P 315 /"ALTERA"

Length overall [m]: 104.0
Max. Beam B [m]: 16.5
Height to Main Deck H [m]: 5.10

Delivered: 2022

F 34 / MSC Bellissima (floating blocks)

Length overall: 38 m
Breadth (Moulded): 19 m
Depth (Moulded): 12 m (height to the main deck)

Blocks Delivered: 2017

Typ statku Statek pasażerski

Blok dziobowy statku pasażerskiego. Statek składa się z ponad 300 000 części stalowych o łącznej masie ponad 35 000 ton. MSC Meraviglia ma pojemność brutto 167 600 oraz 2246 kabin.

Show Details

NB 392 / Cuxhaven (hull)

Length overall: Lc = 80 m, Lpp = 74.4 m
Breadth (Moulded) B: 16 m
Depth (Moulded): 6.50 m (height to the main deck)

Hull Delivered: 2016

Typ statku Trawler

Statek rybacki (TBN Cuxhaven) przystosowany do połowu ryb zarówno za pomocą włoków dennych, jak i pelagicznych. Na statku znajdują się 23 kabiny dla maks. 35 osób załogi. Na statku znajduje się linia technologiczna do obróbki mechanicznej ryb (oprawiania / patroszenia, filetowania, usuwania łusek, odskórzania, etc.). Jednostka została wykonana z 41 sekcji i zmontowana z sześciu głównych bloków.

Show Details

ZKS FERRUM 

Length overall: 72.04 m
Breadth (Moulded): 8 m
Depth (Moulded): 10.2 m

Delivered: 2021

Typ statku 5 x Zbiornik magazynowy na ciekły propylen

Zbiorniki ciśnieniowe do magazynowania ciekłego propylenu o pojemności całkowitej 3485m3 każdy (5 sztuk). Zbiorniki na potrzeby projektu "Polimery Police" realizowanego przez Grupę Azoty Poliolefins. Zadaniem zbiorników jest magazynowanie produktu instalacji odwodornienia propanu (PDH) – propylenu. Propylen będzie magazynowany w zbiornikach w celu zapewnienia ciągłości pracy instalacji do produkcji polipropylenu – końcowego produktu instalacji Polimerów Police.

Show Details

​NB 369 / Polar Empress (hull)

Length: 112.6 m
Beam: 21.5 m
Height: 9.0 m to the main deck

Hull Delivered: 2014

Typ statku ​Seismic Survey Vessel

Statek sejsmiczny przeznaczony do badań sejsmicznych dna morskiego w poszukiwaniu złóż ropy naftowej. Jednostka mierząca 112,6 m długości i 21,5 m szerokości badarozchodzące się fale sejsmiczne na obszarach szelfu, co umożliwiają kilkukilometrowe kable z czujnikami zwanymi hydrofonami. Kable te zostają nawinięte na blisko 20 bębnów, które przez prowadnice wędrują do specjalistycznych pneumatycznych dział, napędzanych przez kompresory sejsmiczne działające pod wpływem powietrza o ciśnieniu 230 barów. Wystrzelone z dział kable opierają się o slipy, czyli pewnego rodzaju „ślizgawki” na rufie statku, który to w czasie badań musi poruszać się dokładnie po wyznaczonej wcześniej trajektorii i co ważne – musi być w ciągłym ruchu, aby śruba nie uszkodziła przewodów (ich wartość pieniężna jest równa wartości kadłuba jednostki!). Wystrzały z dział powodują powstanie fali dźwiękowej rozchodzącej się w wodzie i gruncie, po czym odbija się od kolejnych warstw i powraca do czujników umieszczonych na dnie. Nadajniki sygnałów - "działa powietrzne" (air guns) wysyłają fale sejsmiczne. Następnie mierzony jest czas i kierunek, w jakim odbite fale powracają do źródła. Przewody z odbiornikami (hydrofonami) czy też tzw. streamer'ami (czyli streamer cables) rozwijane są nawet na kilka kilometrów za statkiem. Analiza odebranych sygnałów pozwala określić, czy w danej lokalizacji warto w ogóle próbować przeprowadzać poszukiwawcze odwierty naftowe.

Show Details

​NB272 / MFV SIRIUS​ (hull)

Overall Length (excluding Helideck) L: 45.10 m
Breadth (Moulded): 10.60 m
Depth (Moulded): 4.10 m to the main deck

Hull Delivered: 2016

Multi Function Vessel

Statek wielofunkcyjny przeciwpożarowy służący również do rozstawiania oraz obsługi boi, akcji ratowniczych oraz poszukiwawczych, kontroli oraz wsparcia dla jednostek rybackich i prac hydrograficznych.

Show Details

NB 310 / Windea Laibnitz (hull)

Length: 88,0 m
Breadth: 18,0 m
Height: 8,0 m

Delivery: 2016

Typ statku SOW (Service Offshore Vessel)

Statek do obsługi i serwisowania farm wiatrowych na morzu. NB 310 to prototypowy statek, w którym zastosowano zarówno unikatowy kształt dziobu typu X-Bow, jak i innowacyjny kształt rufy X-stern. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom statek może pracować zarówno dziobem i rufą w kierunku wiatru, fal i prądów morskich, co ma niemały wpływ na wykonywanie prac przy bieżącej obsłudze morskich farm wiatrowych. Statek może pomieścić 60 osób w pojedynczych kabinach (lub w sumie 109 osób), z czego 40 miejsc jest przeznaczonych dla serwisantów.

Show Details

NB 309 (hull)

Length: 88.0 m
Beam: 18.0 m
Height: 8.0 m

Delivered: 2015

Type : SOW (Service Offshore Vessel)

Designed for servicing and maintaining offshore wind farms, this vessel features the NB 309 and NB 310 prototype ships equipped with both a unique X-Bow and innovative X-stern design. These advanced solutions enable the ship to operate with either the bow or stern facing the wind, waves, and currents, significantly enhancing its capabilities for offshore wind farm maintenance. The vessel can accommodate 60 people in single cabins (or a total of 109 people), with 40 spots designated for service personnel.

Show Details

NB 358 / Sanco Sword (Seismic Hull)

Length [m]:
Overall Length: 96.15
Beam [m]: Beam: 21.50
Transom Beam: 23.00 Height [m] to Main Deck: 8.80

Delivered: 2013

Type: ST 324 CD
Design: Skipsteknisk AS

Show Details

P 317  / L-317

Length overall [m]: 70.2
Max. Beam B [m]: 13.9
Height to Main Deck H [m]: 3.7

Delivered: 2023

B-493 MS Viking Queen

Wymiary główne

Długość całkowita: 92,20 m
Szerokość: 21.00 m
Wysokość boczna: 9,60 m

Dostaczono: 2007

Rodzaj statku: statek zaopatrzeniowy

Pojemność brutto: 6111
Maszyny główne: 4 silniki wysokoprężne Wärtsilä 6L32DF
Moc: 8040 kW

Show Details

V 34 (Floating Blocks)

Length overall [m]: 142
Breadth (Moulded) [m]: 43

Depth (Moulded) [m] to Main Deck:
Floating Block - approx. 9 m, with Loose Blocks - approx. 25 m

Blocks Delivered: 2021

NB 314 / Nexans Aurora (Hull)

Length overall [m]: 149.9
Breadth (Moulded) [m]: 31
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 12.80

Hull Delivered: 2020

SS7-R

Length overall [m]
Main Reel Diameter: 32 m
AUX Reel Diameter: 17 m

Breadth (Moulded) [m]:
Main Reel: 15 m
AUX Reel: 10.5 m

Delivered: 2019

P 308 (Hull)

Length overall [m]: 44.86
Breadth (Moulded) [m]: 11
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 5.1

Hull Delivered: 2019

NB 315 / Windea (Hull)

Length overall [m]: 93.4
Breadth (Moulded) [m]: 18
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 7.6

Hull Delivered: 2019

NB SC 75/2 / Aqua Kvaløy (kadłub)

NB 70 HERJÓLFUR

WYMIARY​​

​Długość całkowita L [m] 71,78​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15,5 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 5,100 (pokład główny)

Dostarczenie : 2019

Typ statku Car and passenger ferry

Statek o napędzie hybrydowym z możliwością ładowania batteri z lądu. Posiadający unoszone hydraulicznie rampy na pokładach samochodowych, z możliwością ładowania samochodów od rufy oraz od dziobu. Statek pomieści 550 pasażerów. Prom NB 70 "Herjólfur" będzie obsługiwał trasę pomiędzy Landeyjahöfn a Vestmannaeyjar - wyspami leżącymi w archipelagu Westmana.

Show Details

H 34 (Floating Blocks)

Length overall [m]: 124.4
Breadth (Moulded) [m]: 43
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 9.2

Blocks Delivered: 2019

NB 312 / National Geographic Endurance (Hull)

Length overall [m]: 124.4
Breadth (Moulded) [m]: 21
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 7.5 (to Main Deck)
Total Height: 24.9

Hull Delivered: 2019

B-72 – RO FJORD (hull)

Length: 71.9 m
Beam: 15 m

Delivered: May 2009

Rodzaj statku: statek do transportu żywej ryby

Pojemność brutto: 2310
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Moc: 1980 kW
Caterpillar MaK 6M25

Show Details

B47 / Straumberg (hull)

WYMIARY​​ ​

Długość L [m] 46,5 ​
Szerokość B [m] 12,00
​Wysokość H [m] 4,5 do pokładu głównego

Dostarczenie : 2013

Typ statku Trawler / Purse Seiner

Statek rybacki posiadający 9 kajut, które są w stanie zmieścić łącznie 12 osób. Statek tego typu przystosowany jest do połowu ryb dennych za pomocą włoków dennych (ciągnionych po dnie) lub włoków pelagicznych (służących do połowu na pełnym morzu, na dużych głębokościach).

Trawlery mają silnik dużej mocy, śrubę napędową o dużej średnicy i mocną budowę kadłuba. Pomimo stosunkowo niedużych rozmiarów dopuszczone są do żeglugi nieograniczonej. Ryby łowione mogą być z trawlera w stary sposób z burty lub w nowszy, z rufy.

Show Details

​NB105 ZOURITE 

Basic Dimensions:

Overall Length: 106.5 m
Breadth: 49 m
Draft: 5.95 m

Delivered: 2016

Ship Type: Self-Elevating Construction Vessel for Building a Viaduct along La Reunion Island

Operational Conditions and Lifting Capacity:
Maximum Loading Tonnage: 4790 t

Winches with Automatic Tensioning Operating in DP1
Deck Cranes: Capacity 2 x 2400 t 4
Main Engines (Diesel Electric)

Jacking System:
8 x RCP Continuous Jacking System
Lifting Speed: 30 m/s
Leg Height: 55 m

Show Details

Combi Dock and three sister ships

B-165/1 - COMBI DOCK I

Wymiary główne

Długość całkowita: 160,70 m
Szerokość: 25,40 m
Wysokość boczna: 13,00 m

Dostarczono: 2007


B-165/2 - COMBI DOCK II

Wymiary główne

Długość całkowita: 160,70 m
Szerokość: 25,40 m
Wysokość boczna: 13,00 m

Dostarczono: 2008


B-165/3 - COMBI DOCK III

Dostarczono: 2008


B-165/4 - COMBI DOCK IV

Dostarczono: 2009

Typ statku: ro-ro / dok / ciężarowiec

COMBI DOCK I

Pojemność brutto: 17 341
Maszyny główne: 2 silniki wysokoprężne MAN 9L32/40
Moc: 9000 kW

COMBI DOCK II

Pojemność brutto: 17 341
Maszyny główne: 2 silniki wysokoprężne MAN 9L32/40
Moc: 9000 kW

Show Details

Forth Crossing Bridge Constructors - K 30 / Caissons​

WYMIARY​​

Średnica D [m] S1 - 32,80
ST - 32,00
NT - 27,80

​Wysokość H [m] Permanent : S1 - 21,10
ST - 30,00
NT - 23,10

Temporary: S1 - 11,00
ST - 11,00
NT - 11,00

Dostarczenie: 2012

Typ projektu Kesony mostowe

Konstrukcje kesonów pod most w Szkocji w miejscowości Rosyth. Łącznie 6 kesonów. 3 kesony na stałe wbijane w dno morskie zaś 3 (charakteryzujące się falistymi ścianami) tymczasowo na czas budowy mostu ustawiane były na stałych kesonach. Każdy z kesonów miał inne wymiary i masę. Możemy wyróżnić kesony pemanent S1, ST i NT oraz temporary S1, ST, NT.

Show Details

NB 272 Multi Function Vessel

Mass: 294.5 t
Length: 45.10 m
Beam: 10.60 m

Year: 2016

Typ statku Multi Function Vessel

Statek wielofunkcyjny przeciwpożarowy służący również do rozstawiania oraz obsługi boi, akcji ratowniczych oraz poszukiwawczych, kontroli oraz wsparcia dla jednostek rybackich i prac hydrograficznych.

Show Details

Containership "BREMER ANNA"

Length: 90 m
Beam: 15 m
DWT: 4300 t

Maximum Draft: 5.2 m

Dead Weight - 4300 t
Draft (max) - 5,2 m

Show Details

M/S “RUBIN”

Overall Length: 69.70 m
Breadth (Moulded): 15.00 m
Design Draft: 6.00 m
Summer Draft: 6.50 m
Maximum Draft: 6.745 m
Height from Keel to Mast Top: 26.88 m

Type of Ship : General Cargo Carrier

Gross Tonnage : 2750 GRT
Classification : Det Norske Veritas+1A1,General Cargo Carrier ,ICE C,EO.

Speed: 13 knots
Main Engine: One non-reversible, four-stroke, medium-speed, turbocharged engine with an intercooler
Model: ABB AMG 560 M8
Maximum Engine Speed at MCR: 1000 rpm
Engine Type: W9L20
Gearbox: FINNOY GEAR & PROPELLER AS
Model: GXU600F
Reduction: 1.58:1*3.42:1=5.39
Propeller: FINNOY GEAR & PROPELLER AS
Model: P78.26.320.4
CPP - Controllable Pitch Propeller
Rotation: Counterclockwise
Main Generators: 2x Baudouin Auxiliary Diesel Engines type 12M26.2
Each generator includes a 3-phase synchronous generator
Leroy Sommer type LSAM49.1L9 with an output of 875 kVA
Shaft Generator: 1x STAMFORD POWER GENERATION type HCM434F with an output of 300 kVA
Steering Gear: Rolls-Royce steering gear SR622 FCP, DNV – ICE-1C – DP1
Bow Thrusters: Two thrusters (bow and stern)
Brunvoll type FU-63-LTC-1750
Drive: ABB electric motor type M3BP 400 LB 6
Voltage: 3x440V 60Hz 500kW
Gantry Crane for Hatch Covers: 10T-SWL
Cargo Crane: 2 T/12 meters
Cargo Hold No. 1 is closed with 10 covers.
Gross Volume of Cargo Hold No. 1: 4723.61 m³
Cargo Hold No. 2 is closed with a hydraulic cover.
Gross Volume of Cargo Hold No. 2: 204.91 m³
Cargo Hold No. 1 can be equipped with 5 independent bulk cargo tanks.
The unit will be mainly operated with installed independent tanks.
The vessel is equipped with a bulk cargo unloading system from Fjordveis independent tanks. Dynamic Positioning System: DP1
Show Details

NB 77/1 and 2 - Purse Seiner / Pelagic Trawler (Hull)

Overall Length: 77.5 m
Beam: 16.6 m
Height to Main Deck: 7.5 m

Delivered: 2012

Typ statku ​Pelagic Trawler / Purse Seiner

Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).

Show Details

B-76/1 – L 349 GITTE HENNING (hull)

Length: 75.4 m
Beam: 15.6 m

Delivered: May 2008

Rodzaj statku: trawler rybacki

Pojemność brutto: 2967
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Caterpillar MaK 6M43
Moc: 6000 kW

Show Details

NB 313 / Acta Centaurus (Hull)

Length overall [m]: 93.4
Breadth (Moulded) [m]: 18
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 7.6

Hull Delivered: 2018

B-71 – CHRIS ANDRA

Length: 71.2 m
Beam: 14.4 m

Delivered: May 2006

Pojemność brutto: 2247
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny
Moc: 6000 kW
Bergen Engines B32 40V12

Show Details

B-73 – H-9-AV KNESTER

Length: 71.1 m
Beam: 14.4 m

Delivered: November 2006

Rodzaj statku: trawler rybacki

Pojemność brutto: 2263
skala 1:500
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Bergen C32: 40L9P
Moc: 4500 kW

Show Details

Three Gates for the Lock in Bremerhaven

Main Dimensions:

Length: 57 m
Beam: 11.78 m
Height: 21 m

Delivered: 2010

Scope of Work:

Steel Structures
Piping Systems
Pump Installation

Show Details

Yacht - P42

Main Dimensions:

Length: 45.87 m
Beam: 8.89 m

H-15 Harbor Tug

Wymiary :

Długość całkowita : 14,95 m
Szerokość : 5,50 m
Wysokość boczna : 6,85 m

Rok dostarczenia : 2005



Accommodation Platform

This platform serves as a floating laboratory, logistical command center, and accommodation for offshore industry workers.

Total Weight: 2 x 1200 t

AHTS - ANCHOR HANDLING TUG / SUPPLY VESSELS

B 322 - Rem Odin
NB 324 - Rem Viking

Length: 78.40 m
Beam: 17.20 m

Delivered: 2016

Speed: 17.40 knots
Main Engine: 2 x 6000 kW
Shaft Generator: 2 x 3000 kVA
Retractable Azimuth Thruster: 883 kW
Bow Thruster: 4 x 883 kW

Show Details

B 307 Ocean Endurance (hull)

Wymiary:

długość całkowita – 73,40 m
Szerokość – 16,6 m
Wysokość boczna – 7,60 m

Data dostarczenia : 2005

Breadth - 16,60 m

Show Details

JACK-UP BARGE B392 – THOR

Wymiary główne

Długość całkowita: 92,77 m
Szerokość: 40,00 m
Wysokość boczna: 6,00 m
Zanurzenie maksymalne: 7,50 m
Wymiary nog: wysokość 82,00 m, średnica 3.70 m, średnica stóp 8.50 m, wysokość stóp 3,60 m

Dostarczono: 2010

Rodzaj statku: barka samopodnośna

Pojemność brutto: 6831
Nośność: 3300 t
Klasa: Germanischer Lloyd 100 A5 Self Elevating Unit
Napęd: 4 pędniki azymutalne
Moc: 3000 kW
Silniki pomocnicze: Cummins KTA 19, 38 i 50
Moc elektrowni okrętowej: 5010 kW
Wyposażenie pokładowe: 4 windy o uciągu 30 T każda (prędkość unoszenia platformy do 1.2 m/min): dźwig Liebherr typu BOS 14 000 o udźwigu 500 t przy wysięgu 20 m, maksymalny wysięg 51 m; platforma dla śmigłowca
Liczba miejsc załogowych: 48

Show Details

NB 355 – SANCO SWIFT (hull)

Length: 96.15 m (overall)
Beam B: 21.50 m (beam at midship)
Beam at stern: 23.00 m
Height: 8.80 m (to main deck)

Delivered: 2013

Typ statku Seismic Survey Vessel​

Bliźniacze jednostki mierzące 96,15 m długości i 21,5 m szerokości, których przeznaczeniem jest badanie rozchodzących się fal sejsmicznych na obszarach szelfu, co umożliwiają kilkukilometrowe kable z czujnikami zwanymi hydrofonami. Kable te są nawinięte na blisko 20 bębnów, które przez prowadnice wędrują do specjalistycznych pneumatycznych dział, napędzanych przez kompresory sejsmiczne działające pod wpływem powietrza o ciśnieniu 230 barów. Wystrzelone z dział kable opierają się o slipy, czyli pewnego rodzaju „ślizgawki” na rufie statku, który to w czasie badań musi poruszać się dokładnie po wyznaczonej wcześniej trajektorii i co ważne – musi być w ciągłym ruchu, aby śruba nie uszkodziła przewodów (ich wartość pieniężna jest równa wartości kadłuba jednostki!). Wystrzały z dział powodują powstanie fali dźwiękowej rozchodzącej się w wodzie i gruncie, po czym odbija się od kolejnych warstw i powraca do czujników umieszczonych na dnie.

Show Details

B47 - Purse Seiner/ Trawler (hull)

Length Overall: 46.55 m
Beam: 12.0 m
Height to Main Deck: 4.5 m

Delivered: 2013

Design: Skipskompetanse SK-3100V
Accommodation: 12 people in 9 cabins
Classification: DNV
Show Details

B 77/2 / KINGS BAY

Loa - 77,5m
B - 16,6m
Depth to main deck - 7,5m

Delivery: 2012

Typ statku Pelagic Trawler / Purse Seiner

Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).

Show Details

NB 142 INNOVATION

Main Dimensions:

Length Overall: 147.50 m
Beam: 42 m
Depth: 11 m

Delivered: 2012

Type: Self-elevating vessel for offshore wind farm construction.

Operational Conditions during Lifting and Crane Work:
Maximum water depth: 50 m (up to 65 m with extended legs)
Maximum wave height during lifting operations: 2 m
Maximum wind force during crane operations: 18 m/s
Service Draft: 7.33 m
Positioning System: DP2 system according to Germanischer Lloyd

Jacking System:
Number of legs: 4
Leg design: lattice structure
Jacking system: fully automatic system based on 96 gearboxes (each with its own electric motor)
Lifting speed: 1 m/min
Maximum lifting capacity: 30,000 tons

Accommodation:
Living quarters for 100 people (crew + installation team)
Capacity for up to 180 people on board
Helicopter Deck: Size: D=20.88 m, suitable for helicopter type: Sikorsky S92, with Maximum Take-off Weight (MTOW) = 12.8 tons

Propulsion:
Azimuth thrusters: 4 x 3500 kW
Bow thrusters: 3 x 2800 kW
Service Speed: 12 knots

Cranes:
Main crane: lifting capacity: 1,500 tons at 35 m outreach
Auxiliary crane: lifting capacity: 40 tons
Maximum Load Capacity: 8,000 tons

Show Details

B 77/1 EROS (hull)

Length: 77 m
Beam: 16.6 m
Height to Main Deck: 7.5 m

Delivered: 2012

Pelagic Trawler / Purse Seiner

Statek rybacki posiadający pomieszczenie dla 25 osób w 19 pojedynczych i 3 podwójnych kajutach. Służący do połowu ryb pelagicznych i dennych. Posiadający 12 ładowni do przewozu świeżej ryby (RSW).

Show Details

NB 353 – EVITA

Main Dimensions:

Length: 85.00 m
Beam: 20.00 m
Depth: 8.60 m

Delivered: 2012

Rodzaj statku: statek zaopatrzeniowy

Pojemność brutto: 4258
Maszyny główne: 4 silniki wysokoprężne Warsila
Moc: 6660 kW

Show Details

NB 331 Fur Ferry - Double-ended, Drive-through Ro-Ro Passenger Ferry

Name: MJØLNER-FUR

Main Dimensions:

Overall length with ramps: 55.00 m
Deck length: 42.37 m
Breadth (Moulded): 13.50 m
Depth (Moulded) (car deck): 3.60 m
Summer draft: 2.45 m

Year Built: 2011

CRIST constructed a partially equipped vessel (everything except propulsion – engines, generators, and thrusters) for the Assens Shipyard in Denmark.

Owner: Skive Kommune
Assens Shipyard A/S Number: ASV-331
Capacity: Total passengers (summer/winter): 98/147
Cars: 10 tons
Trucks: 150 tons

Show Details

B-43 – H-15 AV ABELONA MOGSTER (HULL)

Length: 42.9 m
Beam: 12 m

Delivered: 2011

Rodzaj statku: trawler pelagiczny

Pojemność brutto: 906
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Yanmar 6EY22
Moc: 750 kW

Show Details

Refurbishment of 4 Pontoons

Refurbishment of 4 pontoons, each with a capacity of 1000 tons.

Delivered: 2011

VIDAR

Main Dimensions:

Length: 140.40 m
Beam: 41.00 m
Height: 9.50 m

Delivered: 2013

Legs and Spud Cans:
Length: 90 m
Diameter: 4.80 m
Spud Can Area: 125.00 m²

Operational Conditions:
Draft: 6.30 m
Depth: up to 50.00 m
Load Capacity: up to 6,500 tons

Jacking System:
Lifting Capacity: 24,500 tons
Lifting Speed: up to 0.83 m/min
Main Crane: Offshore crane Liebherr CAL 45000 1200 Litronic
Lifting Capacity: 1,200 tons at 27.50 m outreach

Power and Propulsion:
Total Power: 24,000 kW diesel-electric
Emergency Generator: 781 kW
Speed: 10.2 knots
Accommodation: 90 people

Show Details

PONTOON P493- KURT

Wymiary główne

Długość całkowita: 49,90 m
Szerokość: 22,15 m
Wysokość boczna: 3,25 m

Dostarczono: 2010

Rodzaj statku: ponton

Pojemność brutto: 974
Maszyny główne: bez napędu

Show Details

B-34/3 – N-20-MS BERNT OSKAR

Wymiary główne

Długość całkowita: 33,90 m
Szerokość: 9,25 m
Wysokość boczna: 3,85 m

Dostarczono: 2010

Rodzaj statku: statek rybacki - sejner

Pojemność brutto: 466
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Yanmar 8N21A-EN
Moc: 1324 kW

Show Details

B 76/2 - N 905 Voyager (hull)

Length: 75.4 m
Beam: 15.6 m

Delivered: December 2009

Typ statku trawler rybacki

Statek rybacki przystosowany do połowu ryb dennych przy pomocy włoków dennych i pelagicznych (do połowu w toni) ciągniętych za statkiem. Posiada silnik dużej mocy (Catepillar C32 MGS: 2x910 kW;Catepillar C9: 215 kW), śrubę napędową o dużej średnicy i mocną budowę kadłuba. Pomimo stosunkowo niedużych rozmiarów dopuszczony jest do żeglugi nieograniczonej. Ryby łowione mogą być z trawlera w stary sposób z burty lub w nowszy, z rufy.

Show Details

PSV - PLATFORM SUPPLY VESSELS

NB-319 "Seven Sisters"

Length: 103.70 m
Beam: 19.70 m

Delivered: 2008

Speed: 16.0 knots
Main Generator: 4 x 2160 kW
Bow Thruster: 2 x 1500 kW
Azimuth Thruster: 1 x 880 kW
Show Details

Container vessel

B-34/1 (HULL) – N-110-L SLETTHOLMEN

Length: 33.9 m
Beam: 9.25 m

Delivered: January 2008

Typ statku: statek rybacki - sejner

Pojemność brutto: 466
Maszyny główne: 1 silnik wysokoprężny Yanmar 8N21A-EN
Moc: 1324 kW

Show Details

B-34/2 (HULL)- F-10-H SOLVAERSKJAER

Length: 34.99 m
Beam: 9.25 m

Delivered: September 2008

Typ statku Fishing vessel (Statek rybacki)

Show Details

IMOR research vessel

Main Dimensions:

Length: 32.5 m
Beam: 10.5 m
Max Draft: 2.25 m

Delivered: 2005

Typ statku: statek badawczy

Pojemność brutto: 321
Klasa: PRS KM RESEARCH SHIP I AUT DP 1
Pędniki: 2 azymutalne Schottel
Silniki główne: 3 silniki wysokoprężne Volvo Penta TAMD 155A, 163A, 102A
Napęd: spalinowo-elektryczny
Moc: 951 kW Prędkość: 12 w.
Stery strumieniowe: 2 dziobowe
Wyposażenie pokładowe: dźwig pokładowy o wysięgu 12 m, wysięgnik trójkątny typu A (kozioł) o udźwigu 3,6 t; wciągarka oceanograficzna o uciągu 60 KN
Załoga: 6 miejsc
Ekipa naukowa: 11 miejsc

Zamówiony we wrześniu 1998 roku przez Instytut Morski w Gdańsku w Damen Shipyards Gdynia jako następca statku badawczego Dr Lubecki. Statek badawczy przystosowany do badań strefy przybrzeżnej i płytkich wód zalewowych. Zakres zadań:

  • pomiary dna morskiego;
  • inwentaryzacja złóż kopalin morskich;
  • oceanograficzne badania toni wodnej i powierzchni morza oraz badania przywodnej warstwy atmosfery;
  • badania ekologicznych skutków oddziaływania form działalności człowieka na środowisko i biocenozę akwenów morskich.

Układ kadłuba: katamaran. Szeroka nadbudówka zabudowana prawie na całej długości kadłubów (za wyjątkiem części rufowej) pozwalała na wydzielenie pomieszczeń mieszkalnych na pokładzie głównym oraz laboratorium mokrego i poboru próbek. Na pokładzie nadbudówki umieszczono sterówkę i laboratorium suche z układem dynamicznego pozycjonowania statku, a także laboratorium elektroniczne z serwerami oraz urządzeniami integrującymi system geofizyczny Ograniczenia warunków żeglugowych do stanu morza 5 (fale do wysokości 3 metrów) i siły wiatru do 8 w skali Beauforta. Wyposażony w system pozycjonowania dynamicznego

Po zbudowaniu i częściowym wyposażeniu kadłuba prace zostały wstrzymane z powodu braku finansowania. Kadłub pozostawał ustawiony na pirsie przy Nabrzeżu Stanów Zjednoczonych do 2003 roku, kiedy to stocznia otrzymała wynagrodzenie za wykonane prace. Wobec braku klarownych perspektyw dalszego finansowania budowy DSG odstąpiła od wykonania kontraktu. Mimo braku gwarancji finansowych dokończenia budowy podjął się CRIST. Jednostka otrzymała numer budowy B-325 (część numeryczna oznaczała długość statku w decymetrach). Stocznia postrzegana była na rynku jako efektywny dostawca kadłubów i potrzebowała referencji w obszarze wyposażania statków.

Projekt ukończenia statku przygotowało biuro konstrukcyjne Nava w Gdańsku. Zakres prac obejmował zakończenie prac kadłubowych, próby szczelności, montaż brakującego wyposażenia oraz zmiany umożliwiające nadanie klasy PRS KM RESEARCH SHIP LAUT DP 1. Wymiany wymagało 20% okablowania, a około 50% rurociągów wymagało demontażu i przeróbki.

Inwestycja otrzymała współfinansowanie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Statek w dniu wyjścia ze stoczni otrzymał nazwę Imor, a do eksploatacji został wprowadzony w pierwszych dniach lutego 2006 roku. Po wejściu do służby statek rozpoczął badania na wodach Zatoki Gdańskiej, otrzymuje też zlecenia na przybrzeżnych wodach Niemiec, gdzie wykonuje badania hydrograficzne geofizyczne na potrzeby lokalizowanych farm wiatrowych.

Show Details

RESEARCH VESSEL C329

WYMIARY​​ ​

Długość całkowita L [m] 20,4 ​
Szerokość konstrukcyjna B [m] 15 ​
Wysokość konstrukcyjna H [m] (wysokość do pokładu głównego) 6,7

Dostarczono : 2017

Typ statku Scientific research Vessel

Wielozadaniowa jednostka, oznaczana w oficjalnych informacjach jako BHO2M (Bâtiment Hydro-Océanographique Multi-Missions) ma realizować zadania hydrograficzne i oceanograficzne i inne, takie, jak patrolowe, pomocy humanitarnej, platform dla sił specjalnych lub nurków, poszukiwawczo-ratownicze i ochrony środowiska.

BHO2M to najnowsza generacja naukowo-badawczego okrętu wyposażonego w systemy pozwalające na przeprowadzanie badań topograficznych zgodnie ze standardami International Hydrographic Organization (IHO).

Projekt tego okrętu stanowi rozwinięcie jednostki wielozadaniowej (multi-missions vessel) B2M budowanej ostatnio w Concarneau dla Marynarki Francuskiej (Marine Nationale).

Okręt wyposażony m.in. w dwie wielowiązkowe echosondy oraz dwa rejony VERTREP - pionowego transferu zaopatrzenia (ze śmigłowca).

Projektanci i budowniczowie zapewniają o wysokiej dzielności morskiej oraz dużej autonomiczności jednostki typu BHO2M.

Show Details

​NB 617 / Shellfish Dredger „Noordland”

NB 311 / Color Hybrid (Hull)

Length overall [m]: 160
Breadth (Moulded) [m]: 27.1
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 9.10

Hull Delivered: 2018

NB SC 75/1 / Aqua Tromøy (kadłub)

G 34 (Floating Blocks)

Length overall [m]: 124.4
Breadth (Moulded) [m]: 43
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 9.2

Blocks Delivered: 2018

P 310 / Elektra

Length overall [m]: 70.225 / 97.92
Breadth (Moulded) [m]: 15.2
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 16.95

Delivered: 2017

NB 56 / Marco Polo

Bladt Hornsea Substation

Delivered: 2017

NB 394 / Gitte Genning (Hull)

Length overall [m]: 90.45
Breadth (Moulded) [m]: 17.8
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 10.30 (up to 1-deck)

Hull Delivered: 2017

NB 308 / Acta Auriga

Length overall [m]: 93.4
Breadth (Moulded) [m]: 18
Depth (Moulded) [m] to Main Deck: 7.6

Delivered: 2017

Bladt Substation

Delivered: 2016

Container vessel

NB 302 / Island Venture (Hull)

Length [m]: 159.8
Beam [m]: 30
Height [m] to Main Deck: 12

Hull Delivered: 2015

NB 69/1 / Rubin

Overall Length: 69.70 m
Breadth (Moulded): 15.00 m
Design Draft: 6.00 m
Summer Draft: 6.50 m
Maximum Draft: 6.745 m
Height from Keel to Mast Top: 26.88 m
Speed: 13 knots

NB 69/2 Artic Fjell

​NB 303 / Blue Storm (hull)

Length [m]

L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8

Hull Delivered: 2014

NB 304 / Blue Viking (Hull)

Length [m]

L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8

Hull Delivered: 2014

NB 305 / Blue Queen (Hull)

Length [m]

L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8

Hull Delivered: 2014

NB 306 / Blue King (Hull)

Length [m]

L.O.A. (Overall Length): 83.4
L.P.P. (Length Between Perpendiculars): 76.5
Beam [m]: 18
Height [m] to Main Deck: 8

Hull Delivered: 2014

​NB 116 / Ceona Amazon

Main Dimensions:

Length Overall: 199.4 m
Beam: 32.2 m

Delivered: 2014


Design Draft: 7.5 m
Maximum Draft: 8.0 m
Displacement at Design Draft: 37,500 mt
Displacement at Maximum Draft: 40,300 mt

Average Speed (at max draft)
Moonpool open – trial/working speed: 13.4/13.0 knots
Moonpool closed – trial/working speed: 14.1/13.6 knots
Load Capacity at Design Draft: 14,850 mt
Load Capacity at Maximum Draft: 18,850 mt

General Information:
Crew + workers: 200
Dynamic Positioning System: DP2
Number of ROV Systems: 2

Propulsion Power:
Main Engines: 6 x 4.4 MW
Stern Thrusters: 3 x 3.5 MW
Bow Azimuth Thrusters: 3 x 2.4 MW
Bow Thruster: 1 x 1.8 MW

Capacities (approximate):
Diesel Oil: 3,650 m³
Fresh Water: 900 m³
Technical Fresh Water: 1,000 m³
Ballast Water: 12,000 m³

Show Details

All Projects

Projects completed from the founding of CRIST to the present day.

Select a date to view our completed projects.

2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
0
Project Owner Country

S. 719 (Cruise Ship - blocks)

MEYER WERFT

P 317  / L-317

FINFERRIES

A 35 2nd CdA/ RCCL ( Cruise Ship- sectors and floating block)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

MPP (NB 131) structure for the construction of the immersed tunnel connecting Denmark and Germany

FLC ( Femern Link Constractors)

S. 716 (Cruise Ship - blocks)

MEYER WERFT

P 315 /"ALTERA"

FINFERRIES

S. 717 (Cruise Ship - blocks)

MEYER WERFT

NB 518 (Cruise Ship - blocks)

HELSINKI SHIPYARD OY

M 34 (Cruise Ship - blocks)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

NB 400 (Cruise Ship - blocks)

MEYER TURKU

Zbiornik Propylen

FERRUM/HUNDAY/Grupa AZOTY Police

S705 - (Cruise Ship - blocks)

MEYER WERFT

NB 400 - (Cruise Ship - blocks)

MEYER TURKU

S716 - (Cruise Ship - blocks)

MEYER WERFT

S397 - (Cruise Ship - blocks)

MEYER WERFT

V 34 (Floating Blocks)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

ZKS FERRUM 

NB 314 / Nexans Aurora (Hull)

ULSTEIN

S709 - (Cruise Ship - blocks)

MEYER WERFT

L34 CdA (Cruise Ship - sections and floating block)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

NB 316 - (Cruise Vessel - hull)

ULSTEIN

NB 6003 (hull)

RAUMA MARINE CONSTRUCTIONS OY

P713 (Cruise Ship - blocks)

MEYER WERFT

NB 312 / National Geographic Endurance (Hull)

ULSTEIN

H 34 (Floating Blocks)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

NB 70 HERJÓLFUR

VEGAGERDIN

NB SC 75/2 / Aqua Kvaløy (kadłub)

ARTIC SHIPPING

NB 315 / Windea (Hull)

ULSTEIN

NB 913 - (DOUBLE ENDED FERRY - hull)

VARD

P 308 (Hull)

SOCARENAM

C34 CdA/ RCCL (Cruise Ship - sections and floating block)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

SS7-R

NOV

C 334 Piriou Multi-Purpose Vessel (hull)

Chantiers Piriou

G 34 (Floating Blocks)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

FSG 775/776 (sections)

Holm

NB SC 75/1 / Aqua Tromøy (kadłub)

ARTIC SHIPPING

NB 311 / Color Hybrid (Hull)

ULSTEIN

K34 (Cruise Ship - sections and block)

CHANTIERS DE LATLANTIQUE

NB 313 / Acta Centaurus (Hull)

ULSTEIN

RESEARCH VESSEL C329

NB 308 / Acta Auriga

Ulstein

NB 394 / Gitte Genning (Hull)

KLEVEN

NB 396 Stern trawler (hull)

KLEVEN

NB 393 Stern Trawler (hull)

KLEVEN

NB 386 AHTS (blok rufowy)

KLEVEN

NB 380 Live Fish trawler (blok rufowy)

KLEVEN

Johan Sverdrup - (modules and grillage)

KVERNER

NB 395 (Stern trawler - hull)

KLEVEN

NB 387 (AHTS - stern block)

KLEVEN

Bladt Hornsea Substation

BLADT

NB 56 / Marco Polo

BYTP

P 310 / Elektra

Finferries

F 34 / MSC Bellissima (floating blocks)

Bladt Substation

BLADT Industries

NB 372 Cable Laying Vessel (sections)

Kleven Verf AS/ABB

NB 375 Live Fish Carrier

Kleven Verft AS

NB 310 / Windea Laibnitz (hull)

Ulstein Verft A/S

​NB272 / MFV SIRIUS​ (hull)

NB 392 / Cuxhaven (hull)

AHTS - ANCHOR HANDLING TUG / SUPPLY VESSELS

NB 272 Multi Function Vessel

Socarenam

​NB105 ZOURITE 

VINCI Construction Grands Projets

NB 373 - Offshore Construction Vessel (grand blocks)

Kleven

NB 379 - Multi Purpose Survey Vessel (grand blocks)

Kleven

NB 428 - Multi Purpose Vessel (hull)

Karstensen

NB 302 / Island Venture (Hull)

Ulstein Verft A/S

​NB 617 / Shellfish Dredger „Noordland”

Maaskant Shipyard

NB 381 - Subsea mining (grand block)

Kleven

Seafastening remove of two barges

Aarself Bilfinger Berger

NB 309 (hull)

​NB 116 / Ceona Amazon

CEONA SHIP 1 LIMITED

one (1) Seismic NB 614

Maaskant Shipyards Stellendam

one (1) Seismic NB 613

Maaskant Shipyards Stellendam

one (1) Seismic NB 612

Maaskant Shipyards Stellendam

NB 306 / Blue King (Hull)

Ulstein Verft AS

NB 305 / Blue Queen (Hull)

Ulstein Verft AS

NB 304 / Blue Viking (Hull)

Ulstein Verft AS

​NB 303 / Blue Storm (hull)

Ulstein Verft AS

NB 69/2 Artic Fjell

ARTIC COMBISHIP I A/S

NB 69/1 / Rubin

SJØTRANSPORT ROTSUND A/S

​NB 369 / Polar Empress (hull)

sections OCV NB 363

Kleven Verft AS

sections MPOV NB 362

Kleven Verft AS

sections OCV NB 301

Ulstein Verft AS

sections MPOV NB 364

Kleven Verft AS

sections HV 152

NAUTA

B47 - Purse Seiner/ Trawler (hull)

Larsnes Mek. Verksted AS

NB 355 – SANCO SWIFT (hull)

Myklebust Verft AS / Sanco Shipping AS

VIDAR

Naviera Trans Wind S.L. Operated by Hochtief Solutions AG

NB 358 / Sanco Sword (Seismic Hull)

Myklebust Verft AS / Sanco Shipping AS

B47 / Straumberg (hull)

LARSNES MEK. VERKSTED AS / Straumberg AS

NB 353 – EVITA

Myklebust Verft AS

B 77/1 EROS (hull)

Larsnes Mek. Verksted AS

nineteen (19) Foundations for transportation of Wind Farm Elements

Hochtief Solution AG

NB 142 INNOVATION

HGO InfraSea Solutions

three (3) Pontoons P90/ 1, 2, 3

Hochtief Construction

one (1) Support Seismic Vessel B40/1

Maaskant Shipyards Stellendam

one (1) Support Seismic Vessel B40/2

Maaskant Shipyards Stellendam

B 77/2 / KINGS BAY

Larsnes Mek. Verksted AS

NB 77/1 and 2 - Purse Seiner / Pelagic Trawler (Hull)

Larsnes Mek. Verksted AS

Forth Crossing Bridge Constructors - K 30 / Caissons​

Scottish Government

Conversion WŁA 31, WŁA 71

ZPUH Necfish s.j.

one (1) Conversion Hepso HAV

Alkor

one (1) Conversion H/V Boen - Trawler

Boen AS

Refurbishment of 4 Pontoons

Aarsleff London

Conversion Johan Feyer - Fishing vessel

Feyer AS

B-43 – H-15 AV ABELONA MOGSTER (HULL)

Larsnes Mek. Verksted AS

one (1) Ferry B124

Hvide Sande

NB 331 Fur Ferry - Double-ended, Drive-through Ro-Ro Passenger Ferry

Scan Group

one (1) Jack Up Barge B75

Perenco

one (1) Research vessel B32

Karstensens Skibsvaerft A/S

one (1) Trawler / Seiner B67/1

Karstensens Skibsvaerft A/S

B-34/3 – N-20-MS BERNT OSKAR

Larsnes Mek. Verksted AS

Shiprepair Kambr

Petrobaltic

PONTOON P493- KURT

Bilfinger Berger

JACK-UP BARGE B392 – THOR

Hochtief Construction

one (1) Gate No 3

Arge Kaiserschluese

Three Gates for the Lock in Bremerhaven

lengthening of M/V Zephyr

Alkor Shipyard

lengthening of M/V Antares

Alkor Shipyard

rebuilding of M/V Johan Berg

Alkor Shipyard

steel block

STX

steel blocks

Simek

B 76/2 - N 905 Voyager (hull)

Karstensen Shipyard

two (2) Gates No 1 and 2

Arge Kaiserschluese

one (1) offshore vessel type VS 490/3

Karmsund Maritime

two (2) offshore vessels type AHTS B491/1 and B491/2

Kleven Verft

one (1) heavy lift vessel M/V Combi Dock

Lloyd Werft

B-72 – RO FJORD (hull)

Larsnes Mek. Verksted

B-34/2 (HULL)- F-10-H SOLVAERSKJAER

Larsnes

B-34/1 (HULL) – N-110-L SLETTHOLMEN

Larsnes Mek. Verksted

one (1) offshore vessel type VS 490/2

Karmsund Maritime

one ( 1 ) double ended ferry

Piriou Shipyard

Container vessel

Nessewerft

one ( 1 ) fishing trawler for Karstensen Shipyard (Denmark)

Karstensen Shipyard

PSV - PLATFORM SUPPLY VESSELS

Kleven Yard

two ( 2 ) heavy lift vessels M/V Combi Dock I and MV Combi Dock II

Lloyd Werft

steel block

Aker Yard

steel blocks

Meyer Werft

steel blocks

Simek

two ( 2 ) fishing trawlers

Maaskant

two ( 2 ) fishing vessels

Larsnes

B-76/1 – L 349 GITTE HENNING (hull)

Karstensens Skibsværft

one ( 1 ) sail yacht

Sport Club "Wigry"

one ( 1 ) motor yacht

Aarhus Yard

one ( 1 ) offshore vessel type VS 482

Flekkefjord Shipyard

COMBI DOCK I

Lloyd Werft

one ( 1 ) offshore vessel type VS 493

Westcon Shipyard

three ( 3 ) rescue vessels

Maaskant

steel sections

Meyer Werft

steel sections

Aker Yard

two ( 2 ) fishing trawlers

BP Shipping

one ( 1 ) offshore vessel type VS 495

Flekkefjord Shipyard

B-493 MS Viking Queen

Westcon

Combi Dock and three sister ships

Lloyd Werft

one ( 1 ) PSV offshore vessel

Eidsvik

one ( 1 ) AHTS offshore vessel

Flekkefjord Shipyard

two ( 2 ) fishing trawlers

BP Shipping

one ( 1 ) fishing trawlers

Maaskant

four ( 4 ) fishing trawlers

Alustal

steel sections

Aker Yard

steel sections

Meyer Werft

one ( 1 ) fishing trawler

Westcon Yard

two ( 2 ) PSV offshore vessels

Kleven Yard

one ( 1 ) trawler

Baltic Marine

one ( 1 ) beam trawler

Maaskant

B-73 – H-9-AV KNESTER

Eidsvik Skipsbyggeri

B-71 – CHRIS ANDRA

Westcon

one (1) TUG Sturla Haldorsson

Port of Isafjordur

blocks for passenger vessel

Meyer Verft

IMOR research vessel

Polish Maritime Institute

one ( 1 ) beam trawler

Maaskant Shipyard

one ( 1 ) mussel dredger

Maaskant shipyard B.V.

two ( 2 ) platform supply vessel

Kleven Yard

two ( 2 ) boiler units - recovery tankers systems

HKSE

three ( 3 ) shiploaders

Agrico

one ( 1 ) pilot boat "Pirol"

MWB

blocks for passenger vessel

Meyer Verft

one ( 1 ) mussel dredger

Alustal

two ( 2 ) trawlers

P/F Torshavnar Skipasmija

one ( 1 ) beam trawler

Maaskant Shipyard

three ( 3 ) trawlers

Alustal

two ( 2 ) tuna catcher

Chantiers Piriou

three ( 3 ) trawler vessel

Chantiers Piriou

two ( 2 ) boiler units - recovery tankers systems

HKSE

one ( 1 ) platform supply vessel

Westcon

one ( 1 ) platform supply vessel

Flekkefjord Slip

one ( 1 ) mussel dredger

Maaskant Shipyard

two ( 2 ) living platform quarters

Leirvik

two ( 2 ) beam trawler

Maaskant Shipyard

two ( 2 ) beam trawler

Hoekman Yard

two ( 2 ) mussel dredger

Maaskant Shipyard

two ( 2 ) fishing trawler

Icelandic Owner

Container vessel

Bodewes Yard

two ( 2 ) mussel dredger

Danish Owner

one ( 1 ) fishing vessel

Flekkefjord Slip

one ( 1 ) fishing trawler

Danish Owner

one ( 1 ) roll reduction tank

Westcon

one (1) pelagic trawler

Flekkefjord Slip

two (2) mussel dredger

Danish Owner

one (1) fishing trawler

Danish Owner

two (2) fishing trawler

Icelandic Owner

one (1) mussel dredger

UK Owner

four (4) fishing trawler

Greenland Owner

one (1) fishing trawler

Icelandic Owner

one (1) research vessel

Flekkefjord Slip

one (1) bow section with unloading ramp

Mac Gregor

one (1) fishing trawler

Danish Owner

two (2) bow section with unloading ramp

Mac Gregor

steel section for KVITEBJORN platform

subcontractor to Mostostal S.A. Gdańsk

hull blocks

Gdynia Shipyard

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

two (2) sets Mac Gregor equipment

Danish Owner

two (2) beam trawler

Maaskant Shipyard

one (1) twin-rig trawler partly equipped

Maaskant Shipyard

one (1) fishing trawler partly equipped

Alustal

hull blocks

Umoe Sterkoder

hull blocks

Gdynia Shipyard

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

one (1) fishing trawler

Danish Owner

one (1) fishing trawler

Maaskant Shipyard

two (2) mussel dredgers

Maaskant Shipyard

one (1) fishing trawler partly equipped

Icelandic Owner

four (4) beam trawlers partly equipped

Belgium owners

two (2) fishing trawlers partly equipped

Denish Owners

new superstructure and wheelhouse

Cyprus Owner

one (1) hull of ferry boat

Icelandic Owner

one (1) beam trawler partly equipped

Belgium Owner

three (3) mussel dredgers partly equipped

Maaskant Shipyard

one (1) fishing vessel fully equipped "Turn key"

Icelandic Owner

three (3) fishing vessels partly equipped

Icelandic Owners

two (2) beam trawlers partly equipped

Maaskant Shipyard

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

steel section of drilling crude oil platform - Assgard project - KVERNER GAS OIL CO

subcontractor to Mostostal S.A. Gdańsk

two (2) fishing boats partly equipped

Danish Owner

one (1) coastal ferry partly equipped

Icelandic Authority

one (1) beam trawler

Belgium Owner

two (2) mussel dredgers partly equipped

Maaskant Shipyard

four (4) fishing vessels partly equipped

Icelandic Owner

parts of steel platforms

off shore industry in Norway

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

two (2) partly equipped fishing vessels

Maaskant Shipyard

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

two (2) reconditioning of fishing vessels

Icelandic Owners

one (1) partly equipped vessel

Norwegian Owner

one (1) partly equipped hull

Icelandic Owner

hull blocks

Sietas Shipyard Hamburg

one (1) partly equipped fishing vessel

German Owner

complete overhaul of river dredger

Polish Owner

hull blocks

Sietas Shipyard Hamburg

one (1) fishing trawler for Norwegian owner in co-operation with Nauta Shipyard

Norwegian owner

one (1) stancarrier vessel partly equipped

Damen Shipyard (Owner - Tunisian Coast Guard)

reconditioning of fishing vessel

Icelandic Owner

hull blocks

Sietas Shipyard in Hamburg

two (2) fishing beam trawlers partly equipped in co-operation with Northern Yard

Maaskant Shipyard

six (6) push boats partly equipped

Damen Shipard

two (2) fishing vessels partly equipped

Norwegian Owners

hull blocks of container vessels

Sietas Shipyard in Hamburg

two (2) fishing vessels partly equipped

Damen Shipyard

hull blocks of container vessels

Sietas Shipyard in Hamburg

B 307 Ocean Endurance (hull)

Accommodation Platform

H-15 Harbor Tug

Yacht - P42

M/S “RUBIN”

Containership "BREMER ANNA"