P 315 /"ALTERA"
Length overall [m]: 104.0
Max. Beam B [m]: 16.5
Height to Main Deck H [m]: 5.10
Delivered: 2022
F 34 / MSC Bellissima (floating blocks)
Length overall: 38 m
Breadth (Moulded): 19 m
Depth (Moulded): 12 m (height to the main deck)
Blocks Delivered: 2017
Typ statku Statek pasażerski
Blok dziobowy statku pasażerskiego. Statek składa się z ponad 300 000 części stalowych o łącznej masie ponad 35 000 ton. MSC Meraviglia ma pojemność brutto 167 600 oraz 2246 kabin.
NB 392 / Cuxhaven (hull)
Length overall: Lc = 80 m, Lpp = 74.4 m
Breadth (Moulded) B: 16 m
Depth (Moulded): 6.50 m (height to the main deck)
Hull Delivered: 2016
Typ statku Trawler
Statek rybacki (TBN Cuxhaven) przystosowany do połowu ryb zarówno za pomocą włoków dennych, jak i pelagicznych. Na statku znajdują się 23 kabiny dla maks. 35 osób załogi. Na statku znajduje się linia technologiczna do obróbki mechanicznej ryb (oprawiania / patroszenia, filetowania, usuwania łusek, odskórzania, etc.). Jednostka została wykonana z 41 sekcji i zmontowana z sześciu głównych bloków.
ZKS FERRUM
Length overall: 72.04 m
Breadth (Moulded): 8 m
Depth (Moulded): 10.2 m
Delivered: 2021
Typ statku 5 x Zbiornik magazynowy na ciekły propylen
Zbiorniki ciśnieniowe do magazynowania ciekłego propylenu o pojemności całkowitej 3485m3 każdy (5 sztuk). Zbiorniki na potrzeby projektu "Polimery Police" realizowanego przez Grupę Azoty Poliolefins. Zadaniem zbiorników jest magazynowanie produktu instalacji odwodornienia propanu (PDH) – propylenu. Propylen będzie magazynowany w zbiornikach w celu zapewnienia ciągłości pracy instalacji do produkcji polipropylenu – końcowego produktu instalacji Polimerów Police.
NB 369 / Polar Empress (hull)
Length: 112.6 m
Beam: 21.5 m
Height: 9.0 m to the main deck
Hull Delivered: 2014
Typ statku Seismic Survey Vessel
Statek sejsmiczny przeznaczony do badań sejsmicznych dna morskiego w poszukiwaniu złóż ropy naftowej. Jednostka mierząca 112,6 m długości i 21,5 m szerokości badarozchodzące się fale sejsmiczne na obszarach szelfu, co umożliwiają kilkukilometrowe kable z czujnikami zwanymi hydrofonami. Kable te zostają nawinięte na blisko 20 bębnów, które przez prowadnice wędrują do specjalistycznych pneumatycznych dział, napędzanych przez kompresory sejsmiczne działające pod wpływem powietrza o ciśnieniu 230 barów. Wystrzelone z dział kable opierają się o slipy, czyli pewnego rodzaju „ślizgawki” na rufie statku, który to w czasie badań musi poruszać się dokładnie po wyznaczonej wcześniej trajektorii i co ważne – musi być w ciągłym ruchu, aby śruba nie uszkodziła przewodów (ich wartość pieniężna jest równa wartości kadłuba jednostki!). Wystrzały z dział powodują powstanie fali dźwiękowej rozchodzącej się w wodzie i gruncie, po czym odbija się od kolejnych warstw i powraca do czujników umieszczonych na dnie. Nadajniki sygnałów - "działa powietrzne" (air guns) wysyłają fale sejsmiczne. Następnie mierzony jest czas i kierunek, w jakim odbite fale powracają do źródła. Przewody z odbiornikami (hydrofonami) czy też tzw. streamer'ami (czyli streamer cables) rozwijane są nawet na kilka kilometrów za statkiem. Analiza odebranych sygnałów pozwala określić, czy w danej lokalizacji warto w ogóle próbować przeprowadzać poszukiwawcze odwierty naftowe.
NB272 / MFV SIRIUS (hull)
Overall Length (excluding Helideck) L: 45.10 m
Breadth (Moulded): 10.60 m
Depth (Moulded): 4.10 m to the main deck
Hull Delivered: 2016
Multi Function Vessel
Statek wielofunkcyjny przeciwpożarowy służący również do rozstawiania oraz obsługi boi, akcji ratowniczych oraz poszukiwawczych, kontroli oraz wsparcia dla jednostek rybackich i prac hydrograficznych.
NB 310 / Windea Laibnitz (hull)
Length: 88,0 m
Breadth: 18,0 m
Height: 8,0 m
Delivery: 2016
Typ statku SOW (Service Offshore Vessel)
Statek do obsługi i serwisowania farm wiatrowych na morzu. NB 310 to prototypowy statek, w którym zastosowano zarówno unikatowy kształt dziobu typu X-Bow, jak i innowacyjny kształt rufy X-stern. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom statek może pracować zarówno dziobem i rufą w kierunku wiatru, fal i prądów morskich, co ma niemały wpływ na wykonywanie prac przy bieżącej obsłudze morskich farm wiatrowych. Statek może pomieścić 60 osób w pojedynczych kabinach (lub w sumie 109 osób), z czego 40 miejsc jest przeznaczonych dla serwisantów.
NB 309 (hull)
Length: 88.0 m
Beam: 18.0 m
Height: 8.0 m
Delivered: 2015
Type : SOW (Service Offshore Vessel)
Designed for servicing and maintaining offshore wind farms, this vessel features the NB 309 and NB 310 prototype ships equipped with both a unique X-Bow and innovative X-stern design. These advanced solutions enable the ship to operate with either the bow or stern facing the wind, waves, and currents, significantly enhancing its capabilities for offshore wind farm maintenance. The vessel can accommodate 60 people in single cabins (or a total of 109 people), with 40 spots designated for service personnel.
NB 358 / Sanco Sword (Seismic Hull)
Length [m]:
Overall Length: 96.15
Beam [m]:
Beam: 21.50
Transom Beam: 23.00
Height [m] to Main Deck: 8.80
Delivered: 2013
Type: ST 324 CD
Design: Skipsteknisk AS
P 317 / L-317
Length overall [m]: 70.2
Max. Beam B [m]: 13.9
Height to Main Deck H [m]: 3.7
Delivered: 2023
B-493 MS Viking Queen
Wymiary główne
Długość całkowita: 92,20 m
Szerokość: 21.00 m
Wysokość boczna: 9,60 m
Dostaczono: 2007
Rodzaj statku: statek zaopatrzeniowy
Pojemność brutto: 6111
Maszyny główne: 4 silniki wysokoprężne Wärtsilä 6L32DF
Moc: 8040 kW
V 34 (Floating Blocks)
Length overall [m]: 142
Breadth (Moulded) [m]: 43
Depth (Moulded) [m] to Main Deck:
Floating Block - approx. 9 m, with Loose Blocks - approx. 25 m
Blocks Delivered: 2021
NB 314 / Nexans Aurora (Hull)
Length overall [m]: 149.9
Breadth (Moulded) [m]: 31
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 12.80
Hull Delivered: 2020
SS7-R
Length overall [m]
Main Reel Diameter: 32 m
AUX Reel Diameter: 17 m
Breadth (Moulded) [m]:
Main Reel: 15 m
AUX Reel: 10.5 m
Delivered: 2019
P 308 (Hull)
Length overall [m]: 44.86
Breadth (Moulded) [m]: 11
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 5.1
Hull Delivered: 2019
NB 315 / Windea (Hull)
Length overall [m]: 93.4
Breadth (Moulded) [m]: 18
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 7.6
Hull Delivered: 2019
NB SC 75/2 / Aqua Kvaløy (kadłub)
NB 70 HERJÓLFUR
WYMIARY
Długość całkowita L [m]
71,78
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15,5
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 5,100 (pokład główny)
Dostarczenie : 2019
Typ statku Car and passenger ferry
Statek o napędzie hybrydowym z możliwością ładowania batteri z lądu. Posiadający unoszone hydraulicznie rampy na pokładach samochodowych, z możliwością ładowania samochodów od rufy oraz od dziobu. Statek pomieści 550 pasażerów. Prom NB 70 "Herjólfur" będzie obsługiwał trasę pomiędzy Landeyjahöfn a Vestmannaeyjar - wyspami leżącymi w archipelagu Westmana.
H 34 (Floating Blocks)
Length overall [m]: 124.4
Breadth (Moulded) [m]: 43
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 9.2
Blocks Delivered: 2019
NB 312 / National Geographic Endurance (Hull)
Length overall [m]: 124.4
Breadth (Moulded) [m]: 21
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 7.5 (to Main Deck)
Total Height: 24.9
Hull Delivered: 2019
B-72 – RO FJORD (hull)
Length: 71.9 m
Beam: 15 m
Delivered: May 2009
Rodzaj statku: statek do transportu żywej ryby
Pojemność brutto: 2310
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Moc: 1980 kW
Caterpillar MaK 6M25
B47 / Straumberg (hull)
WYMIARY
Długość L [m] 46,5
Szerokość B [m] 12,00
Wysokość H [m] 4,5 do pokładu głównego
Dostarczenie : 2013
Typ statku Trawler / Purse Seiner
Statek rybacki posiadający 9 kajut, które są w stanie zmieścić łącznie 12 osób. Statek tego typu przystosowany jest do połowu ryb dennych za pomocą włoków dennych (ciągnionych po dnie) lub włoków pelagicznych (służących do połowu na pełnym morzu, na dużych głębokościach).
Trawlery mają silnik dużej mocy, śrubę napędową o dużej średnicy i mocną budowę kadłuba. Pomimo stosunkowo niedużych rozmiarów dopuszczone są do żeglugi nieograniczonej. Ryby łowione mogą być z trawlera w stary sposób z burty lub w nowszy, z rufy.
NB105 ZOURITE
Basic Dimensions:
Overall Length: 106.5 m
Breadth: 49 m
Draft: 5.95 m
Delivered: 2016
Ship Type: Self-Elevating Construction Vessel for Building a Viaduct along La Reunion Island
Operational Conditions and Lifting Capacity:
Maximum Loading Tonnage: 4790 t
Winches with Automatic Tensioning Operating in DP1
Deck Cranes: Capacity 2 x 2400 t
4
Main Engines (Diesel Electric)
Jacking System:
8 x RCP Continuous Jacking System
Lifting Speed: 30 m/s
Leg Height: 55 m
Combi Dock and three sister ships
B-165/1 - COMBI DOCK I
Wymiary główne
Długość całkowita: 160,70 m
Szerokość: 25,40 m
Wysokość boczna: 13,00 m
Dostarczono: 2007
B-165/2 - COMBI DOCK II
Wymiary główne
Długość całkowita: 160,70 m
Szerokość: 25,40 m
Wysokość boczna: 13,00 m
Dostarczono: 2008
B-165/3 - COMBI DOCK III
Dostarczono: 2008
B-165/4 - COMBI DOCK IV
Dostarczono: 2009
Typ statku: ro-ro / dok / ciężarowiec
COMBI DOCK I
Pojemność brutto: 17 341
Maszyny główne: 2 silniki wysokoprężne MAN 9L32/40
Moc: 9000 kW
COMBI DOCK II
Pojemność brutto: 17 341
Maszyny główne: 2 silniki wysokoprężne MAN 9L32/40
Moc: 9000 kW
Forth Crossing Bridge Constructors - K 30 / Caissons
WYMIARY
Średnica D [m] S1 - 32,80
ST - 32,00
NT - 27,80
Wysokość H [m]
Permanent :
S1 - 21,10
ST - 30,00
NT - 23,10
Temporary:
S1 - 11,00
ST - 11,00
NT - 11,00
Dostarczenie: 2012
Typ projektu Kesony mostowe
Konstrukcje kesonów pod most w Szkocji w miejscowości Rosyth. Łącznie 6 kesonów. 3 kesony na stałe wbijane w dno morskie zaś 3 (charakteryzujące się falistymi ścianami) tymczasowo na czas budowy mostu ustawiane były na stałych kesonach. Każdy z kesonów miał inne wymiary i masę. Możemy wyróżnić kesony pemanent S1, ST i NT oraz temporary S1, ST, NT.
NB 272 Multi Function Vessel
Mass: 294.5 t
Length: 45.10 m
Beam: 10.60 m
Year: 2016
Typ statku Multi Function Vessel
Statek wielofunkcyjny przeciwpożarowy służący również do rozstawiania oraz obsługi boi, akcji ratowniczych oraz poszukiwawczych, kontroli oraz wsparcia dla jednostek rybackich i prac hydrograficznych.
Containership "BREMER ANNA"
Length: 90 m
Beam: 15 m
DWT: 4300 t
Maximum Draft: 5.2 m
Dead Weight - 4300 t
Draft (max) - 5,2 m
M/S “RUBIN”
Overall Length: 69.70 m
Breadth (Moulded): 15.00 m
Design Draft: 6.00 m
Summer Draft: 6.50 m
Maximum Draft: 6.745 m
Height from Keel to Mast Top: 26.88 m
Type of Ship : General Cargo Carrier
Gross Tonnage : 2750 GRT
Classification : Det Norske Veritas+1A1,General Cargo Carrier ,ICE C,EO.
Main Engine: One non-reversible, four-stroke, medium-speed, turbocharged engine with an intercooler
Model: ABB AMG 560 M8
Maximum Engine Speed at MCR: 1000 rpm
Engine Type: W9L20
Gearbox: FINNOY GEAR & PROPELLER AS
Model: GXU600F
Reduction: 1.58:1*3.42:1=5.39
Propeller: FINNOY GEAR & PROPELLER AS
Model: P78.26.320.4
CPP - Controllable Pitch Propeller
Rotation: Counterclockwise
Main Generators: 2x Baudouin Auxiliary Diesel Engines type 12M26.2
Each generator includes a 3-phase synchronous generator
Leroy Sommer type LSAM49.1L9 with an output of 875 kVA
Shaft Generator: 1x STAMFORD POWER GENERATION type HCM434F with an output of 300 kVA
Steering Gear: Rolls-Royce steering gear SR622 FCP, DNV – ICE-1C – DP1
Bow Thrusters: Two thrusters (bow and stern)
Brunvoll type FU-63-LTC-1750
Drive: ABB electric motor type M3BP 400 LB 6
Voltage: 3x440V 60Hz 500kW
Gantry Crane for Hatch Covers: 10T-SWL
Cargo Crane: 2 T/12 meters
Cargo Hold No. 1 is closed with 10 covers.
Gross Volume of Cargo Hold No. 1: 4723.61 m³
Cargo Hold No. 2 is closed with a hydraulic cover.
Gross Volume of Cargo Hold No. 2: 204.91 m³
Cargo Hold No. 1 can be equipped with 5 independent bulk cargo tanks.
The unit will be mainly operated with installed independent tanks.
The vessel is equipped with a bulk cargo unloading system from Fjordveis independent tanks. Dynamic Positioning System: DP1
NB 77/1 and 2 - Purse Seiner / Pelagic Trawler (Hull)
Overall Length: 77.5 m
Beam: 16.6 m
Height to Main Deck: 7.5 m
Delivered: 2012
Typ statku Pelagic Trawler / Purse Seiner
Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).
B-76/1 – L 349 GITTE HENNING (hull)
Length: 75.4 m
Beam: 15.6 m
Delivered: May 2008
Rodzaj statku: trawler rybacki
Pojemność brutto: 2967
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Caterpillar MaK 6M43
Moc: 6000 kW
NB 313 / Acta Centaurus (Hull)
Length overall [m]: 93.4
Breadth (Moulded) [m]: 18
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 7.6
Hull Delivered: 2018
B-71 – CHRIS ANDRA
Length: 71.2 m
Beam: 14.4 m
Delivered: May 2006
Pojemność brutto: 2247
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Moc: 6000 kW
Bergen Engines B32 40V12
B-73 – H-9-AV KNESTER
Length: 71.1 m
Beam: 14.4 m
Delivered: November 2006
Rodzaj statku: trawler rybacki
Pojemność brutto: 2263
skala 1:500
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Bergen C32: 40L9P
Moc: 4500 kW
Three Gates for the Lock in Bremerhaven
Main Dimensions:
Length: 57 m
Beam: 11.78 m
Height: 21 m
Delivered: 2010
Scope of Work:
Steel Structures
Piping Systems
Pump Installation
Yacht - P42
Main Dimensions:
Length: 45.87 m
Beam: 8.89 m
H-15 Harbor Tug
Wymiary :
Długość całkowita : 14,95 m
Szerokość : 5,50 m
Wysokość boczna : 6,85 m
Rok dostarczenia : 2005
Accommodation Platform
This platform serves as a floating laboratory, logistical command center, and accommodation for offshore industry workers.
Total Weight: 2 x 1200 t
AHTS - ANCHOR HANDLING TUG / SUPPLY VESSELS
B 322 - Rem Odin
NB 324 - Rem Viking
Beam: 17.20 m
Delivered: 2016
Speed: 17.40 knots
Main Engine: 2 x 6000 kW
Shaft Generator: 2 x 3000 kVA
Retractable Azimuth Thruster: 883 kW
Bow Thruster: 4 x 883 kW
B 307 Ocean Endurance (hull)
Wymiary:
długość całkowita – 73,40 m
Szerokość – 16,6 m
Wysokość boczna – 7,60 m
Data dostarczenia : 2005
Breadth - 16,60 m
JACK-UP BARGE B392 – THOR
Wymiary główne
Długość całkowita: 92,77 m
Szerokość: 40,00 m
Wysokość boczna: 6,00 m
Zanurzenie maksymalne: 7,50 m
Wymiary nog: wysokość 82,00 m, średnica 3.70 m, średnica stóp 8.50 m, wysokość stóp 3,60 m
Dostarczono: 2010
Rodzaj statku: barka samopodnośna
Pojemność brutto: 6831
Nośność: 3300 t
Klasa: Germanischer Lloyd 100 A5 Self Elevating Unit
Napęd: 4 pędniki azymutalne
Moc: 3000 kW
Silniki pomocnicze: Cummins KTA 19, 38 i 50
Moc elektrowni okrętowej: 5010 kW
Wyposażenie pokładowe: 4 windy o uciągu 30 T każda (prędkość unoszenia platformy do 1.2 m/min):
dźwig Liebherr typu BOS 14 000 o udźwigu 500 t przy wysięgu 20 m, maksymalny wysięg 51 m; platforma dla śmigłowca
Liczba miejsc załogowych: 48
NB 355 – SANCO SWIFT (hull)
Beam B: 21.50 m (beam at midship)
Beam at stern: 23.00 m
Height: 8.80 m (to main deck)
Delivered: 2013
Typ statku Seismic Survey Vessel
Bliźniacze jednostki mierzące 96,15 m długości i 21,5 m szerokości, których przeznaczeniem jest badanie rozchodzących się fal sejsmicznych na obszarach szelfu, co umożliwiają kilkukilometrowe kable z czujnikami zwanymi hydrofonami. Kable te są nawinięte na blisko 20 bębnów, które przez prowadnice wędrują do specjalistycznych pneumatycznych dział, napędzanych przez kompresory sejsmiczne działające pod wpływem powietrza o ciśnieniu 230 barów. Wystrzelone z dział kable opierają się o slipy, czyli pewnego rodzaju „ślizgawki” na rufie statku, który to w czasie badań musi poruszać się dokładnie po wyznaczonej wcześniej trajektorii i co ważne – musi być w ciągłym ruchu, aby śruba nie uszkodziła przewodów (ich wartość pieniężna jest równa wartości kadłuba jednostki!). Wystrzały z dział powodują powstanie fali dźwiękowej rozchodzącej się w wodzie i gruncie, po czym odbija się od kolejnych warstw i powraca do czujników umieszczonych na dnie.
B47 - Purse Seiner/ Trawler (hull)
Length Overall: 46.55 m
Beam: 12.0 m
Height to Main Deck: 4.5 m
Delivered: 2013
Accommodation: 12 people in 9 cabins
Classification: DNV
B 77/2 / KINGS BAY
Loa - 77,5m
B - 16,6m
Depth to main deck - 7,5m
Delivery: 2012
Typ statku Pelagic Trawler / Purse Seiner
Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).
NB 142 INNOVATION
Main Dimensions:
Length Overall: 147.50 m
Beam: 42 m
Depth: 11 m
Delivered: 2012
Type: Self-elevating vessel for offshore wind farm construction.
Operational Conditions during Lifting and Crane Work:
Maximum water depth: 50 m (up to 65 m with extended legs)
Maximum wave height during lifting operations: 2 m
Maximum wind force during crane operations: 18 m/s
Service Draft: 7.33 m
Positioning System: DP2 system according to Germanischer Lloyd
Jacking System:
Number of legs: 4
Leg design: lattice structure
Jacking system: fully automatic system based on 96 gearboxes (each with its own electric motor)
Lifting speed: 1 m/min
Maximum lifting capacity: 30,000 tons
Accommodation:
Living quarters for 100 people (crew + installation team)
Capacity for up to 180 people on board
Helicopter Deck:
Size: D=20.88 m, suitable for helicopter type: Sikorsky S92, with Maximum Take-off Weight (MTOW) = 12.8 tons
Propulsion:
Azimuth thrusters: 4 x 3500 kW
Bow thrusters: 3 x 2800 kW
Service Speed: 12 knots
Cranes:
Main crane: lifting capacity: 1,500 tons at 35 m outreach
Auxiliary crane: lifting capacity: 40 tons
Maximum Load Capacity: 8,000 tons
B 77/1 EROS (hull)
Length: 77 m
Beam: 16.6 m
Height to Main Deck: 7.5 m
Delivered: 2012
Pelagic Trawler / Purse Seiner
Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).
NB 353 – EVITA
Main Dimensions:
Length: 85.00 m
Beam: 20.00 m
Depth: 8.60 m
Delivered: 2012
Rodzaj statku: statek zaopatrzeniowy
Pojemność brutto: 4258
Maszyny główne: 4 silniki wysokoprężne Warsila
Moc: 6660 kW
NB 331 Fur Ferry - Double-ended, Drive-through Ro-Ro Passenger Ferry
Name: MJØLNER-FUR
Main Dimensions:
Overall length with ramps: 55.00 m
Deck length: 42.37 m
Breadth (Moulded): 13.50 m
Depth (Moulded) (car deck): 3.60 m
Summer draft: 2.45 m
Year Built: 2011
CRIST constructed a partially equipped vessel (everything except propulsion – engines, generators, and thrusters) for the Assens Shipyard in Denmark.
Owner: Skive Kommune
Assens Shipyard A/S Number: ASV-331
Capacity:
Total passengers (summer/winter): 98/147
Cars: 10 tons
Trucks: 150 tons
B-43 – H-15 AV ABELONA MOGSTER (HULL)
Length: 42.9 m
Beam: 12 m
Delivered: 2011
Rodzaj statku: trawler pelagiczny
Pojemność brutto: 906
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Yanmar 6EY22
Moc: 750 kW
Refurbishment of 4 Pontoons
Refurbishment of 4 pontoons, each with a capacity of 1000 tons.
Delivered: 2011
VIDAR
Main Dimensions:
Length: 140.40 m
Beam: 41.00 m
Height: 9.50 m
Delivered: 2013
Legs and Spud Cans:
Length: 90 m
Diameter: 4.80 m
Spud Can Area: 125.00 m²
Operational Conditions:
Draft: 6.30 m
Depth: up to 50.00 m
Load Capacity: up to 6,500 tons
Jacking System:
Lifting Capacity: 24,500 tons
Lifting Speed: up to 0.83 m/min
Main Crane:
Offshore crane Liebherr CAL 45000 1200 Litronic
Lifting Capacity: 1,200 tons at 27.50 m outreach
Power and Propulsion:
Total Power: 24,000 kW diesel-electric
Emergency Generator: 781 kW
Speed: 10.2 knots
Accommodation: 90 people
PONTOON P493- KURT
Wymiary główne
Długość całkowita: 49,90 m
Szerokość: 22,15 m
Wysokość boczna: 3,25 m
Dostarczono: 2010
Rodzaj statku: ponton
Pojemność brutto: 974
Maszyny główne: bez napędu
B-34/3 – N-20-MS BERNT OSKAR
Wymiary główne
Długość całkowita: 33,90 m
Szerokość: 9,25 m
Wysokość boczna: 3,85 m
Dostarczono: 2010
Rodzaj statku: statek rybacki - sejner
Pojemność brutto: 466
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Yanmar 8N21A-EN
Moc: 1324 kW
B 76/2 - N 905 Voyager (hull)
Length: 75.4 m
Beam: 15.6 m
Delivered: December 2009
Typ statku trawler rybacki
Statek rybacki przystosowany do połowu ryb dennych przy pomocy włoków dennych i pelagicznych (do połowu w toni) ciągniętych za statkiem. Posiada silnik dużej mocy (Catepillar C32 MGS: 2x910 kW;Catepillar C9: 215 kW), śrubę napędową o dużej średnicy i mocną budowę kadłuba. Pomimo stosunkowo niedużych rozmiarów dopuszczony jest do żeglugi nieograniczonej. Ryby łowione mogą być z trawlera w stary sposób z burty lub w nowszy, z rufy.
PSV - PLATFORM SUPPLY VESSELS
NB-319 "Seven Sisters"
Length: 103.70 m
Beam: 19.70 m
Delivered: 2008
Main Generator: 4 x 2160 kW
Bow Thruster: 2 x 1500 kW
Azimuth Thruster: 1 x 880 kW
Container vessel
B-34/1 (HULL) – N-110-L SLETTHOLMEN
Length: 33.9 m
Beam: 9.25 m
Delivered: January 2008
Typ statku: statek rybacki - sejner
Pojemność brutto: 466
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Yanmar 8N21A-EN
Moc: 1324 kW
B-34/2 (HULL)- F-10-H SOLVAERSKJAER
Length: 34.99 m
Beam: 9.25 m
Delivered: September 2008
Typ statku Fishing vessel (Statek rybacki)
IMOR research vessel
Main Dimensions:
Length: 32.5 m
Beam: 10.5 m
Max Draft: 2.25 m
Delivered: 2005
Typ statku: statek badawczy
Pojemność brutto: 321
Klasa: PRS KM RESEARCH SHIP I AUT DP 1
Pędniki: 2 azymutalne Schottel
Silniki główne: 3 silniki wysokoprężne Volvo Penta TAMD 155A, 163A, 102A
Napęd: spalinowo-elektryczny
Moc: 951 kW
Prędkość: 12 w.
Stery strumieniowe: 2 dziobowe
Wyposażenie pokładowe: dźwig pokładowy o wysięgu 12 m, wysięgnik
trójkątny typu A (kozioł) o udźwigu 3,6 t; wciągarka oceanograficzna o
uciągu 60 KN
Załoga: 6 miejsc
Ekipa naukowa: 11 miejsc
Zamówiony we wrześniu 1998 roku przez Instytut Morski w Gdańsku w Damen Shipyards Gdynia jako następca statku badawczego Dr Lubecki. Statek badawczy przystosowany do badań strefy przybrzeżnej i płytkich wód zalewowych. Zakres zadań:
- pomiary dna morskiego;
- inwentaryzacja złóż kopalin morskich;
- oceanograficzne badania toni wodnej i powierzchni morza oraz badania przywodnej warstwy atmosfery;
- badania ekologicznych skutków oddziaływania form działalności człowieka na środowisko i biocenozę akwenów morskich.
Układ kadłuba: katamaran. Szeroka nadbudówka zabudowana prawie na całej długości kadłubów (za wyjątkiem części rufowej) pozwalała na wydzielenie pomieszczeń mieszkalnych na pokładzie głównym oraz laboratorium mokrego i poboru próbek. Na pokładzie nadbudówki umieszczono sterówkę i laboratorium suche z układem dynamicznego pozycjonowania statku, a także laboratorium elektroniczne z serwerami oraz urządzeniami integrującymi system geofizyczny Ograniczenia warunków żeglugowych do stanu morza 5 (fale do wysokości 3 metrów) i siły wiatru do 8 w skali Beauforta. Wyposażony w system pozycjonowania dynamicznego
Po zbudowaniu i częściowym wyposażeniu kadłuba prace zostały wstrzymane z powodu braku finansowania. Kadłub pozostawał ustawiony na pirsie przy Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych do 2003 roku, kiedy to stocznia otrzymała wynagrodzenie za wykonane prace. Wobec braku klarownych perspektyw dalszego finansowania budowy DSG odstąpiła od wykonania kontraktu. Mimo braku gwarancji finansowych dokończenia budowy podjął się CRIST. Jednostka otrzymała numer budowy B-325 (część numeryczna oznaczała długość statku w decymetrach). Stocznia postrzegana była na rynku jako efektywny dostawca kadłubów i potrzebowała referencji w obszarze wyposażania statków.
Projekt ukończenia statku przygotowało biuro konstrukcyjne Nava w Gdańsku. Zakres prac obejmował zakończenie prac kadłubowych, próby szczelności, montaż brakującego wyposażenia oraz zmiany umożliwiające nadanie klasy PRS KM RESEARCH SHIP LAUT DP 1. Wymiany wymagało 20% okablowania, a około 50% rurociągów wymagało demontażu i przeróbki.
Inwestycja otrzymała współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Statek w dniu wyjścia ze stoczni otrzymał nazwę Imor, a do eksploatacji został wprowadzony w pierwszych dniach lutego 2006 roku. Po wejściu do służby statek rozpoczął badania na wodach Zatoki Gdańskiej, otrzymuje też zlecenia na przybrzeżnych wodach Niemiec, gdzie wykonuje badania hydrograficzne geofizyczne na potrzeby lokalizowanych farm wiatrowych.
RESEARCH VESSEL C329
WYMIARY
Długość całkowita L [m] 20,4
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 6,7
Dostarczono : 2017
Typ statku Scientific research Vessel
Wielozadaniowa jednostka, oznaczana w oficjalnych informacjach jako BHO2M (Bâtiment Hydro-Océanographique Multi-Missions) ma realizować zadania hydrograficzne i oceanograficzne i inne, takie, jak patrolowe, pomocy humanitarnej, platform dla sił specjalnych lub nurków, poszukiwawczo-ratownicze i ochrony środowiska.
BHO2M to najnowsza generacja naukowo-badawczego okrętu wyposażonego w systemy pozwalające na przeprowadzanie badań topograficznych zgodnie ze standardami International Hydrographic Organization (IHO).
Projekt tego okrętu stanowi rozwinięcie jednostki wielozadaniowej (multi-missions vessel) B2M budowanej ostatnio w Concarneau dla Marynarki Francuskiej (Marine Nationale).
Okręt wyposażony m.in. w dwie wielowiązkowe echosondy oraz dwa rejony VERTREP - pionowego transferu zaopatrzenia (ze śmigłowca).
Projektanci i budowniczowie zapewniają o wysokiej dzielności morskiej oraz dużej autonomiczności jednostki typu BHO2M.
NB 617 / Shellfish Dredger „Noordland”
NB 311 / Color Hybrid (Hull)
Length overall [m]: 160
Breadth (Moulded) [m]: 27.1
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 9.10
Hull Delivered: 2018
NB SC 75/1 / Aqua Tromøy (kadłub)
G 34 (Floating Blocks)
Length overall [m]: 124.4
Breadth (Moulded) [m]: 43
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 9.2
Blocks Delivered: 2018
P 310 / Elektra
Length overall [m]: 70.225 / 97.92
Breadth (Moulded) [m]: 15.2
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 16.95
Delivered: 2017
NB 56 / Marco Polo
Bladt Hornsea Substation
NB 394 / Gitte Genning (Hull)
Length overall [m]: 90.45
Breadth (Moulded) [m]: 17.8
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 10.30 (up to 1-deck)
Hull Delivered: 2017
NB 308 / Acta Auriga
Length overall [m]: 93.4
Breadth (Moulded) [m]: 18
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 7.6
Delivered: 2017
Bladt Substation
Delivered: 2016
Container vessel
NB 302 / Island Venture (Hull)
Length [m]: 159.8
Beam [m]: 30
Height [m] to Main Deck: 12
Hull Delivered: 2015
NB 69/1 / Rubin
Overall Length: 69.70 m
Breadth (Moulded): 15.00 m
Design Draft: 6.00 m
Summer Draft: 6.50 m
Maximum Draft: 6.745 m
Height from Keel to Mast Top: 26.88 m
Speed: 13 knots
NB 69/2 Artic Fjell
NB 303 / Blue Storm (hull)
Length [m]
L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8
Hull Delivered: 2014
NB 304 / Blue Viking (Hull)
Length [m]
L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8
Hull Delivered: 2014
NB 305 / Blue Queen (Hull)
Length [m]
L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8
Hull Delivered: 2014
NB 306 / Blue King (Hull)
Length [m]
L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8
Hull Delivered: 2014
NB 116 / Ceona Amazon
Main Dimensions:
Length Overall: 199.4 m
Beam: 32.2 m
Delivered: 2014
Design Draft: 7.5 m
Maximum Draft: 8.0 m
Displacement at Design Draft: 37,500 mt
Displacement at Maximum Draft: 40,300 mt
Average Speed (at max draft)
Moonpool open – trial/working speed: 13.4/13.0 knots
Moonpool closed – trial/working speed: 14.1/13.6 knots
Load Capacity at Design Draft: 14,850 mt
Load Capacity at Maximum Draft: 18,850 mt
General Information:
Crew + workers: 200
Dynamic Positioning System: DP2
Number of ROV Systems: 2
Propulsion Power:
Main Engines: 6 x 4.4 MW
Stern Thrusters: 3 x 3.5 MW
Bow Azimuth Thrusters: 3 x 2.4 MW
Bow Thruster: 1 x 1.8 MW
Capacities (approximate):
Diesel Oil: 3,650 m³
Fresh Water: 900 m³
Technical Fresh Water: 1,000 m³
Ballast Water: 12,000 m³
Project | Owner | Country |
---|---|---|
S. 719 (Cruise Ship - blocks) |
MEYER WERFT |
|
P 317 / L-317 |
FINFERRIES |
|
A 35 2nd CdA/ RCCL ( Cruise Ship- sectors and floating block) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
MPP (NB 131) structure for the construction of the immersed tunnel connecting Denmark and Germany |
FLC ( Femern Link Constractors) |
|
S. 716 (Cruise Ship - blocks) |
MEYER WERFT |
|
P 315 /"ALTERA" |
FINFERRIES |
|
S. 717 (Cruise Ship - blocks) |
MEYER WERFT |
|
NB 518 (Cruise Ship - blocks) |
HELSINKI SHIPYARD OY |
|
M 34 (Cruise Ship - blocks) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
NB 400 (Cruise Ship - blocks) |
MEYER TURKU |
|
Zbiornik Propylen |
FERRUM/HUNDAY/Grupa AZOTY Police |
|
S705 - (Cruise Ship - blocks) |
MEYER WERFT |
|
NB 400 - (Cruise Ship - blocks) |
MEYER TURKU |
|
S716 - (Cruise Ship - blocks) |
MEYER WERFT |
|
S397 - (Cruise Ship - blocks) |
MEYER WERFT |
|
V 34 (Floating Blocks) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
ZKS FERRUM |
|
|
NB 314 / Nexans Aurora (Hull) |
ULSTEIN |
|
S709 - (Cruise Ship - blocks) |
MEYER WERFT |
|
L34 CdA (Cruise Ship - sections and floating block) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
NB 316 - (Cruise Vessel - hull) |
ULSTEIN |
|
NB 6003 (hull) |
RAUMA MARINE CONSTRUCTIONS OY |
|
P713 (Cruise Ship - blocks) |
MEYER WERFT |
|
NB 312 / National Geographic Endurance (Hull) |
ULSTEIN |
|
H 34 (Floating Blocks) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
NB 70 HERJÓLFUR |
VEGAGERDIN |
|
NB SC 75/2 / Aqua Kvaløy (kadłub) |
ARTIC SHIPPING |
|
NB 315 / Windea (Hull) |
ULSTEIN |
|
NB 913 - (DOUBLE ENDED FERRY - hull) |
VARD |
|
P 308 (Hull) |
SOCARENAM |
|
C34 CdA/ RCCL (Cruise Ship - sections and floating block) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
SS7-R |
NOV |
|
C 334 Piriou Multi-Purpose Vessel (hull) |
Chantiers Piriou |
|
G 34 (Floating Blocks) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
FSG 775/776 (sections) |
Holm |
|
NB SC 75/1 / Aqua Tromøy (kadłub) |
ARTIC SHIPPING |
|
NB 311 / Color Hybrid (Hull) |
ULSTEIN |
|
K34 (Cruise Ship - sections and block) |
CHANTIERS DE LATLANTIQUE |
|
NB 313 / Acta Centaurus (Hull) |
ULSTEIN |
|
RESEARCH VESSEL C329 |
|
|
NB 308 / Acta Auriga |
Ulstein |
|
NB 394 / Gitte Genning (Hull) |
KLEVEN |
|
NB 396 Stern trawler (hull) |
KLEVEN |
|
NB 393 Stern Trawler (hull) |
KLEVEN |
|
NB 386 AHTS (blok rufowy) |
KLEVEN |
|
NB 380 Live Fish trawler (blok rufowy) |
KLEVEN |
|
Johan Sverdrup - (modules and grillage) |
KVERNER |
|
NB 395 (Stern trawler - hull) |
KLEVEN |
|
NB 387 (AHTS - stern block) |
KLEVEN |
|
Bladt Hornsea Substation |
BLADT |
|
NB 56 / Marco Polo |
BYTP |
|
P 310 / Elektra |
Finferries |
|
F 34 / MSC Bellissima (floating blocks) |
|
|
Bladt Substation |
BLADT Industries |
|
NB 372 Cable Laying Vessel (sections) |
Kleven Verf AS/ABB |
|
NB 375 Live Fish Carrier |
Kleven Verft AS |
|
NB 310 / Windea Laibnitz (hull) |
Ulstein Verft A/S |
|
NB272 / MFV SIRIUS (hull) |
|
|
NB 392 / Cuxhaven (hull) |
|
|
AHTS - ANCHOR HANDLING TUG / SUPPLY VESSELS |
|
|
NB 272 Multi Function Vessel |
Socarenam |
|
NB105 ZOURITE |
VINCI Construction Grands Projets |
|
NB 373 - Offshore Construction Vessel (grand blocks) |
Kleven |
|
NB 379 - Multi Purpose Survey Vessel (grand blocks) |
Kleven |
|
NB 428 - Multi Purpose Vessel (hull) |
Karstensen |
|
NB 302 / Island Venture (Hull) |
Ulstein Verft A/S |
|
NB 617 / Shellfish Dredger „Noordland” |
Maaskant Shipyard |
|
NB 381 - Subsea mining (grand block) |
Kleven |
|
Seafastening remove of two barges |
Aarself Bilfinger Berger |
|
NB 309 (hull) |
|
|
NB 116 / Ceona Amazon |
CEONA SHIP 1 LIMITED |
|
one (1) Seismic NB 614 |
Maaskant Shipyards Stellendam |
|
one (1) Seismic NB 613 |
Maaskant Shipyards Stellendam |
|
one (1) Seismic NB 612 |
Maaskant Shipyards Stellendam |
|
NB 306 / Blue King (Hull) |
Ulstein Verft AS |
|
NB 305 / Blue Queen (Hull) |
Ulstein Verft AS |
|
NB 304 / Blue Viking (Hull) |
Ulstein Verft AS |
|
NB 303 / Blue Storm (hull) |
Ulstein Verft AS |
|
NB 69/2 Artic Fjell |
ARTIC COMBISHIP I A/S |
|
NB 69/1 / Rubin |
SJØTRANSPORT ROTSUND A/S |
|
NB 369 / Polar Empress (hull) |
|
|
sections OCV NB 363 |
Kleven Verft AS |
|
sections MPOV NB 362 |
Kleven Verft AS |
|
sections OCV NB 301 |
Ulstein Verft AS |
|
sections MPOV NB 364 |
Kleven Verft AS |
|
sections HV 152 |
NAUTA |
|
B47 - Purse Seiner/ Trawler (hull) |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
NB 355 – SANCO SWIFT (hull) |
Myklebust Verft AS / Sanco Shipping AS |
|
VIDAR |
Naviera Trans Wind S.L. Operated by Hochtief Solutions AG |
|
NB 358 / Sanco Sword (Seismic Hull) |
Myklebust Verft AS / Sanco Shipping AS |
|
B47 / Straumberg (hull) |
LARSNES MEK. VERKSTED AS / Straumberg AS |
|
NB 353 – EVITA |
Myklebust Verft AS |
|
B 77/1 EROS (hull) |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
nineteen (19) Foundations for transportation of Wind Farm Elements |
Hochtief Solution AG |
|
NB 142 INNOVATION |
HGO InfraSea Solutions |
|
three (3) Pontoons P90/ 1, 2, 3 |
Hochtief Construction |
|
one (1) Support Seismic Vessel B40/1 |
Maaskant Shipyards Stellendam |
|
one (1) Support Seismic Vessel B40/2 |
Maaskant Shipyards Stellendam |
|
B 77/2 / KINGS BAY |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
NB 77/1 and 2 - Purse Seiner / Pelagic Trawler (Hull) |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
Forth Crossing Bridge Constructors - K 30 / Caissons |
Scottish Government |
|
Conversion WŁA 31, WŁA 71 |
ZPUH Necfish s.j. |
|
one (1) Conversion Hepso HAV |
Alkor |
|
one (1) Conversion H/V Boen - Trawler |
Boen AS |
|
Refurbishment of 4 Pontoons |
Aarsleff London |
|
Conversion Johan Feyer - Fishing vessel |
Feyer AS |
|
B-43 – H-15 AV ABELONA MOGSTER (HULL) |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
one (1) Ferry B124 |
Hvide Sande |
|
NB 331 Fur Ferry - Double-ended, Drive-through Ro-Ro Passenger Ferry |
Scan Group |
|
one (1) Jack Up Barge B75 |
Perenco |
|
one (1) Research vessel B32 |
Karstensens Skibsvaerft A/S |
|
one (1) Trawler / Seiner B67/1 |
Karstensens Skibsvaerft A/S |
|
B-34/3 – N-20-MS BERNT OSKAR |
Larsnes Mek. Verksted AS |
|
Shiprepair Kambr |
Petrobaltic |
|
PONTOON P493- KURT |
Bilfinger Berger |
|
JACK-UP BARGE B392 – THOR |
Hochtief Construction |
|
one (1) Gate No 3 |
Arge Kaiserschluese |
|
Three Gates for the Lock in Bremerhaven |
|
|
lengthening of M/V Zephyr |
Alkor Shipyard |
|
lengthening of M/V Antares |
Alkor Shipyard |
|
rebuilding of M/V Johan Berg |
Alkor Shipyard |
|
steel block |
STX |
|
steel blocks |
Simek |
|
B 76/2 - N 905 Voyager (hull) |
Karstensen Shipyard |
|
two (2) Gates No 1 and 2 |
Arge Kaiserschluese |
|
one (1) offshore vessel type VS 490/3 |
Karmsund Maritime |
|
two (2) offshore vessels type AHTS B491/1 and B491/2 |
Kleven Verft |
|
one (1) heavy lift vessel M/V Combi Dock |
Lloyd Werft |
|
B-72 – RO FJORD (hull) |
Larsnes Mek. Verksted |
|
B-34/2 (HULL)- F-10-H SOLVAERSKJAER |
Larsnes |
|
B-34/1 (HULL) – N-110-L SLETTHOLMEN |
Larsnes Mek. Verksted |
|
one (1) offshore vessel type VS 490/2 |
Karmsund Maritime |
|
one ( 1 ) double ended ferry |
Piriou Shipyard |
|
Container vessel |
Nessewerft |
|
one ( 1 ) fishing trawler for Karstensen Shipyard (Denmark) |
Karstensen Shipyard |
|
PSV - PLATFORM SUPPLY VESSELS |
Kleven Yard |
|
two ( 2 ) heavy lift vessels M/V Combi Dock I and MV Combi Dock II |
Lloyd Werft |
|
steel block |
Aker Yard |
|
steel blocks |
Meyer Werft |
|
steel blocks |
Simek |
|
two ( 2 ) fishing trawlers |
Maaskant |
|
two ( 2 ) fishing vessels |
Larsnes |
|
B-76/1 – L 349 GITTE HENNING (hull) |
Karstensens Skibsværft |
|
one ( 1 ) sail yacht |
Sport Club "Wigry" |
|
one ( 1 ) motor yacht |
Aarhus Yard |
|
one ( 1 ) offshore vessel type VS 482 |
Flekkefjord Shipyard |
|
COMBI DOCK I |
Lloyd Werft |
|
one ( 1 ) offshore vessel type VS 493 |
Westcon Shipyard |
|
three ( 3 ) rescue vessels |
Maaskant |
|
steel sections |
Meyer Werft |
|
steel sections |
Aker Yard |
|
two ( 2 ) fishing trawlers |
BP Shipping |
|
one ( 1 ) offshore vessel type VS 495 |
Flekkefjord Shipyard |
|
B-493 MS Viking Queen |
Westcon |
|
Combi Dock and three sister ships |
Lloyd Werft |
|
one ( 1 ) PSV offshore vessel |
Eidsvik |
|
one ( 1 ) AHTS offshore vessel |
Flekkefjord Shipyard |
|
two ( 2 ) fishing trawlers |
BP Shipping |
|
one ( 1 ) fishing trawlers |
Maaskant |
|
four ( 4 ) fishing trawlers |
Alustal |
|
steel sections |
Aker Yard |
|
steel sections |
Meyer Werft |
|
one ( 1 ) fishing trawler |
Westcon Yard |
|
two ( 2 ) PSV offshore vessels |
Kleven Yard |
|
one ( 1 ) trawler |
Baltic Marine |
|
one ( 1 ) beam trawler |
Maaskant |
|
B-73 – H-9-AV KNESTER |
Eidsvik Skipsbyggeri |
|
B-71 – CHRIS ANDRA |
Westcon |
|
one (1) TUG Sturla Haldorsson |
Port of Isafjordur |
|
blocks for passenger vessel |
Meyer Verft |
|
IMOR research vessel |
Polish Maritime Institute |
|
one ( 1 ) beam trawler |
Maaskant Shipyard |
|
one ( 1 ) mussel dredger |
Maaskant shipyard B.V. |
|
two ( 2 ) platform supply vessel |
Kleven Yard |
|
two ( 2 ) boiler units - recovery tankers systems |
HKSE |
|
three ( 3 ) shiploaders |
Agrico |
|
one ( 1 ) pilot boat "Pirol" |
MWB |
|
blocks for passenger vessel |
Meyer Verft |
|
one ( 1 ) mussel dredger |
Alustal |
|
two ( 2 ) trawlers |
P/F Torshavnar Skipasmija |
|
one ( 1 ) beam trawler |
Maaskant Shipyard |
|
three ( 3 ) trawlers |
Alustal |
|
two ( 2 ) tuna catcher |
Chantiers Piriou |
|
three ( 3 ) trawler vessel |
Chantiers Piriou |
|
two ( 2 ) boiler units - recovery tankers systems |
HKSE |
|
one ( 1 ) platform supply vessel |
Westcon |
|
one ( 1 ) platform supply vessel |
Flekkefjord Slip |
|
one ( 1 ) mussel dredger |
Maaskant Shipyard |
|
two ( 2 ) living platform quarters |
Leirvik |
|
two ( 2 ) beam trawler |
Maaskant Shipyard |
|
two ( 2 ) beam trawler |
Hoekman Yard |
|
two ( 2 ) mussel dredger |
Maaskant Shipyard |
|
two ( 2 ) fishing trawler |
Icelandic Owner |
|
Container vessel |
Bodewes Yard |
|
two ( 2 ) mussel dredger |
Danish Owner |
|
one ( 1 ) fishing vessel |
Flekkefjord Slip |
|
one ( 1 ) fishing trawler |
Danish Owner |
|
one ( 1 ) roll reduction tank |
Westcon |
|
one (1) pelagic trawler |
Flekkefjord Slip |
|
two (2) mussel dredger |
Danish Owner |
|
one (1) fishing trawler |
Danish Owner |
|
two (2) fishing trawler |
Icelandic Owner |
|
one (1) mussel dredger |
UK Owner |
|
four (4) fishing trawler |
Greenland Owner |
|
one (1) fishing trawler |
Icelandic Owner |
|
one (1) research vessel |
Flekkefjord Slip |
|
one (1) bow section with unloading ramp |
Mac Gregor |
|
one (1) fishing trawler |
Danish Owner |
|
two (2) bow section with unloading ramp |
Mac Gregor |
|
steel section for KVITEBJORN platform |
subcontractor to Mostostal S.A. Gdańsk |
|
hull blocks |
Gdynia Shipyard |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
two (2) sets Mac Gregor equipment |
Danish Owner |
|
two (2) beam trawler |
Maaskant Shipyard |
|
one (1) twin-rig trawler partly equipped |
Maaskant Shipyard |
|
one (1) fishing trawler partly equipped |
Alustal |
|
hull blocks |
Umoe Sterkoder |
|
hull blocks |
Gdynia Shipyard |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
one (1) fishing trawler |
Danish Owner |
|
one (1) fishing trawler |
Maaskant Shipyard |
|
two (2) mussel dredgers |
Maaskant Shipyard |
|
one (1) fishing trawler partly equipped |
Icelandic Owner |
|
four (4) beam trawlers partly equipped |
Belgium owners |
|
two (2) fishing trawlers partly equipped |
Denish Owners |
|
new superstructure and wheelhouse |
Cyprus Owner |
|
one (1) hull of ferry boat |
Icelandic Owner |
|
one (1) beam trawler partly equipped |
Belgium Owner |
|
three (3) mussel dredgers partly equipped |
Maaskant Shipyard |
|
one (1) fishing vessel fully equipped "Turn key" |
Icelandic Owner |
|
three (3) fishing vessels partly equipped |
Icelandic Owners |
|
two (2) beam trawlers partly equipped |
Maaskant Shipyard |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
steel section of drilling crude oil platform - Assgard project - KVERNER GAS OIL CO |
subcontractor to Mostostal S.A. Gdańsk |
|
two (2) fishing boats partly equipped |
Danish Owner |
|
one (1) coastal ferry partly equipped |
Icelandic Authority |
|
one (1) beam trawler |
Belgium Owner |
|
two (2) mussel dredgers partly equipped |
Maaskant Shipyard |
|
four (4) fishing vessels partly equipped |
Icelandic Owner |
|
parts of steel platforms |
off shore industry in Norway |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
two (2) partly equipped fishing vessels |
Maaskant Shipyard |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
two (2) reconditioning of fishing vessels |
Icelandic Owners |
|
one (1) partly equipped vessel |
Norwegian Owner |
|
one (1) partly equipped hull |
Icelandic Owner |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard Hamburg |
|
one (1) partly equipped fishing vessel |
German Owner |
|
complete overhaul of river dredger |
Polish Owner |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard Hamburg |
|
one (1) fishing trawler for Norwegian owner in co-operation with Nauta Shipyard |
Norwegian owner |
|
one (1) stancarrier vessel partly equipped |
Damen Shipyard (Owner - Tunisian Coast Guard) |
|
reconditioning of fishing vessel |
Icelandic Owner |
|
hull blocks |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
two (2) fishing beam trawlers partly equipped in co-operation with Northern Yard |
Maaskant Shipyard |
|
six (6) push boats partly equipped |
Damen Shipard |
|
two (2) fishing vessels partly equipped |
Norwegian Owners |
|
hull blocks of container vessels |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
two (2) fishing vessels partly equipped |
Damen Shipyard |
|
hull blocks of container vessels |
Sietas Shipyard in Hamburg |
|
B 307 Ocean Endurance (hull) |
|
|
Accommodation Platform |
|
|
H-15 Harbor Tug |
|
|
Yacht - P42 |
|
|
M/S “RUBIN” |
|
|
Containership "BREMER ANNA" |
|
|
|
|
|