CRIST has operated since 1990, initially as a partnership between two individuals, and has since 2010 evolved into a thriving and rapidly growing joint-stock company.
At CRIST, we seamlessly integrate cutting-edge technology with our continuously honed expertise, built upon over three decades of industry experience. This is why our products consistently garner the trust and acclaim of our clients.
CRIST S.A. is a rapidly expanding company at the forefront of the shipbuilding industry, adeptly navigating the uncertainty and risks inherent in the broader maritime economy.
Length [m]
L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8
Hull Delivered: 2014
This platform serves as a floating laboratory, logistical command center, and accommodation for offshore industry workers.
Total Weight: 2 x 1200 t
B 322 - Rem Odin
NB 324 - Rem Viking
Delivered: 2016
Speed: 17.40 knots
Main Engine: 2 x 6000 kW
Shaft Generator: 2 x 3000 kVA
Retractable Azimuth Thruster: 883 kW
Bow Thruster: 4 x 883 kW
Wymiary:
długość całkowita – 73,40 m
Szerokość – 16,6 m
Wysokość boczna – 7,60 m
Data dostarczenia : 2005
Breadth - 16,60 m
Wymiary główne
Długość całkowita: 92,20 m
Szerokość: 21.00 m
Wysokość boczna: 9,60 m
Dostaczono: 2007
Rodzaj statku: statek zaopatrzeniowy
Pojemność brutto: 6111
Maszyny główne: 4 silniki wysokoprężne Wärtsilä 6L32DF
Moc: 8040 kW
Length: 112.6 m
Beam: 21.5 m
Height: 9.0 m to the main deck
Hull Delivered: 2014
Typ statku Seismic Survey Vessel
Statek sejsmiczny przeznaczony do badań sejsmicznych dna morskiego w poszukiwaniu złóż ropy naftowej. Jednostka mierząca 112,6 m długości i 21,5 m szerokości badarozchodzące się fale sejsmiczne na obszarach szelfu, co umożliwiają kilkukilometrowe kable z czujnikami zwanymi hydrofonami. Kable te zostają nawinięte na blisko 20 bębnów, które przez prowadnice wędrują do specjalistycznych pneumatycznych dział, napędzanych przez kompresory sejsmiczne działające pod wpływem powietrza o ciśnieniu 230 barów. Wystrzelone z dział kable opierają się o slipy, czyli pewnego rodzaju „ślizgawki” na rufie statku, który to w czasie badań musi poruszać się dokładnie po wyznaczonej wcześniej trajektorii i co ważne – musi być w ciągłym ruchu, aby śruba nie uszkodziła przewodów (ich wartość pieniężna jest równa wartości kadłuba jednostki!). Wystrzały z dział powodują powstanie fali dźwiękowej rozchodzącej się w wodzie i gruncie, po czym odbija się od kolejnych warstw i powraca do czujników umieszczonych na dnie. Nadajniki sygnałów - "działa powietrzne" (air guns) wysyłają fale sejsmiczne. Następnie mierzony jest czas i kierunek, w jakim odbite fale powracają do źródła. Przewody z odbiornikami (hydrofonami) czy też tzw. streamer'ami (czyli streamer cables) rozwijane są nawet na kilka kilometrów za statkiem. Analiza odebranych sygnałów pozwala określić, czy w danej lokalizacji warto w ogóle próbować przeprowadzać poszukiwawcze odwierty naftowe.
Length [m]:
Overall Length: 96.15
Beam [m]:
Beam: 21.50
Transom Beam: 23.00
Height [m] to Main Deck: 8.80
Delivered: 2013
Type: ST 324 CD
Design: Skipsteknisk AS
Length [m]: 159.8
Beam [m]: 30
Height [m] to Main Deck: 12
Hull Delivered: 2015
Length [m]
L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8
Hull Delivered: 2014
WYMIARY
Długość całkowita L [m] 20,4
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 6,7
Dostarczono : 2017
Typ statku Scientific research Vessel
Wielozadaniowa jednostka, oznaczana w oficjalnych informacjach jako BHO2M (Bâtiment Hydro-Océanographique Multi-Missions) ma realizować zadania hydrograficzne i oceanograficzne i inne, takie, jak patrolowe, pomocy humanitarnej, platform dla sił specjalnych lub nurków, poszukiwawczo-ratownicze i ochrony środowiska.
BHO2M to najnowsza generacja naukowo-badawczego okrętu wyposażonego w systemy pozwalające na przeprowadzanie badań topograficznych zgodnie ze standardami International Hydrographic Organization (IHO).
Projekt tego okrętu stanowi rozwinięcie jednostki wielozadaniowej (multi-missions vessel) B2M budowanej ostatnio w Concarneau dla Marynarki Francuskiej (Marine Nationale).
Okręt wyposażony m.in. w dwie wielowiązkowe echosondy oraz dwa rejony VERTREP - pionowego transferu zaopatrzenia (ze śmigłowca).
Projektanci i budowniczowie zapewniają o wysokiej dzielności morskiej oraz dużej autonomiczności jednostki typu BHO2M.
Length [m]
L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8
Hull Delivered: 2014
Length [m]
L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8
Hull Delivered: 2014
Main Dimensions:
Length Overall: 199.4 m
Beam: 32.2 m
Delivered: 2014
Design Draft: 7.5 m
Maximum Draft: 8.0 m
Displacement at Design Draft: 37,500 mt
Displacement at Maximum Draft: 40,300 mt
Average Speed (at max draft)
Moonpool open – trial/working speed: 13.4/13.0 knots
Moonpool closed – trial/working speed: 14.1/13.6 knots
Load Capacity at Design Draft: 14,850 mt
Load Capacity at Maximum Draft: 18,850 mt
General Information:
Crew + workers: 200
Dynamic Positioning System: DP2
Number of ROV Systems: 2
Propulsion Power:
Main Engines: 6 x 4.4 MW
Stern Thrusters: 3 x 3.5 MW
Bow Azimuth Thrusters: 3 x 2.4 MW
Bow Thruster: 1 x 1.8 MW
Capacities (approximate):
Diesel Oil: 3,650 m³
Fresh Water: 900 m³
Technical Fresh Water: 1,000 m³
Ballast Water: 12,000 m³
Delivered: 2013
Typ statku Seismic Survey Vessel
Bliźniacze jednostki mierzące 96,15 m długości i 21,5 m szerokości, których przeznaczeniem jest badanie rozchodzących się fal sejsmicznych na obszarach szelfu, co umożliwiają kilkukilometrowe kable z czujnikami zwanymi hydrofonami. Kable te są nawinięte na blisko 20 bębnów, które przez prowadnice wędrują do specjalistycznych pneumatycznych dział, napędzanych przez kompresory sejsmiczne działające pod wpływem powietrza o ciśnieniu 230 barów. Wystrzelone z dział kable opierają się o slipy, czyli pewnego rodzaju „ślizgawki” na rufie statku, który to w czasie badań musi poruszać się dokładnie po wyznaczonej wcześniej trajektorii i co ważne – musi być w ciągłym ruchu, aby śruba nie uszkodziła przewodów (ich wartość pieniężna jest równa wartości kadłuba jednostki!). Wystrzały z dział powodują powstanie fali dźwiękowej rozchodzącej się w wodzie i gruncie, po czym odbija się od kolejnych warstw i powraca do czujników umieszczonych na dnie.
Main Dimensions:
Length: 85.00 m
Beam: 20.00 m
Depth: 8.60 m
Delivered: 2012
Rodzaj statku: statek zaopatrzeniowy
Pojemność brutto: 4258
Maszyny główne: 4 silniki wysokoprężne Warsila
Moc: 6660 kW
Wymiary główne
Długość całkowita: 92,77 m
Szerokość: 40,00 m
Wysokość boczna: 6,00 m
Zanurzenie maksymalne: 7,50 m
Wymiary nog: wysokość 82,00 m, średnica 3.70 m, średnica stóp 8.50 m, wysokość stóp 3,60 m
Dostarczono: 2010
Rodzaj statku: barka samopodnośna
Pojemność brutto: 6831
Nośność: 3300 t
Klasa: Germanischer Lloyd 100 A5 Self Elevating Unit
Napęd: 4 pędniki azymutalne
Moc: 3000 kW
Silniki pomocnicze: Cummins KTA 19, 38 i 50
Moc elektrowni okrętowej: 5010 kW
Wyposażenie pokładowe: 4 windy o uciągu 30 T każda (prędkość unoszenia platformy do 1.2 m/min):
dźwig Liebherr typu BOS 14 000 o udźwigu 500 t przy wysięgu 20 m, maksymalny wysięg 51 m; platforma dla śmigłowca
Liczba miejsc załogowych: 48
NB-319 "Seven Sisters"
Length: 103.70 m
Beam: 19.70 m
Delivered: 2008
Cookies
We use cookies to customize and personalize content and ads, provide social media features, and analyze our traffic. We share information about your use of our site with our social media, advertising, and analytics partners. Partners may combine this information with other data received from you or obtained during the use of their services.
By clicking "I accept all," you agree to the use of all types of cookies. To choose which types of cookies to accept yourself, select "Settings." More information in https://crist.com.pl/polityka-prywatnosci