
Pelagic Trawler / Purse Seiner
Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).
NB 353 – EVITA
Wymiary główne
Długość całkowita: 85,00 m
Szerokość: 20,00 m
Wysokość boczna: 8,60 m
Dostarczono - 2012
Rodzaj statku: statek zaopatrzeniowy
Pojemność brutto: 4258
Maszyny główne: 4 silniki wysokoprężne Warsila
Moc: 6660 kW
NB 331 Fur Ferry - Double ended, drive-through Ro-Ro passenger ferry
Nazwa statku: MJØLNER-FUR
Wymiary główne:
- długość całkowita z rampami - 55,00m
- długość pokładu - 42,37 m
- szerokość konstrukcyjna - 13,50 m
- wysokość konstrukcyjna – pokład samochodowy - 3,60 m
- letnie zanurzenie konstrukcyjne - 2,45 m
Rok budowy: 2011
CRIST zbudował częściowo wyposażony (wszystko bez napędu – silników, agregatów i pędników) dla stoczni Assens Dania
Armator: Skive Kommune
Nr Assens Skibsvaerft A/S: ASV-331
IMO Number: 9635327
Ładowność:
Całkowita ilość pasażerów – lato /zima - 98/147
Samochody osobowe - 10t
Samochody ciężarowe – 150t
B-43 – H-15 AV ABELONA MOGSTER (KADŁUB)
Wymiary główne
Długość całkowita: 42,90 m
Szerokość: 12,00 m
Wysokość boczna: 5,00 m
Rodzaj statku: trawler pelagiczny
Pojemność brutto: 906
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Yanmar 6EY22
Moc: 750 kW
Przebudowa 4 pontonów
Przebudowa 4 pontonów
1000 ton każdy
Dostarczono: 2011
VIDAR
Główne wymiary:
Długość: 140.40 m
Szerokość: 41.00 m
Wysokość: 9.50 m
Dostarczono: 2013
Nogi i spud cans:
Długość: 90 m
Średnica: 4,80 m
Powierzchnia Spudcanu : 125.00m2
Warunki operacyjne:
Zanurzenie: 6,30 m
Głębokość: do 50.00 m
Ładowność: do 6,500 t
Jacking system:
Udźwig: 24,500 t
Prędkość podnoszenia: do 0,83 m/min
Offshore crane Liebherr CAL 45000 1200 Litronic
Udźwig: 1,200 t/27.50 m
Moc i napęd:
Łączna moc: 24,000 kW diesel-electric
Generator awaryjny: 781 kW
Prędkość: 10,2 knots
Zakwaterowanie: 90 osób
PONTOON P493- KURT
Wymiary główne
Długość całkowita: 49,90 m
Szerokość: 22,15 m
Wysokość boczna: 3,25 m
Dostarczono: 2010
Rodzaj statku: ponton
Pojemność brutto: 974
Maszyny główne: bez napędu
B-34/3 – N-20-MS BERNT OSKAR
Wymiary główne
Długość całkowita: 33,90 m
Szerokość: 9,25 m
Wysokość boczna: 3,85 m
Dostarczono: 2010
Rodzaj statku: statek rybacki - sejner
Pojemność brutto: 466
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Yanmar 8N21A-EN
Moc: 1324 kW
B 76/2 - N 905 Voyager (kadłub)
WYMIARY
Długość całkowita L [m] 75,4
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15,6
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego)
10 - do pokładu 1
7,2 - do pokładu 2
Dostarczenie: 2009
Typ statku trawler rybacki
Statek rybacki przystosowany do połowu ryb dennych przy pomocy włoków dennych i pelagicznych (do połowu w toni) ciągniętych za statkiem. Posiada silnik dużej mocy (Catepillar C32 MGS: 2x910 kW;Catepillar C9: 215 kW), śrubę napędową o dużej średnicy i mocną budowę kadłuba. Pomimo stosunkowo niedużych rozmiarów dopuszczony jest do żeglugi nieograniczonej. Ryby łowione mogą być z trawlera w stary sposób z burty lub w nowszy, z rufy.
PSV - PLATFORM SUPPLY VESSELS
NB-319 "Seven Sisters"
Długość - 103,70 m
Szerokość - 19,70 m
Dostarczono: 2008
Prędkość - 16,0 węzłów
Generator główny - 4 x 2160 kW
Boczny ster strumieniowy - 2 x 1500 kW
Ster azymutalny - 1 x 880 kW
Container vessel
B-34/1 (KADŁUB) – N-110-L SLETTHOLMEN
Wymiary główne
Długość całkowita: 33,90 m
Szerokość: 9,25 m
Wysokość boczna: 3,85
Dostarczono: 2008
Typ statku: statek rybacki - sejner
Pojemność brutto: 466
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Yanmar 8N21A-EN
Moc: 1324 kW
B-34/2 (KADŁUB)- F-10-H SOLVAERSKJAER
WYMIARY
Długość L [m] 34,99
Szerokość B [m] 9,25
Wysokość H [m] 3,85
Data dostarczenia : 2008
Typ statku Fishing vessel (Statek rybacki)
Statek badawczy „IMOR”
Główne wymiary:
Długość całkowita : 32,50 m
Długość m.p : 29,36 m
Szerokość : 10,5 m
Wysokość boczna : 3,50 m
Zanurzenie maksymalne : 2,25 m
Dostarczono: 2005
Typ statku: statek badawczy
Pojemność brutto: 321
Klasa: PRS KM RESEARCH SHIP I AUT DP 1
Pędniki: 2 azymutalne Schottel
Silniki główne: 3 silniki wysokoprężne Volvo Penta TAMD 155A, 163A, 102A
Napęd: spalinowo-elektryczny
Moc: 951 kW
Prędkość: 12 w.
Stery strumieniowe: 2 dziobowe
Wyposażenie pokładowe: dźwig pokładowy o wysięgu 12 m, wysięgnik trójkątny typu A (kozioł) o udźwigu 3,6 t; wciągarka oceanograficzna o uciągu 60 KN
Załoga: 6 miejsc
Ekipa naukowa: 11 miejsc
Zamówiony we wrześniu 1998 roku przez Instytut Morski w Gdańsku w Damen Shipyards Gdynia jako następca statku badawczego Dr Lubecki. Statek badawczy przystosowany do badań strefy przybrzeżnej i płytkich wód zalewowych. Zakres zadań:
- pomiary dna morskiego;
- inwentaryzacja złóż kopalin morskich;
- oceanograficzne badania toni wodnej i powierzchni morza oraz badania przywodnej warstwy atmosfery;
- badania ekologicznych skutków oddziaływania form działalności człowieka na środowisko i biocenozę akwenów morskich.
Układ kadłuba: katamaran. Szeroka nadbudówka zabudowana prawie na całej długości kadłubów (za wyjątkiem części rufowej) pozwalała na wydzielenie pomieszczeń mieszkalnych na pokładzie głównym oraz laboratorium mokrego i poboru próbek. Na pokładzie nadbudówki umieszczono sterówkę i laboratorium suche z układem dynamicznego pozycjonowania statku, a także laboratorium elektroniczne z serwerami oraz urządzeniami integrującymi system geofizyczny Ograniczenia warunków żeglugowych do stanu morza 5 (fale do wysokości 3 metrów) i siły wiatru do 8 w skali Beauforta. Wyposażony w system pozycjonowania dynamicznego
Po zbudowaniu i częściowym wyposażeniu kadłuba prace zostały wstrzymane z powodu braku finansowania. Kadłub pozostawał ustawiony na pirsie przy Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych do 2003 roku, kiedy to stocznia otrzymała wynagrodzenie za wykonane prace. Wobec braku klarownych perspektyw dalszego finansowania budowy DSG odstąpiła od wykonania kontraktu. Mimo braku gwarancji finansowych dokończenia budowy podjął się CRIST. Jednostka otrzymała numer budowy B-325 (część numeryczna oznaczała długość statku w decymetrach). Stocznia postrzegana była na rynku jako efektywny dostawca kadłubów i potrzebowała referencji w obszarze wyposażania statków.
Projekt ukończenia statku przygotowało biuro konstrukcyjne Nava w Gdańsku. Zakres prac obejmował zakończenie prac kadłubowych, próby szczelności, montaż brakującego wyposażenia oraz zmiany umożliwiające nadanie klasy PRS KM RESEARCH SHIP LAUT DP 1. Wymiany wymagało 20% okablowania, a około 50% rurociągów wymagało demontażu i przeróbki.
Inwestycja otrzymała współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Statek w dniu wyjścia ze stoczni otrzymał nazwę Imor, a do eksploatacji został wprowadzony w pierwszych dniach lutego 2006 roku. Po wejściu do służby statek rozpoczął badania na wodach Zatoki Gdańskiej, otrzymuje też zlecenia na przybrzeżnych wodach Niemiec, gdzie wykonuje badania hydrograficzne geofizyczne na potrzeby lokalizowanych farm wiatrowych.
RESEARCH VESSEL C329
WYMIARY
Długość całkowita L [m] 20,4
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 6,7
Dostarczono : 2017
Typ statku Scientific research Vessel
Wielozadaniowa jednostka, oznaczana w oficjalnych informacjach jako BHO2M (Bâtiment Hydro-Océanographique Multi-Missions) ma realizować zadania hydrograficzne i oceanograficzne i inne, takie, jak patrolowe, pomocy humanitarnej, platform dla sił specjalnych lub nurków, poszukiwawczo-ratownicze i ochrony środowiska.
BHO2M to najnowsza generacja naukowo-badawczego okrętu wyposażonego w systemy pozwalające na przeprowadzanie badań topograficznych zgodnie ze standardami International Hydrographic Organization (IHO).
Projekt tego okrętu stanowi rozwinięcie jednostki wielozadaniowej (multi-missions vessel) B2M budowanej ostatnio w Concarneau dla Marynarki Francuskiej (Marine Nationale).
Okręt wyposażony m.in. w dwie wielowiązkowe echosondy oraz dwa rejony VERTREP - pionowego transferu zaopatrzenia (ze śmigłowca).
Projektanci i budowniczowie zapewniają o wysokiej dzielności morskiej oraz dużej autonomiczności jednostki typu BHO2M.
Trafostacja BLADT
Dostarczono: 2016
NB 313 / Acta Centaurus ( kadłub)
Długość całkowita L [m] 93,4
Szerokość konstrukcyjna B [m] 18
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego)7,6
Dostarczono kadłub: 2018
NB 311 / Color Hybrid (kadłub)
Długość całkowita L [m] 160
Szerokość konstrukcyjna B [m] 27,1
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 9,10
Dostarczono kadłub: 2018
NB SC 75/1 / Aqua Tromøy (kadłub)
G 34 (bloki pływające)
Długość całkowita L [m]124,4
Szerokość konstrukcyjna B [m] 43
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 9,2
Dostarczono bloki: 2018
P 310 / Elektra
Długość całkowita L [m] 70,225 /97,92
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15,2
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 16,95
Dostarczono: 2017
Trafostacja Bladt Hornsea
NB 394 / Gitte Genning (kadłub)
Długość całkowita L [m] 90,45
Szerokość konstrukcyjna B [m] 17,8
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 10,30 up to 1-deck
Dostarczono kadłub: 2017
NB 308 / Acta Auriga
Szerokość konstrukcyjna B [m] 18
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 7,6
Dostarczono: 2017
NB105 ZOURITE
WYMIARY PODSTAWOWE:
Długość całkowita: 106,5 m
Szerokość: 49 m
Zanurzenie: 5,95 m
Dostarczono: 2016
TYP STATKU: Statek samo-podnośny do budowy wiaduktu wzdłuż wyspy La Reunion
WARUNKI OPERACYJNE I UDŹWIGOWIENIE:
Maksymalny tonaż załadunku: 4790 t
Windy z automatycznym uciągiem pracujące w DP1
Suwnice pokładowe: udźwig 2 x 2400 t
4 silniki główne (diesel electric)
JACKING SYSTEM:
8 x RCP Continous Jacking System
Prędkość podnoszenia: 30 m/s
Wysokość nóg: 55 m
Container vessel
NB 617 / Shellfish Dredger „Noordland”
NB 302 / ISLAND VENTURE (kadłub)
Długość L [m] 159,8
Szerokość B [m] 30
Wysokość H [m] 12 do pokładu głównego
Dostarczono kadłub: 2015
NB 69/1 / Rubin
Długość całkowita : 69,70 m
Szerokość konstrukcyjna : 15,00 m
Zanurzenie projektowe : 6,00 m
Zanurzenie letnie : 6,50 m
Zanurzenie maksymalne : 6,745 m
Wysokośc od stępki do szczytu masztu: 26,88 m
Prędkość : 13 węzłów
NB 69/2 Artic Fjell
NB 303 / Blue Storm (kadłub)
Długość L [m] L.O.A. (dlugość całkowita) 83,4
L.P.P (dlugość pomiędzy pionami) 76,5
Szerokość B [m] 18
Wysokość H [m] do pokładu głównego: 8
Dostarczono kadłub: 2014
NB 304 / Blue Viking (kadłub)
Długość L [m] L.O.A. (długość całkowita): 83,4 [m]
L.P.P (długość pomiędzy pionami): 76,5 [m]
Szerokość B [m] 18
Wysokość H [m] do pokładu głównego: 8
Dostarczono kadłub: 2014
NB 305 / Blue Queen (kadłub)
Długość L [m] L.O.A. (długość całkowita): 83,4
L.P.P. (długość pomiędzy pionami): 76,5
Szerokość B [m] 18
Wysokość H [m] do pokładu głównego: 8
Dostarczono kadłub: 2014
NB 306 / Blue King (kadłub)
Długość L [m] L.O.A. (długość całkowita): 83,4
L.P.P. (długość pomiędzy pionami): 76,5
Szerokość B [m] 18
Wysokość H [m] do pokładu głównego: 8
Dostarczono kadłub: 2014
NB 116 / Ceona Amazon
Główne wymiary:
Długość całkowita 199.4 [m]
Szerokość 32.2 [m]
Dostarczono: 2014
Zanurzenie konstrukcyjne 7.5 [m]
Zanurzenie maksymalne 8.0 [m]
Wyporność dla zanurzenia konstrukcyjnego 37500 [mt]
Wyporność dla zanurzenia maksymalnego 40300 [mt]
Średnia prędkość (max zanurzenie)
Moonpool otwarty – prędkość podczas prób/podczas pracy 13.4/13.0 [w]
Moonpool zakmknięty – prędkość podczas prób/podczas pracy 14.1/13.6 [w]
Ładowność przy zanurzeniu konstrukcyjnym 14850 [mt]
Ładowność przy zanurzeniu maksymalnym 18850 [mt]
Informacje ogólne
Załoga + pracownicy 200
Klasyfikacja systemu dynamicznego pozycjonowania DP2
Liczba systemów ROV 2
Moc napędu
Silniki główne 6 x 4.4 [MW]
Pędniki
Pędniki na rufie 3 x 3.5 [MW]
Stery azymutalne na dziobie 3 x 2.4 [MW]
Ster strumieniowy na dziobie 1 x 1.8 [MW]
Pojemności (szacunkowe)
Olej napędowy 3650 [m³]
Woda słodka 900 [m³]
Woda słodka do celów technicznych 1000 [m³]
Woda balastowa 12000 [m³]
Projekt | Właściciel | Kraj |
---|---|---|
NB 100 IP IVY |
FLC (Femern Link Contractors) |
|
S. 719 ( Cruise Ship- bloki ) |
MEYER WERFT |
|
P 317 / L-317 |
FINFERRIES |
|
A 35 2nd CdA/ RCCL ( Cruise Ship- sectors and floating block) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
MPP ( NB 131) konstrukcja do budowy tunelu zatapialnego łączącego Danię z Niemcami |
FLC ( Femern Link Constractors) |
|
S. 716 ( Cruise Ship- bloki ) |
MEYER WERFT |
|
P 315 /"ALTERA" |
FINFERRIES |
|
S. 717 ( Cruise Ship - bloki ) |
MEYER WERFT |
|
NB 518 ( Cruise Ship - bloki ) |
HELSINKI SHIPYARD OY |
|
M 34 ( Cruise Ship- bloki ) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
NB 400 ( Cruise Ship- bloki) |
MEYER TURKU |
|
Zbiornik Propylen |
FERRUM/HUNDAY/Grupa AZOTY Police |
|
S705 - (Cruise Ship - bloki) |
MEYER WERFT |
|
NB 400 - (Cruise Ship - bloki) |
MEYER TURKU |
|
S716 - (Cruise Ship - bloki) |
MEYER WERFT |
|
S397 - (Cruise Ship - bloki) |
MEYER WERFT |
|
V 34 (bloki pływające) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
ZKS FERRUM |
|
|
NB 314 / Nexans Aurora (kadłub) |
ULSTEIN |
|
S709 - (Cruise Ship - bloki) |
MEYER WERFT |
|
L34 CdA (Cruise Ship - sekcje i pływający blok) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
NB 316 - (Cruise Vessel - kadłub) |
ULSTEIN |
|
NB 6003 (kadłub) |
RAUMA MARINE CONSTRUCTIONS OY |
|
P713 (Cruise Ship - blocks) |
MEYER WERFT |
|
NB 312 / National Geographic Endurance (kadłub) |
ULSTEIN |
|
H 34 (bloki pływające) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
NB 70 HERJÓLFUR |
VEGAGERDIN |
|
NB SC 75/2 / Aqua Kvaløy (kadłub) |
ARTIC SHIPPING |
|
NB 315 / WINDEA (kadłub) |
ULSTEIN |
|
NB 913 - (DOUBLE ENDED FERRY - hull) |
VARD |
|
P 308 (kadłub) |
SOCARENAM |
|
C34 CdA/ RCCL (Cruise Ship - sections and floating block) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
SS7-R |
NOV |
|
C 334 Piriou Multi-Purpose Vessel (hull) |
Chantiers Piriou |
|
G 34 (bloki pływające) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
FSG 775/776 (sections) |
Holm |
|
NB SC 75/1 / Aqua Tromøy (kadłub) |
ARTIC SHIPPING |
|
NB 311 / Color Hybrid (kadłub) |
ULSTEIN |
|
K34 (Cruise Ship - sections and block) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
NB 313 / Acta Centaurus ( kadłub) |
ULSTEIN |
|
RESEARCH VESSEL C329 |
|
|
NB 308 / Acta Auriga |
Ulstein |
|
NB 394 / Gitte Genning (kadłub) |
KLEVEN |
|
NB 396 Stern trawler (kadłub) |
KLEVEN |
|
NB 393 Stern Trawler (kadłub) |
KLEVEN |
|
NB 386 AHTS (blok rufowy) |
KLEVEN |
|
NB 380 Live Fish trawler (blok rufowy) |
KLEVEN |
|
Johan Sverdrup - (modules and grillage) |
KVERNER |
|
NB 395 (Stern trawler - hull) |
KLEVEN |
|
NB 387 (AHTS - stern block) |
KLEVEN |
|
Trafostacja Bladt Hornsea |
BLADT |
|
P 310 / Elektra |
Finferries |
|
F 34 / MSC Bellissima (bloki pływające) |
|
|
NB 56 MARCO POLO |
Bouygues |
|
Trafostacja BLADT |
BLADT Industries |
|
NB105 ZOURITE |
VINCI Construction Grands Projets |
|
NB 372 Cable Laying Vessel (sections) |
Kleven Verf AS/ABB |
|
NB 375 Live Fish Carrier |
Kleven Verft AS |
|
NB 310 / Windea Laibnitz (kadłub) |
Ulstein Verft A/S |
|
NB272 / MFV SIRIUS (kadłub) |
|
|
NB 392 / Cuxhaven (kadłub) |
|
|
AHTS - ANCHOR HANDLING TUG / SUPPLY VESSELS |
|
|
NB 272 Multi Function Vessel |
Socarenam |
|
NB 373 - Offshore Construction Vessel (grand blocks) |
Kleven |
|
NB 379 - Multi Purpose Survey Vessel (grand blocks) |
Kleven |
|
NB 428 - Multi Purpose Vessel (hull) |
Karstensen |
|
NB 302 / ISLAND VENTURE (kadłub) |
Ulstein Verft A/S |
|
NB 617 / Shellfish Dredger „Noordland” |
Maaskant Shipyard |
|
NB 381 - Subsea mining (grand block) |
Kleven |
|
Seafastening remove of two barges |
Aarself Bilfinger Berger |
|
NB 309 (kadłub) |
|
|
NB 116 / Ceona Amazon |
CEONA SHIP 1 LIMITED |
|
one (1) Seismic NB 614 |
Maaskant Shipyards Stellendam |
|
one (1) Seismic NB 613 |
Maaskant Shipyards Stellendam |
|
one (1) Seismic NB 612 |
Maaskant Shipyards Stellendam |
|
NB 306 / Blue King (kadłub) |
Ulstein Verft AS |
|
NB 305 / Blue Queen (kadłub) |
Ulstein Verft AS |
|
NB 304 / Blue Viking (kadłub) |
Ulstein Verft AS |
|
NB 303 / Blue Storm (kadłub) |
Ulstein Verft AS |
|
NB 69/2 Artic Fjell |
ARTIC COMBISHIP I A/S |
|
NB 69/1 / Rubin |
SJØTRANSPORT ROTSUND A/S |
|
NB 369 / Polar Empress (kadłub) |
|
|
sections OCV NB 363 |
Kleven Verft AS |
|
sections MPOV NB 362 |
Kleven Verft AS |
|
sections OCV NB 301 |
Ulstein Verft AS |
|
sections MPOV NB 364 |
Kleven Verft AS |
|
sections HV 152 |
NAUTA |
|
B47 - Purse Seiner/ Trawler (kadłub) |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
NB 355 – SANCO SWIFT (kadłub) |
Myklebust Verft AS / Sanco Shipping AS |
|
VIDAR |
Naviera Trans Wind S.L. Operated by Hochtief Solutions AG |
|
NB 358 - SANCO SWORD - SEISMIC (kadłub) |
Myklebust Verft AS / Sanco Shipping AS |
|
B47 / Straumberg (kadłub) |
LARSNES MEK. VERKSTED AS / Straumberg AS |
|
NB 353 – EVITA |
Myklebust Verft AS |
|
B 77/1 EROS (kadłub) |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
nineteen (19) Foundations for transportation of Wind Farm Elements |
Hochtief Solution AG |
|
NB 142 INNOVATION |
HGO InfraSea Solutions |
|
three (3) Pontoons P90/ 1, 2, 3 |
Hochtief Construction |
|
one (1) Support Seismic Vessel B40/1 |
Maaskant Shipyards Stellendam |
|
one (1) Support Seismic Vessel B40/2 |
Maaskant Shipyards Stellendam |
|
B 77/2 / KINGS BAY |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
B 77/1 and 2 - Purse seiner / Pelagic trawler (kadłub) |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
Forth Crossing Bridge Constructors - K 30 / Caissons |
Rząd Szkocji |
|
Conversion WŁA 31, WŁA 71 |
ZPUH Necfish s.j. |
|
one (1) Conversion Hepso HAV |
Alkor |
|
one (1) Conversion H/V Boen - Trawler |
Boen AS |
|
Przebudowa 4 pontonów |
Aarsleff London |
|
Conversion Johan Feyer - Fishing vessel |
Feyer AS |
|
B-43 – H-15 AV ABELONA MOGSTER (KADŁUB) |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
one (1) Ferry B124 |
Hvide Sande |
|
NB 331 Fur Ferry - Double ended, drive-through Ro-Ro passenger ferry |
Scan Group |
|
one (1) Jack Up Barge B75 |
Perenco |
|
one (1) Research vessel B32 |
Karstensens Skibsvaerft A/S |
|
one (1) Trawler / Seiner B67/1 |
Karstensens Skibsvaerft A/S |
|
B-34/3 – N-20-MS BERNT OSKAR |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
Shiprepair Kambr |
Petrobaltic |
|
PONTOON P493- KURT |
Bilfinger Berger |
|
JACK-UP BARGE B392 – THOR |
Hochtief Construction |
|
one (1) Gate No 3 |
Arge Kaiserschluese |
|
Trzy bramy dla śluzy w Bremerhaven |
|
|
lengthening of M/V Zephyr |
Alkor Shipyard |
|
lengthening of M/V Antares |
Alkor Shipyard |
|
rebuilding of M/V Johan Berg |
Alkor Shipyard |
|
steel block |
STX |
|
steel blocks |
Simek |
|
B 76/2 - N 905 Voyager (kadłub) |
Karstensen Shipyard |
|
two (2) Gates No 1 and 2 |
Arge Kaiserschluese |
|
one (1) offshore vessel type VS 490/3 |
Karmsund Maritime |
|
two (2) offshore vessels type AHTS B491/1 and B491/2 |
Kleven Verft |
|
one (1) heavy lift vessel M/V Combi Dock |
Lloyd Werft |
|
B-72 – RO FJORD (kadłub) |
Larsnes Mek. Verksted |
|
B-34/2 (KADŁUB)- F-10-H SOLVAERSKJAER |
Larsnes |
|
B-34/1 (KADŁUB) – N-110-L SLETTHOLMEN |
Larsnes Mek. Verksted |
|
one (1) offshore vessel type VS 490/2 |
Karmsund Maritime |
|
one ( 1 ) double ended ferry |
Piriou Shipyard |
|
Container vessel |
Nessewerft |
|
one ( 1 ) fishing trawler for Karstensen Shipyard (Denmark) |
Karstensen Shipyard |
|
PSV - PLATFORM SUPPLY VESSELS |
Kleven Yard |
|
two ( 2 ) heavy lift vessels M/V Combi Dock I and MV Combi Dock II |
Lloyd Werft |
|
steel block |
Aker Yard |
|
steel blocks |
Meyer Werft |
|
steel blocks |
Simek |
|
two ( 2 ) fishing trawlers |
Maaskant |
|
two ( 2 ) fishing vessels |
Larsnes |
|
B-76/1 – L 349 GITTE HENNING (kadłub) |
Karstensens Skibsværft |
|
one ( 1 ) sail yacht |
Sport Club "Wigry" |
|
one ( 1 ) motor yacht |
Aarhus Yard |
|
one ( 1 ) offshore vessel type VS 482 |
Flekkefjord Shipyard |
|
COMBI DOCK I |
Lloyd Werft |
|
one ( 1 ) offshore vessel type VS 493 |
Westcon Shipyard |
|
three ( 3 ) rescue vessels |
Maaskant |
|
steel sections |
Meyer Werft |
|
steel sections |
Aker Yard |
|
two ( 2 ) fishing trawlers |
BP Shipping |
|
one ( 1 ) offshore vessel type VS 495 |
Flekkefjord Shipyard |
|
B-493 MS Viking Queen |
Westcon |
|
COMBI DOCK i trzy siostrzane statki |
Lloyd Werft |
|
one ( 1 ) PSV offshore vessel |
Eidsvik |
|
one ( 1 ) AHTS offshore vessel |
Flekkefjord Shipyard |
|
two ( 2 ) fishing trawlers |
BP Shipping |
|
one ( 1 ) fishing trawlers |
Maaskant |
|
four ( 4 ) fishing trawlers |
Alustal |
|
steel sections |
Aker Yard |
|
steel sections |
Meyer Werft |
|
one ( 1 ) fishing trawler |
Westcon Yard |
|
two ( 2 ) PSV offshore vessels |
Kleven Yard |
|
one ( 1 ) trawler |
Baltic Marine |
|
one ( 1 ) beam trawler |
Maaskant |
|
B-73 – H-9-AV KNESTER |
Eidsvik Skipsbyggeri |
|
B-71 – CHRIS ANDRA |
Westcon |
|
one (1) TUG Sturla Haldorsson |
Port of Isafjordur |
|
blocks for passenger vessel |
Meyer Verft |
|
Statek badawczy „IMOR” |
Instytut Morski |
|
one ( 1 ) beam trawler |
Maaskant Shipyard |
|
one ( 1 ) mussel dredger |
Maaskant shipyard B.V. |
|
two ( 2 ) platform supply vessel |
Kleven Yard |
|
two ( 2 ) boiler units - recovery tankers systems |
HKSE |
|
three ( 3 ) shiploaders |
Agrico |
|
one ( 1 ) pilot boat "Pirol" |
MWB |
|
blocks for passenger vessel |
Meyer Verft |
|
one ( 1 ) mussel dredger |
Alustal |
|
two ( 2 ) trawlers |
P/F Torshavnar Skipasmija |
|
one ( 1 ) beam trawler |
Maaskant Shipyard |
|
three ( 3 ) trawlers |
Alustal |
|
two ( 2 ) tuna catcher |
Chantiers Piriou |
|
three ( 3 ) trawler vessel |
Chantiers Piriou |
|
two ( 2 ) boiler units - recovery tankers systems |
HKSE |
|
one ( 1 ) platform supply vessel |
Westcon |
|
one ( 1 ) platform supply vessel |
Flekkefjord Slip |
|
one ( 1 ) mussel dredger |
Maaskant Shipyard |
|
two ( 2 ) living platform quarters |
Leirvik |
|
two ( 2 ) beam trawler |
Maaskant Shipyard |
|
two ( 2 ) beam trawler |
Hoekman Yard |
|
two ( 2 ) mussel dredger |
Maaskant Shipyard |
|
two ( 2 ) fishing trawler |
Icelandic Owner |
|
Container vessel |
Bodewes Yard |
|
two ( 2 ) mussel dredger |
Danish Owner |
|
one ( 1 ) fishing vessel |
Flekkefjord Slip |
|
one ( 1 ) fishing trawler |
Danish Owner |
|
one ( 1 ) roll reduction tank |
Westcon |
|
one (1) pelagic trawler |
Flekkefjord Slip |
|
two (2) mussel dredger |
Danish Owner |
|
one (1) fishing trawler |
Danish Owner |
|
two (2) fishing trawler |
Icelandic Owner |
|
one (1) mussel dredger |
UK Owner |
|
four (4) fishing trawler |
Greenland Owner |
|
one (1) fishing trawler |
Icelandic Owner |
|
one (1) research vessel |
Flekkefjord Slip |
|
one (1) bow section with unloading ramp |
Mac Gregor |
|
one (1) fishing trawler |
Danish Owner |
|
two (2) bow section with unloading ramp |
Mac Gregor |
|
H-15 Harbor Tug |
|
|
steel section for KVITEBJORN platform |
subcontractor to Mostostal S.A. Gdańsk |
|
hull blocks |
Gdynia Shipyard |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
two (2) sets Mac Gregor equipment |
Danish Owner |
|
two (2) beam trawler |
Maaskant Shipyard |
|
one (1) twin-rig trawler partly equipped |
Maaskant Shipyard |
|
one (1) fishing trawler partly equipped |
Alustal |
|
hull blocks |
Umoe Sterkoder |
|
hull blocks |
Gdynia Shipyard |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
one (1) fishing trawler |
Danish Owner |
|
one (1) fishing trawler |
Maaskant Shipyard |
|
two (2) mussel dredgers |
Maaskant Shipyard |
|
one (1) fishing trawler partly equipped |
Icelandic Owner |
|
four (4) beam trawlers partly equipped |
Belgium owners |
|
two (2) fishing trawlers partly equipped |
Denish Owners |
|
new superstructure and wheelhouse |
Cyprus Owner |
|
one (1) hull of ferry boat |
Icelandic Owner |
|
one (1) beam trawler partly equipped |
Belgium Owner |
|
three (3) mussel dredgers partly equipped |
Maaskant Shipyard |
|
one (1) fishing vessel fully equipped "Turn key" |
Icelandic Owner |
|
three (3) fishing vessels partly equipped |
Icelandic Owners |
|
two (2) beam trawlers partly equipped |
Maaskant Shipyard |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
steel section of drilling crude oil platform - Assgard project - KVERNER GAS OIL CO |
subcontractor to Mostostal S.A. Gdańsk |
|
two (2) fishing boats partly equipped |
Danish Owner |
|
one (1) coastal ferry partly equipped |
Icelandic Authority |
|
one (1) beam trawler |
Belgium Owner |
|
two (2) mussel dredgers partly equipped |
Maaskant Shipyard |
|
four (4) fishing vessels partly equipped |
Icelandic Owner |
|
parts of steel platforms |
off shore industry in Norway |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
two (2) partly equipped fishing vessels |
Maaskant Shipyard |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
two (2) reconditioning of fishing vessels |
Icelandic Owners |
|
one (1) partly equipped vessel |
Norwegian Owner |
|
one (1) partly equipped hull |
Icelandic Owner |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard Hamburg |
|
one (1) partly equipped fishing vessel |
German Owner |
|
complete overhaul of river dredger |
Polish Owner |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard Hamburg |
|
one (1) fishing trawler for Norwegian owner in co-operation with Nauta Shipyard |
Norwegian owner |
|
one (1) stancarrier vessel partly equipped |
Damen Shipyard (Owner - Tunisian Coast Guard) |
|
reconditioning of fishing vessel |
Icelandic Owner |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
two (2) fishing beam trawlers partly equipped in co-operation with Northern Yard |
Maaskant Shipyard |
|
six (6) push boats partly equipped |
Damen Shipard |
|
two (2) fishing vessels partly equipped |
Norwegian Owners |
|
hull blocks of container vessels |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
two (2) fishing vessels partly equipped |
Damen Shipyard |
|
hull blocks of container vessels |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
B 307 Ocean Endurance (kadłub) |
|
|
Platforma Mieszkalna |
|
|
Jacht - P42 |
|
|
Kontenerowiec „BREMER ANNA" |
|
|
M/S “RUBIN” |
|
|
NB 131 MPP MAYA |
FLC ( Femern Link Contractors ) |
|